Drømmer, NDO & ut av kroppenånder i huset og rare drømmer

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

filosof1
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Mai 2008 00:54
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bærum

ånder i huset og rare drømmer

Innlegg av filosof1 »

Hei!
i natt skjedde det noe skummelt med meg. jeg sovnet i 2 tiden og nå er jeg ganske syk, tror jeg har kyssesyken så er veldig dårlig og svak.. hadde en merkelig drøm, drømte at jeg så meg selv ligge i sengen mens det satt en person oppå meg og kvelte meg, personen sa at han/hun skulle ta meg med de fem andre og drepe meg! jeg prøvde å komme meg vekk men som sagt siden jeg er så svak om dagen klarte jeg ikke få personen av meg.. i drømmen prøvde jeg alt mulig for å komme meg bort.
Jeg våknet i 4 tiden av meg selv gråte og hadde utrolig vondt i halsen, klarte nesten ikke bevege meg og jeg halsen min var utrolig vond, det gjorde vondt å puste og prate.
pappaen min kom inn på rommet fordi han hørte jeg gråte, målte feberen og gikk ut igjen. jeg hadde tydeligvis ikke helt "våknet" når jeg våknet. leste tidligere her om søvnparalyse eller noe..
men saken er den.. etter faren min hadde gått prøvde jeg å reise meg flere ganger for å gå på badet men jeg klarte ikke, var som om noen prøvde å stoppe meg. og av en elller annen grunn begynte jeg å tenke på djevelen.. :s tror jeg bare skremte meg selv.

de siste ukene har det skjedd ting her i huset mitt, på akkurat ett-års dagen farmor døde begynte ting å skje. hun døde i dette huset her og hunden min har ikke vært seg selv i det siste og vi hører ubeskrivelige fottrinn på merkelige tidspunkter...

jeg har også følt mye deja-vu og depresjon etter det begynte å skje ting.. men det er så merkelig alt som skjer.. også ggår jeg rundt med bestandig hodepine når jeg er hjemme..

merkelig... kan det være at farmoren min prøver å si meg noe? hun likte aldri meg no særlig heller.. men har noen opplevd noe slikt med ånder før?
Antall ord: 349
Everyone are equal

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links