Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserJeg er en vampyr :0

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Schnugaf
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 190
Startet: 12 Aug 2006 12:54
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Schnugaf »

Jeg har i den siste tiden kommet fram til at jeg faktisk er en energi vampyr eller noe lignende. Har ikke tenkt over det før i det siste, men venner og andre kjente som jeg kjenner mister veldig mye energi i nærheten av meg. Jeg derimot har mye energi blant venner og spesielt når jeg går hjem fra jobb/skole. Etter jeg fikk jobben i en butikk møter jeg mangen folk, etter jeg fikk denne jobben har jeg merket at jeg har mer energi. Tidligere har jeg hatt store problemer med besvimelse som oftest skjer når jeg er alene, og før og etter besvimelsen føler jeg meg helt utmattet. Dette har jeg ikke merket på et halvt år nå. Tidliger skjedde det 2-3 ganger i uka.

Forstår at det er mange skeptikerer som er imot det, selv er jeg faktisk imot ideen om Vampyrisme, og er ganske skeptisk til forskjellige tema innen paranormale hendelser om det ikke er serlig bevis. Men bruker ordet "vampyrisme" som et eksempel, har en ganske sterk følelse av jeg absorberer energi fra andre. Men for allt jeg vet kan jeg ha galt.

Men tilbake til topic. For det første er dette noe du vanligvis blir født med, så det kan vere vanskelig å få vekk.
For det andre hadde vert en ide om du faktisk hadde googlet og prøvd å kontakte noen som faktisk har litt mer greie på det enn en haug med 13-25 åringer som for det meste har liten erfaring med slikte som dette.
Kikk litt innom diverse sider og se om det er noe du i det heletatt kan bli kvitt.
Jeg vet for meg selv at når jeg først får kontroll over denne "kraften", kommer jeg til å utnytte den sterkt i butikken og på vei hjemover, for jeg gir en god faen så lenge det gjør ting bedre for meg, eller vent, det må jeg tenke på , tror delvis på Karma så.
Vi får se ^^

Men for din egendel, oppsøk noen som kan med dette mer en de fleste.
Eventuelt gå til ditt lokale biblotek og se om det er noen om energi vampyrer eller vampyrer generelt.
Antall ord: 376
Ja, det er vell enten det ene eller det andre sa reven før han ble skutt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liza
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 181
Startet: 27 Nov 2007 15:20
16
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Det ville du vel likt å vite, pedo

Innlegg av Liza »

har allerede søkt sikkert gjennom hele google, og fant bare masse kødd om filmer og dataspill :mozilla_frown: hvis noen andre finner en side så plz gi meg en link
Antall ord: 32
Arbeid er hellig, IKKE RØR DET!


Bilde
msn: lisasoe@online.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liza
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 181
Startet: 27 Nov 2007 15:20
16
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Det ville du vel likt å vite, pedo

Innlegg av Liza »

Jeg snakket med en fyr jeg møtte på et annet forum, og han sa at det kan hende at jeg var født som psi vampyr og har hele tiden stjelt energi fra folk ubevisst, men når jeg begynte å ta fra andre med vilje slutta jeg å gjøre det ubevisst. Snakka med han en stund å han stilte meg noen spørsmål å han sa jeg hadde visse trekk som psi vampyrer har f. eks. empath (fyren var engelsk xP) som er sånn at man kan vite åssen en person føler bare ved å se på dem. Jeg leste en del på den første siden living dead doll posta her og jeg har en følelse av at det han engelske fyren sa var sant. Det viser seg at jeg ikke kan slutte så... Jeg maser ikke om hjelp mer..
Takk for hjelpen uansett :)
Antall ord: 147
Arbeid er hellig, IKKE RØR DET!


Bilde
msn: lisasoe@online.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Greedy Eyes
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 27
Startet: 28 Jul 2008 17:02
15

Innlegg av Greedy Eyes »

Jøje meg...
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Schnugaf
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 190
Startet: 12 Aug 2006 12:54
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Schnugaf »

Liza skrev:Jeg snakket med en fyr jeg møtte på et annet forum, og han sa at det kan hende at jeg var født som psi vampyr og har hele tiden stjelt energi fra folk ubevisst, men når jeg begynte å ta fra andre med vilje slutta jeg å gjøre det ubevisst. Snakka med han en stund å han stilte meg noen spørsmål å han sa jeg hadde visse trekk som psi vampyrer har f. eks. empath (fyren var engelsk xP) som er sånn at man kan vite åssen en person føler bare ved å se på dem. Jeg leste en del på den første siden living dead doll posta her og jeg har en følelse av at det han engelske fyren sa var sant. Det viser seg at jeg ikke kan slutte så... Jeg maser ikke om hjelp mer..
Takk for hjelpen uansett :)
Du er nok født vampyr siden en ikke kan bli vampyr, det nærmeste du da hadde komt hadde vert Energy leecher.

Kinda like torrents, eyh?
Antall ord: 176
Ja, det er vell enten det ene eller det andre sa reven før han ble skutt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Jeg hørte en gang en forklaring på hvordan myten om vampyr oppstod.

Det er noe som finnes i alle kulturer, over hele verden. Og grunnen hørte jeg var fordi i alle kulturer finnes det folk som symbolsk "stjeler energi".

Samtidig så blir en vampyr beskrevet som en som det er litt synd på. den er egentlig død, ser stygg ut og må suge blod ut av andre for å holde seg i livet.

Så en for mikset følelser om at det er stakkarslig samtidig som det er ondt. myten skal egentlig bare beskrive en menneske type som finnes globalt, med å male et bilde av dette, satt litt på spissen.
Antall ord: 112

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

I følge en del nettsider om psi-vampyrer trenger de energi fra andre fordi de selv er svake mennesker, enten psykisk eller fysisk.
Antall ord: 24
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

i følge den sataniske bibelen er psi-vampyrer en person som har noe over seg som gjør at man synes synd på personen, og slik kan denne personen utnytte deg. du vil gjøre tjenester for denne personen ikke fordi du har lyst, men fordi man får dårlig samvittighet hvis man ikke gjør det. vampyren kan gi deg materialistiske ting , slik at man føler at man skylder denne personen noe i gjengjeld. bare ikke i noe materielt, men mer som man har solgt sjelen sin, og denne vampyren vil minne deg på denne tingen den ga deg så ofte den kan.
Antall ord: 107

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

livingdeaddoll skrev:i følge den sataniske bibelen er psi-vampyrer en person som har noe over seg som gjør at man synes synd på personen, og slik kan denne personen utnytte deg. du vil gjøre tjenester for denne personen ikke fordi du har lyst, men fordi man får dårlig samvittighet hvis man ikke gjør det. vampyren kan gi deg materialistiske ting , slik at man føler at man skylder denne personen noe i gjengjeld. bare ikke i noe materielt, men mer som man har solgt sjelen sin, og denne vampyren vil minne deg på denne tingen den ga deg så ofte den kan.
Kjenner mange sånne. De er ikke psi-vampyrer, bare egosentriske mennesker. Jeg har bare sluttet å bry meg, så min energi/dårlige samvittighet får de ikke. Livet er for kort til å kaste bort tid på sånne mennesker.

De fleste "psi-vampyrer" er nok bare oppmerksomhetssøkende mennesker med et behov for å være noe utenom det vanlige.
Antall ord: 169
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jonette<3
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 199
Startet: 10 Mar 2006 19:00
18
Kjønn (valgfri): kvinne
Lokalisering: Fetsund

Innlegg av Jonette<3 »

hvis du er en energi vampyr burde du jo vite hvordan energi du trenger da.
liksom.




enig med andre, slutt å lage så mange dritt tråder.
svartepus, genialt skrevet=)
Antall ord: 29
There's more between heaven and earth

Ida Jonette

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Magne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 29 Sep 2015 19:27
8

Re: Jeg er en vampyr :0

Innlegg av Magne »

Liza skrev:Jeg er en vampyr dammit! jeg lissm stjeler energi fra andre folk! noen som kan hjelpe meg? jeg prøvde å gå en hel dag uten å stjele energi men det var like før jeg besvimte.. det er nesten som å bli avhennig av røyk, bare at det er energi. jeg kan ikke slutte å stjele fra andre. det blir bare værre å værre før klarte jeg meg bare ved å ta energi fra trær og sånt, men nå er det ikke nok. hva skjer når energien til et menneske ikke er nok lenger? :mozilla_cry:

Kunne tenkt meg møtt deg. Det er metoder for å finne ut slikt. Brutale noen av de. Men de vil si om du er det eller ikke. Men energi?? Fortell gjerne om det. Og hvorfor det ikke er blod som i eventyrer??
Antall ord: 140

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Jeg er en vampyr :0

Innlegg av Svartepus »

Magne skrev:
Liza skrev:Jeg er en vampyr dammit! jeg lissm stjeler energi fra andre folk! noen som kan hjelpe meg? jeg prøvde å gå en hel dag uten å stjele energi men det var like før jeg besvimte.. det er nesten som å bli avhennig av røyk, bare at det er energi. jeg kan ikke slutte å stjele fra andre. det blir bare værre å værre før klarte jeg meg bare ved å ta energi fra trær og sånt, men nå er det ikke nok. hva skjer når energien til et menneske ikke er nok lenger? :mozilla_cry:

Kunne tenkt meg møtt deg. Det er metoder for å finne ut slikt. Brutale noen av de. Men de vil si om du er det eller ikke. Men energi?? Fortell gjerne om det. Og hvorfor det ikke er blod som i eventyrer??
Siden det er 7 år siden Liza startet denne tråden blir jeg mildt sagt imponert om hun kommer innom og svarer.
Antall ord: 164
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links