Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ amytvill horror
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Jul 2008 03:46
- 16
amytvill horror
det med amtvil horror er ganske rart men man skal likosm ikke vite om man vil tro eller ikke pågrunn at det har vert så mange versjoner av fortelingen at du til slutt sitter med en en stor spørsmøl tegn.
har noen hat en opplevse som dere ikke har forklaringen på det hadde vert kult å vite hehe :mozilla_wink:
har noen hat en opplevse som dere ikke har forklaringen på det hadde vert kult å vite hehe :mozilla_wink:
Sist redigert av tania på 20 Sep 2008 18:17, redigert 4 ganger totalt. Antall ord: 62
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Jeg tror: Nei.
Underholdene film da. På kino. Første rad. Jepp.
Underholdene film da. På kino. Første rad. Jepp.
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- UTESTENGT ! Ref regelverket !
- Startet: 31 Okt 2005 10:18
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Antall ord: 4
Don't be so open assed. Your poop falls out.
(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments
(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Jan 2008 20:11
- 16
- Lokalisering: sør-trøndelag
jeg gikk fem på når d gjaldt blair witch dokumentaren (beklager hvis d e skrivefeil der). Så jeg tror NEI, det er ikke sant. bare et salgstriks.... de folka gjør jo alt for å selge film og for at folk skal se på filmene deres.
som regel når en film er sann, så står det i begynnelsen at flmen er basert på en sann historie... men det betyr ikke alltid at det var akkurat slik d hendte.
som regel når en film er sann, så står det i begynnelsen at flmen er basert på en sann historie... men det betyr ikke alltid at det var akkurat slik d hendte.
Antall ord: 80
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
en film basert på uttalelsene til en som har drept hele familien sin.. hmm... vil ikke si at jeg tror han er den mest troverdige personen da..
det som er sant er at en gærning drepte familien sin, og hevdet at noe fikk ham til å gjøre det.
men nå har faktisk et kjent par fra USA, som etterforsker paranormale fenomener, undersøkt denne hendelsen veldig nøye (kommer ikke på hva de heter, men hun er ihvertfall klarsynt). og mener og huske at de kom frem til at det hendelsen kunne skyltes en demon. de har gitt ut bøker om denne hendelsen. vet ikke hvordan de kom fram til det, for har ikke lest bøkene enda.
det som er sant er at en gærning drepte familien sin, og hevdet at noe fikk ham til å gjøre det.
men nå har faktisk et kjent par fra USA, som etterforsker paranormale fenomener, undersøkt denne hendelsen veldig nøye (kommer ikke på hva de heter, men hun er ihvertfall klarsynt). og mener og huske at de kom frem til at det hendelsen kunne skyltes en demon. de har gitt ut bøker om denne hendelsen. vet ikke hvordan de kom fram til det, for har ikke lest bøkene enda.
Antall ord: 120
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Ed og Lorraine Warren var de som undersøkte huset for paranormal aktivitet.
Her er en side med masse informasjon om huset og alt som er skjedd der:
http://www.amityvillefiles.com/index.php
Her er en side med masse informasjon om huset og alt som er skjedd der:
http://www.amityvillefiles.com/index.php
Antall ord: 34
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Jul 2008 03:46
- 16
hehe ja det er bare utrolig at mange tror faktisk at huset er Forhekset. men ka om det hadde vert sant da ??
har noen sett bildene av de døde de vises på ekstra material på filmen .
det jeg vet at de som spilte inn filmen sa at det føltes ekkelt å gå inn der hmm rart
har noen sett bildene av de døde de vises på ekstra material på filmen .
det jeg vet at de som spilte inn filmen sa at det føltes ekkelt å gå inn der hmm rart
Antall ord: 57
Hide post links |
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... creepy+hus
du finner mere om huset i denne linken her pluss litt mere
Puma/f
du finner mere om huset i denne linken her pluss litt mere
Puma/f
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
nå er ikke jeg så veldig flink i engelsk.. men har sett litt på stoffet. og jeg må innrømme at jeg trodde ikke det hadde vært drap på ordentlig der. det var litt skremmende. jeg har filmen, men jeg tørr ikke å se den nå.
så da er vel egentlig spm om hvem som drepte de da... nei, jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal tro nå...
den som har svar, bare kom med det...
så da er vel egentlig spm om hvem som drepte de da... nei, jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal tro nå...
Antall ord: 79
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jun 2008 00:07
- 16
Ja det er litt skremmende at folk faktisk er villige til å utnytte en genuin tragedie for å pushe pseudobiografiske røverhistorier som dette.
Antall ord: 22
<Insert Cool Latin Expression>
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
]de fleste sier jo alt mulig rart bare for oppmerksomhet og penger.. til slutt tror de på det selv, og dermed så er den sirkelen igang... det er sikkert utallige historier som er blitt funnet på, men som de aller fleste tror på...
da jeg var lita så ble jeg fortalt at det bodde en enslig mor i et bittelite hus, med 7 unger.. og alle de barna ble drept av et eller annet som ingen har forklaring på. lignende blair witch.. denne historien er garantert funnet på bare for å ha noe å snakke om på bygda,.. men tørr den dag i dag å ikke se på huset. da tenker jeg på historien selv om jeg vet at den ikke er sann.
så folk er godtroende, og tror på de fleste historier.. og dette er nok mange som benytter seg av.
da jeg var lita så ble jeg fortalt at det bodde en enslig mor i et bittelite hus, med 7 unger.. og alle de barna ble drept av et eller annet som ingen har forklaring på. lignende blair witch.. denne historien er garantert funnet på bare for å ha noe å snakke om på bygda,.. men tørr den dag i dag å ikke se på huset. da tenker jeg på historien selv om jeg vet at den ikke er sann.
så folk er godtroende, og tror på de fleste historier.. og dette er nok mange som benytter seg av.
Antall ord: 140
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
kanskje det er tilfellet i denne saken også.. at noen gale mennesker ønsket seg oppmerksomhet, og tenkte at "hey, her har jeg en mulighet til å få oppmerksomhet, ved å komme på en historie der en demon/spøkelse tok livet av disse stakkars menneskene. og at huset har en forbannelse over seg...line81 skrev:]de fleste sier jo alt mulig rart bare for oppmerksomhet og penger.. til slutt tror de på det selv, og dermed så er den sirkelen igang... det er sikkert utallige historier som er blitt funnet på, men som de aller fleste tror på...
Antall ord: 193
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
den som drepte alle sammen var jo sønnen..!! og den historien han kom med var jo kun for å få han til å virke sinnsyk så han kunne få "mildere" straff.line81 skrev:nå er ikke jeg så veldig flink i engelsk.. men har sett litt på stoffet. og jeg må innrømme at jeg trodde ikke det hadde vært drap på ordentlig der. det var litt skremmende. jeg har filmen, men jeg tørr ikke å se den nå.
Antall ord: 111
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jun 2008 00:07
- 16
Det er nøyaktig det som har foregått. Paret som flyttet inn etter drapene (som muligens er det eneste i boken/filmen(e) som har noe slags fotfeste i virkeligheten) fant opp en mengde bisarre hendelser, bestakk en prest, kontaktet en forfatter, og tjente grovt på et massemord. Its the American Way!
Antall ord: 53
<Insert Cool Latin Expression>
Hide post links |