Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderspiritisme

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Nyseriii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Mar 2008 11:43
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg

spiritisme

Innlegg av Nyseriii »

Som 18 åring så opplevde jeg noe veldig ekkelt i en sammenheng med en spritisme.
Foreldrene mine skulle dra på en 14 dgr ferie til Nord Norge å jeg skulle være hjemme alene, spennede og kult tenkte jeg.
Så jeg ba en venninne bo sammen med meg den tiden.
Som ungdommer flest så tenker man at, når katten er borte så danser musene på bordet. Å det ble det med en masse venner på besøk og feste o.s.v.

En kveld så satt vi å pratet og kom inn på spiritisme etter mye snakk så gjordet vi dette da, lagde et ark med bokstaver og fant en frystikk eske og et stearinlys. Spurte om spørsmål og sånt. Veldig spennede i begynnelsen og kult.
Men så begynte det å bli ekkelt og sånt å jeg ble redd og ville bare gå fra men det går jo ikke, må få et hade fra dem/ de man snakker med.

Den venninnen som sov hos meg da følte at det v ar noen bak henne hele tiden, først satt hun ved en ved ovn og vi trodde det var pga det. Men det var det ikke det følte etter henne og hun hadde et smykke av kors på halsen å der ble veldig varmt. Etter vi endelig fikk sagt hade, så var det et merke av en satan stjerne som nesten var blitt ferdig brent ned i bordet.
Glad for at det gikk bra. Men enden på visa var at hun som sov hos meg dro hjem sammen med de andre som var hos meg den kvelden, det var ikke noe festlig. Så de siste dgn jeg var hjemme alene om kvelden sov jeg med alle lys på. Når mine foreldre kom hjem så lurte min mor på hvorfor det var kommet et merke i bordet, å jeg sa det. Dette må jeg aldri gjøre igjen og det har jeg aldri gjort siden.
Antall ord: 326
gyda

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links