Er det noen her som er flink i tidsepoker? I regeresjonen jeg hadde, var det en gutt (cirka 15 år) som hadde på seg brunt skinntøy og en dame som hadde på seg en blå/hvit-stripete kjole + hvite sko. Har ingen anelse om hvor eller når det var.
Prøvde å finne noe på nettet en gang, enseste jeg fant var et bilde av en mann på hest som hadde på seg brun skinnjakke. Det var fra USA. Men jeg vet ikke om det kan stemme med kjolen dama hadde på seg.
Tror hvertfall ikke at det var så veldig lenge siden.
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Regresjoner/tidsepoker
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Aug 2008 20:10
- 16
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Re: Regresjoner/tidsepoker
Må nok opp med mer informasjon enn dét. Farger sier fint lite om tidsepoke, og skinnklær har vært brukt til alle tider.PastLifeFreak skrev:Er det noen her som er flink i tidsepoker? I regeresjonen jeg hadde, var det en gutt (cirka 15 år) som hadde på seg brunt skinntøy og en dame som hadde på seg en blå/hvit-stripete kjole + hvite sko. Har ingen anelse om hvor eller når det var.
Prøvde å finne noe på nettet en gang, enseste jeg fant var et bilde av en mann på hest som hadde på seg brun skinnjakke. Det var fra USA. Men jeg vet ikke om det kan stemme med kjolen dama hadde på seg.
Antall ord: 131
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Ja, det var ikke mye.
En sånn regresjon kan kansje være en åpenbaring for den som opplever det. Men som bevis er det ingenting i seg selv.
Derimot er det mange bøker og Tv dokumentarer om folk som har hatt sånne sesjoner og der man har gått ut og undersøkt opplyningene etterpå. Tv norge hadde en sånn episode, men Britisk Tv gjorde det der allerede på 70 tallet, og den Amerikanske Tv serien - unsolved mysteries- har en del repportasjer.
Mye av det er SVÆRT innteressant. Det er bare og søke på youtube og om du vil.
Søk med ord som reincarnation og past life...
Kos deg.
En sånn regresjon kan kansje være en åpenbaring for den som opplever det. Men som bevis er det ingenting i seg selv.
Derimot er det mange bøker og Tv dokumentarer om folk som har hatt sånne sesjoner og der man har gått ut og undersøkt opplyningene etterpå. Tv norge hadde en sånn episode, men Britisk Tv gjorde det der allerede på 70 tallet, og den Amerikanske Tv serien - unsolved mysteries- har en del repportasjer.
Mye av det er SVÆRT innteressant. Det er bare og søke på youtube og om du vil.
Søk med ord som reincarnation og past life...
Kos deg.
Antall ord: 116
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Er klar over at det ikke var mye opplysninger, men det gikk så sakte for meg. I førsten klarte jeg ikke å se noenting og lurte på om jeg bare skulle avbryte, men så så jeg ting etter hvert. Jeg så en svart gryte på et kjøkken, men det er jo heller ikke så uvanlig. Så også en svart gjenstand som jeg ikke kan huske å ha sett før. Kan jo ikke vite om det er fra et tidligere liv, men noe må det jo komme fra.
Antall ord: 88
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Dette er en eldre tråd som det kan være verdt å se litt i.
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... n&start=25
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... n&start=25
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Interessant lesning. Er det ikke mennesker som under regresjon har snakket et fremmed språk helt flytende også, uten at de har kunnet det fra før av? Jeg lurer på hvordan ikke-troende forklarer det. Kanskje noe sånt som dette: "Romvesener har lagt inn informasjon i hodet på dem.".
Antall ord: 51
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Sep 2008 20:39
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Cosmos
Re: Regresjoner/tidsepoker
Det høres ut som du var en viking i et tidligere liv. Jeg har selv hatt en opplevelse der jeg falt tilbake til vikingtiden og det var rimelig likt som du beskriver det, bare hjelmer og sverd.PastLifeFreak skrev:Er det noen her som er flink i tidsepoker? I regeresjonen jeg hadde, var det en gutt (cirka 15 år) som hadde på seg brunt skinntøy og en dame som hadde på seg en blå/hvit-stripete kjole + hvite sko. Har ingen anelse om hvor eller når det var.
Antall ord: 144
Hide post links |