Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenHvordan få UFO observasjon igjennom CE-5 protokoll

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

UFO Summoner skrev:det er nok ikke umuli det.jeg kjøpte faktisk et videokamera i fjor for å få det på film men kameraet var ikke bra nok til å filme om natten(var så å si umuli å finne den største stjerna på himmelen en gang),så jeg leverte det tilbake å fikk pengene igjen.det kostet 3500.så jeg må nok opp litt i pris neste gang.jeg skal kjøpe et bra kamera en dag når jeg har råd.men hvorfor hvil dere ha bilde bevis fra meg??når dere kan oppleve det selv ved å prøve det vi snakker om her??dessuten har James Gilliland allerede over 80 timers opptak av akkurat det samme som jeg ser å har prøvd å videofilme uten hell.istedet for å vente på at jeg kommer med fotobevis så foreslår jeg at dere går ut å prøver å se for dere selv,mye enklere å kjappere.men det er vel umuli det?? :mozilla_laughing: om dere tror meg eller ikke bryr meg egentli ikke.jeg var også skeptisk til å begynne med. men dette kunne jo kanskje være sant tenkte jeg, så jeg bestemte meg for å prøve å kontakte. jeg kommer aldri til å angre på den avgjørelsen for det forandret mitt livssyn til det bedre._ikke la andre si deg sannheten finn den selv_følg hjertet_peace and love_
Kan du ikke bare stikke ut med engang å ta et bilde da?
Siden de kommer med engang, burde vel ikke være så vansklig..
Eller?
Antall ord: 254

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Kimbara skrev: Har du forresten merket hvordan veldig mange "kjente" UFO-menneskene forsøker å fremme sitt politiske syn når de blir intervjuet?
Det handler litt om hvordan du velger å se på det. F.eks så nevner Disclosureproject at Lockheed har private kontrakter med skyggeregjeringen hvor de produserer ARV'er. Altså det vil si at ifølge disclosureproject så er Lockheed delvis ansvarlig for Pseudo abductions...

Lockheed er samme selskap som vil ha kontrakt om en fly avtale med norge.. Har jeg politiske motiver hvis jeg nevner dette? Er det ikke bare rett å rimeleig å nevne hva som faktisk foregår uten å bli mistenkt for å ha noen motiver...
Antall ord: 107

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 147
Startet: 07 Aug 2008 19:45
15
Kjønn (valgfri): Ung mann
Lokalisering: Earth

Innlegg av Rha »

Yo,

Har prøvdt dette her 4 netter på rad, no success.

Jeg har noen spørsmål til dere som får det til:
Lever du et sunt liv?
Elsker du ditt liv og nyter hver dag av det?
Kjører du bil? (romvesene skal visst være ganske imot hva vi gjør mot moder jord).
Har du noen gang onde tanker?
Tror du romvesene lager tv-show? heh (south park)
Har du god forståelse for bevissthet og deg selv?
Trener du The Law Of One?


inatt blir forsøk nr.5, noen supre forslag?
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Hei du. Ser dette er din første post.. Velkommen.

Det må være stjerneklart for det første. Du kan prøve med hjernebølger en halv time først. Enten noe du finner i silva metoden eller hemi sync.

Se om du finner noen satelitt bilder av universet, for å kunne visualisere lettere.
Edit: http://www.google.com/sky/

Lykke til :)
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 829
Startet: 17 Jul 2006 10:30
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Hvorfor må det være stjerneklart?
Antall ord: 6
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

ufo skrev:
KB skrev:til spørsmålet om det finnes flere metoder. Ja det gjør det. Jeg vet for meg selv at den metoden som er beskrevet her i posten funker. andre metoder er:

1. Mediter, eller lytt på hemi sync eller lignende for så å sende ut en stemme som du visualisere blir sendt ut, hvor du spør/ønsker å få en observasjon, om de kan sende en bekreftelse. Prøv ca en halv time etter du er i en dyp bevissthets tilstand.

2. Bruk en kraftig laser som du tegner en triangel med. Hvor en en trekant på nattehimmelen om og om igjen..

3. tenk på et bra øyeblikk, det beste som har skjedd deg, og send ut "intensjon" om kontakt.

Nå kan jeg ikke gå god for disse andre metodene ettersom jeg kun har lykkes med den jeg skrev i første post. Øvelse gjør mester..
Tankes kraft har jeg tro på, men det er nok en viss problematikk med å kanalisere dette mot de man ønsker kontakt med - ihvertfall for noen.

Laser er ingen dum ide. Men, husk GRØNN laser og ikke RØD.
Jepp. Dette har jeg også lest ufo. Glemte å skrive det, men skal man bruke laser brukes GRØNN til CE-5.
Antall ord: 211

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ghost hunter
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 157
Startet: 06 Nov 2006 01:10
17

Innlegg av Ghost hunter »

Jepp. Dette har jeg også lest ufo. Glemte å skrive det, men skal man bruke laser brukes GRØNN til CE-5.
Må denne spesialbestilles eller får man kjøpt den i elektronikkbutikker?
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Det vet jeg ikke. sorry.
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 147
Startet: 07 Aug 2008 19:45
15
Kjønn (valgfri): Ung mann
Lokalisering: Earth

Innlegg av Rha »

KB skrev:Hei du. Ser dette er din første post.. Velkommen.
Thanks, følgte dine råd. Ingen respons..
Men jeg gir aldri opp. Har 99,8% tro på dette her,
skal se 'Contact has begun' dokuen inatt, så da blir det nok 100% :)

Grønn laser:
http://www.illumi.no/shop/index.php?cPath=53
Hvor langt burde/må man lyse for å få kontakt?
Antall ord: 66

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO Summoner
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 04 Aug 2008 20:25
15
Kjønn (valgfri): ung mann
Lokalisering: Unknown

Innlegg av UFO Summoner »

laseren er ikke så viktig den er bare for å signalisere ikke kontakte.fortsett å prøv.prøv å gå inn i en slags transe modus når du ser på stjernene eller har lukka øynene.jeg har funnet ut at det er nærmest en slags følelse du går inn i.føl deg ett med universet å alt i rundt deg.få bort følesen av selv.we r all connected.all frykt må bort.sitt i en sånn modus i noen minutter å etter at du har gjort det så forventer du at du ser noe, du fortjener å se noe. U want it!belive it and u will see.jeg får (skaper) sommer fugler i magen før de dukker opp bare av forventningen jeg skaper(har)_Keep watching_lykke til_
Antall ord: 134

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 829
Startet: 17 Jul 2006 10:30
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Lurer fortsatt på hvorfor det må være stjerneklart
Antall ord: 9
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO Summoner
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 04 Aug 2008 20:25
15
Kjønn (valgfri): ung mann
Lokalisering: Unknown

Innlegg av UFO Summoner »

for da er det enklere å få øye på de!dem er ganske høyt oppe.om dagen er det vanskelig for de lyser ikke opp.de cruiser i sky høyde og høyere.i hvertfall de jeg har sett.jeg har sett noen som tar en power up inni skya som så lyser mye av skya opp i blått/hvitt lys.
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 147
Startet: 07 Aug 2008 19:45
15
Kjønn (valgfri): Ung mann
Lokalisering: Earth

Innlegg av Rha »

Ait UFO Summoner, takk for info.

Men tok hardt i å bestillte meg 3stk lasere faktisk.
http://www.qxl.no/accdb/viewitem.asp?Au ... =543361194
Skal lage et laser show for hele byen, hehe.

Skal nok få kontakt til slutt :)
skeptikeren skrev:Lurer fortsatt på hvorfor det må være stjerneklart
For da er du på ditt 'høyeste' nivå?
Du ser det som om du skulle sett det i 'virkeligheten'?
Eller var det bare ironi?

Jeg mediterte i 40minutter igår, 3 sek av disse opplevde jeg å se solen å stjerne soleklart! x)
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO Summoner
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 04 Aug 2008 20:25
15
Kjønn (valgfri): ung mann
Lokalisering: Unknown

Innlegg av UFO Summoner »

en annen teknikk jeg bruker er å visualisere at jeg selv er en stoor laser som skyter ut opp i verdensrommet som ufo`s blir tiltrukket av.prøv også visualisere deg selv fra høyt hold som de ville ha sett deg fra når de cruiser over. se for deg alle hus å gater i ditt nærmeste nabolag fra høyt hold å zoom ut helt til du ser hele jorda å Norges land så zoom inn igjen.du trenger ikke å se det helt klart å tydeli.jeg tror jo mer innviklet du lager denne remote viewinga jo mer vanskeli blir det for ufo`s å finne deg.gjør det enkelt med ikke for mye detaljer om andre planeter å stuff.jeg visualiserer veldig enkelt ikke komplisert i det hele tatt jeg gjør dette i 5-10 minutter så dukker de opp etterhvert. ikke noe avansert.jeg tror folk tenker for vanskelig og for komplisert når det gjelder dette.men egentli er det veldig simpelt.bare gå ut å slapp av under stjernene pust rolig dypt.observer se hvor nydelig et univers vi alle bor i legg merke til stillheten å luktene.ikke push det da skjer det ikke.det handler om å komme inn i en modus der ufo`s kan høre deg på en måte.jeg tenker på å bestille meg denne boka - kanskje dere andre er interessert også._eg er ikke så flink til å forklare men jeg prøver i allefall:).håper dette hjelper_
Sist redigert av UFO Summoner på 08 Aug 2008 23:16, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 245

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO Summoner
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 04 Aug 2008 20:25
15
Kjønn (valgfri): ung mann
Lokalisering: Unknown

Innlegg av UFO Summoner »

hvorfor ble det ikke en link til boka?unnskyld jeg er ny til posting.er ikke så god til å poste som dere ser:)
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links