Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenHvordan få UFO observasjon igjennom CE-5 protokoll

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Explorer
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 04 Mar 2009 02:11
15

Re: Hvordan få UFO observasjon igjennom CE-5 protokoll

Innlegg av Explorer »

Ja vennigst fortell hvilke negative opplevelser du har hatt i forbindelse med dette hvis du kan. Det vil være til hjelp for andre som ønsker å forsøke. Hvilken konklusjon kan du dra av opplevelsene? Har du lært noe?
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Re: Hvordan få UFO observasjon igjennom CE-5 protokoll

Innlegg av GJest »

Kan prøve å beskrive noe explorer av mine tanker rundt dette:

Har jo opplevd en del, og dette er et omfattende tema, slik at dersom en ikke vet hva man begir seg ut for, kan man fort få seg et slag i tryne.

Slik jeg ser det finnes det flere typer, med ulike agenda.
Som kan beskrives som både positive og negative.
Jeg tror også Det finnes menneskelige prosjekter, men også negative "ekte" der ute.
regner med at hemmligholdelsen bunner i noe, også er denne grå sonen blitt utnyttet også til å produdsere ARV's og PLF's - som da er kopier på noen av de ekte. Også noen av de 'ekte, negative.

Teknologien er så høyt utviklet, at den kan plukke opp både følelser og tanker. Ibegynnelsen ville jeg jo gjerne prøve å ha Observasjon, mens nå vil jeg unngå det. En kan f.eks merke at en ser bilder på det indre øye, som et tegn på at da er objektene der ute. Og man kan løpe å filme. En kan også kjenne etter "hint" i mageregionen altså som en følelse som kontakt mellom individ og objekt. En kan også få noen tanker, f.eks "nå har jeg lyst til å se noe" - for så å se et objekt. Og begynne å lure litt på hvor den tanken kom fra, samtidig som objektet er noen meter utenfor veranda vinduet.

Jeg tror kanskje det finnes både andre "der ute" i det fysiske universet, men også kanskje andre på tross av dimensjoner, er vel helst det jeg, for min del har sett mest til.
Merker f.eks at fokus/bevissthet har mye å si, i forhold til observasjon, både hvis man vil ha, men også hvis man ikke vil ha observasjon.

Noen av rapportene som beskrives av hva folk har sett. Trenger ikke være virkelig, altså man kan f.eks få plassert bilder i bevisstheten sin av figurer, som egentlig bare er et resultat av kommunikasjon systemer/inplanter etc, av enten mennesklige projekter eller/både og av de besøkende.

slik jeg ser det er det både av menneskelig interesse, og -noen- av de besøkendes interesse av å holde tema skjult. Selv om det ikke er snakk om et 'samarbeid', men kanskje mer om episoder eller mekanisme som fører til en vinn/vinn situasjon for begge parter.

dersom en blir 'manipulert - av noen av partene, menneskelige eller besøkende, så kan aura healing fungere, men også kinesologi som helbredelses form, altså balanse igjennom riktig mengde vitaminer, mineraler.

Å bli manipulert kan betyr ting som å få drømmer manipulert, eller systemer som er koblet til internett, ipod, mobil som påvirker individ i bestemt tilstand.

atferden på objekter kan variere; fra å dukke opp når man snakker intenst om tema, respondere på laser, eller respondere på film kamera, noen objekter for nærmere avstand når en filmer, mens andre går lengre vekk. Ulike farger, og noen "blåser seg opp" altså forstørres, eller deler seg osv osv.

Selve livsformene kan beskrives som f.eks Artificially, altså en slags blanding mellom biologisk og et mekanisk system. kommunikasjon formen mellom dem, og eventuell du, kan beskrives med kroppspråk altså gester og noen ganger telepati. - Hvor man hører 'sin egen stemme' i sitt eget hode mens du ser den andre fokuserer seg. Hvor dette befinner seg, er sjeldent fysisk, men ofte i det new agere kaller for "Astral" eller lignende.

Ellers har du jo ulik type teknologi som du sikkert har lest litt om i stevens nyeste bok, som f.eks astral exctractor. som rappoteres verden over, at man svever ut av kroppen (igjennom vegger inn i et fartøy osv) er bare en form for Bevissthets endring, hvor man persiperer det folk da rappotere ganske likt, (dette med svevingen osv).

Så teknologi som kan påvirke/ha inflytelse overfor tanke/bevissthet er ofte det som går igjen, noe en også kan se når en filmer objekter, etter f.eks CE-5 protokollen, og de respondere på laser eller tanke. selv om det er vanskelig å måle sist nevnte. Men en kan måle det i form av at objektet dukker opp, etter utført protokoll f.eks.
Antall ord: 706

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Explorer
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 04 Mar 2009 02:11
15

Re: Hvordan få UFO observasjon igjennom CE-5 protokoll

Innlegg av Explorer »

Jeg setter stor pris på responsen, men synes ikke spørsmålet mitt ble helt besvart. Du skriver du tror det finnes 'gode' og 'onde' utenomjordiske. Har du personlig opplevd noe du har tolket som negative utenomjordiske hendelser/vesner mens du har foretatt en CE-5 protokoll?

Grunnen til at jeg spør er at Dr. Greer og hans CSETI team visstnok aldri har opplevd noe negativt/ondt forbundet med de utenomjordiske, og at det kun er hemmelige menneskedrevne prosjekter som har prøvd å hindre dem i å nå sine mål på deres ekspedisjoner.

Hvis jeg har misforstått posten din beklager jeg det.
Antall ord: 104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Konto avsluttet

Re: Hvordan få UFO observasjon igjennom CE-5 protokoll

Innlegg av Konto avsluttet »

Så ut som noe som ble skrevet i syrerus, kb.
Bare tull og babling.
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
GJest

Re: Hvordan få UFO observasjon igjennom CE-5 protokoll

Innlegg av GJest »

Explorer skrev:Jeg setter stor pris på responsen, men synes ikke spørsmålet mitt ble helt besvart. Du skriver du tror det finnes 'gode' og 'onde' utenomjordiske. Har du personlig opplevd noe du har tolket som negative utenomjordiske hendelser/vesner mens du har foretatt en CE-5 protokoll?

Grunnen til at jeg spør er at Dr. Greer og hans CSETI team visstnok aldri har opplevd noe negativt/ondt forbundet med de utenomjordiske, og at det kun er hemmelige menneskedrevne prosjekter som har prøvd å hindre dem i å nå sine mål på deres ekspedisjoner.

Hvis jeg har misforstått posten din beklager jeg det.
Dette er et lite sammendrag av "min forståelse" pr dags dato. Ca 70% av det jeg skriver i teksten over er selv opplevd, og har opplevd "gode og onde" direkte.

Jeg har hørt det meste av hva dr greer sier, og var før enig omtrent alt han sa, det kan du lese tilbake på i denne tråden f.eks. Men nå en erfarer ting selv så skifter en mening. Mange av de tingene er selv opplevd, noen av objektene har jeg filmet selv, flere her inne som har sett de, men har slettet dem nå pga jeg ikke er like "engasjert" lenger på tema. Men jeg vet at andre personer har også filmet objekter her inne etter CE-5 slik som f.eks RHA:

http://www.youtube.com/watch?v=a_nD6a6VDRY

Som rappoterer tilbake at de kun har opplevd "positiv" kommunikasjon.

Jeg vet faktisk ikke hvorfor Cseti ekspedisjonen kun har opplevd "positiv" kontakt, det kan jo kanskje ha noe med at de er så mange, at det kan være opptill 50 personer som for observasjon på En` Ekspedisjon. (men det blir kun spekulasjoner)

Dr greer og de har fått filmet litt de også, (de skal vist lage dokumentar film etterhvert hvor de sparer opp film materialle til)

CSETI UFOs: Mexico 1994 & Gulf Breeze 1992
http://www.youtube.com/watch?v=K9i2D9EUPcw
Antall ord: 334

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 911
Startet: 27 Jun 2008 16:57
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

Re: Hvordan få UFO observasjon igjennom CE-5 protokoll

Innlegg av Tyrell »

KB, hvorfor har du byttet navn til GJest? :? Noen Men In Black på besøk? :lol:
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Hvordan få UFO observasjon igjennom CE-5 protokoll

Innlegg av UFO »

Hm.. ja det lurte jeg på også ? :mozilla_surprised:
Antall ord: 9
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 410
Startet: 10 Sep 2008 20:27
15
Lokalisering: Vikhammer
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Hvordan få UFO observasjon igjennom CE-5 protokoll

Innlegg av KetMas »

Jeg holder enna på med CE-5. Synes lydfilene er ekstremt lange. 3 timer i det hele!
Er det ikke en lettere måte og komme seg igjennom det, noen spesielle jeg burde høre på istede for og høre på alt på engang?
Antall ord: 45
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !