Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenHvordan få UFO observasjon igjennom CE-5 protokoll

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 276
Startet: 31 Jul 2006 20:33
17
Kjønn (valgfri): @HAN@
Lokalisering: ~ MAGONIA ~

Innlegg av Cosmic Ejaculator »

RHA skrev:Cosmic, er ikke filmene på youtube av James litt overbevisende? Hva med "Contact Has Begun"?

Personlig tror jeg at der er mange ufo observasjoner rundt Mount Adams, men kanskje James overdriver litt..

Hva er din mening?
Alle filmene jeg har sett av Gilliland kan bortforklares som satellitter,med unntak av de objektene som synes å være PÅ Mt.Adams.Disse er jeg mer usikker på - kanskje mennesker?

Til og med den filmen som viser tre objekter i formasjon kan ha vært satellitter - såkalte "NOSS trippel satellitter"...

Jeg ønsker ikke å bedra meg selv - derfor er jeg varsom med å komme med bastante konklusjoner om noe så udefinerbart som ufo-fenomenet.Mange har gått i den fellen tidligere.Når noe blir presentert som en "ufo-film",ser jeg etter et ukonvensjonellt bevelgelses-mønster,farge og konstruksjon - ikke noe av dette finnes i Gillilands filmer...
Antall ord: 148
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Johnny
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 193
Startet: 04 Aug 2008 04:15
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Johnny »

KB skrev:RHA:

Du forvise han filmingen du har gjort av disse merkelig objektene.

og Johnny. CE-5 handler om interaktiv kontakt. - Det vil si alt fra å blinke med laser, til respons av en tanke, bilys eller andre ting når objektene er i nærheten.

Desutten misforstår du konseptet. Det er vanlig at folk tenker at VI kontakter de.Egentlig så kan det spekuleres i at det er DE som finner oss. Og det er jo ikke noe nytt i forhold til antall UFO observasjoner. Hvis du først skal se på hva UFO fenomenet innebærer så må en være åpen for at de teknologisk også kan respondere på signaler fra oss mennesker, - altså en må tenke lenger enn at de- bare- kommer hit. Men at disse objektene da også har muligheten til å respondere.
Dersom du leser boken CE-5 av haines, så vil du se at dette er et veldokumentert fenomen. Rapporter om at udentifisert flygende objekter har blinket tilbake dersom noen har blinket mot dem med billysene.Det finnes opp igjennom de siste 60 årene hundrevis av slike rapporter.

Tenk litt etter.. Hvis dem først er her, så har vel objektene muligheten og teknologi nok til å -også- kunne responere på tanker. Det er hva vi prøver å diskutere i denne tråden. Se selv hva RHA har filmet, med egne øyne før du konkluderer.
Ok, for å si det sånn. Hvis det faktisk er tilfelle at det har vært ET i vår atmosfære er det klart at de sannsynligvis ville hatt forståelse og teknologi til å kunne blinke tilbake fra billys. Jeg må jo si en ting da, når du sitter i et fly og ser ned er objektene du ser så små at det blir vanskelig å legge merke til en bil som blinker mot flyet. Jeg tror nok ikke jeg ville sett det. Bare en tanke. Jeg bennekter ikke at det faktisk eksisterer ET/UFO men det at vi nå skal kunne kontakte dem via tankekraft, akkuratt det.. virker veldig ulogisk spør du meg.
Antall ord: 348

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Johnny
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 193
Startet: 04 Aug 2008 04:15
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Johnny »

RHA skrev:En 30 sekunders filmsnutt er ikke mye overbevisenes nei, man må samle film som Dorothy Izat eller James Gilliland & co osv for å få folk til å tenke seg om.
Johnny skrev:Ikke fortell meg hva jeg skal si og ikke si. Jeg sier det jeg vil.
Ja jeg sier den ikke fungerer. Les da, jeg syns det er latterlig å tro på det der. Begynne å grave seg ned i merkelige tanker gir deg ikke kontakt med utenomjordiske, da er det hode ditt som spiller deg et puss ikkeno annet. Når man tror veldig hardt på noe klarer man tilslutt å lure seg selv.
Unnskyld meg, mente ikke å provosere på noen måte. Si det du vil. Les? Jeg leste for 2 måneder siden i tro pågrunn av alle de lojale personene i myndighetene osv som snakker ut om fenomenet for tiden og all bevis materialle som ligger rett foran nesen på oss, tenk det store universet og vår lille planet.

Jeg forstår at du har en lukket tankegang når det gjelder CE-5 med intensjon som mange andre. Men ta en titt innom her igjen om 1 kanskje 2 år, jeg tror CE-5 med intensjon vil bli ganske så populært.

Når jeg opplevde en ufo observasjon for første gang trodde jeg mesten at jeg hadde lurt meg selv, men så ble det over 10 nye observasjoner. Noen av dem har bekjente sett.

Prøver ikke å overbevise deg, for jeg tror du allerede har bestemt deg for hva du vil tro. Jeg bare informerer litt. :)
Ja det er helt greit. Tro meg jeg skulle ønske veldig sterkt at jeg kunne få sett en ekte UFO før mine dager er talte. Nesten så jeg kunne tenkt meg å bli bortført fordi det hadde vært drit spennende. Det du sier med det store universet og vår lille planet, true..
Men avstandene min venn, avstandene er enorme.. Det er ikke akkuratt mange beboelige planetene vi har funnet heller. En planet med liv er jo faktisk avhengig av sol, måne, planetens dreininger og mange flere ting for å skape balanse i klimaet og mange andre ting. Hittil er jorda ganske unik i forhold til de planeter vi kjenner til idag. Men langt der ute er jeg ikke i tvil om at det fins liv, egoistisk og naivt å tro noe annet, men jeg må si at jeg tror avstandene er alt for enorme og vi har nok aldri hatt kontakt med aliens. :)
Antall ord: 418

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 276
Startet: 31 Jul 2006 20:33
17
Kjønn (valgfri): @HAN@
Lokalisering: ~ MAGONIA ~

Innlegg av Cosmic Ejaculator »

Johnny skrev:Jeg bennekter ikke at det faktisk eksisterer ET/UFO men det at vi nå skal kunne kontakte dem via tankekraft, akkuratt det.. virker veldig ulogisk spør du meg.
Johnny,ALT ved ufo-fenomenet er ulogisk!

Det forandrer ikke det faktum at troverdige vitner over hele planeten,fra tid til annen,ser og rapporterer "ting" som vanskelig kan bortforklares som prosaiske objekter.I noen få av disse observasjonene,rapporteres det at objektet faktisk responderte på vitnets initiativ til kommuniksjon - det er dette som kalles CE-5.Nå aner ikke jeg hvor belest du er i ufo-litteraturen,men dette er svært godt dokumentert.

Personlig,har jeg ingen sterk formening om HVA ufo-fenomenet representerer,men jeg er overbevist om at det eksisterer et (eller flere) himmel fenomen som har tilgode å bli forklart av vitenskapen...CE-5 sjangeren utforderer oss til å spørre om det kanskje også er en intelligens bak "ufoen" - det er det som gjør den så spennende!

Hvis du virkelig er seriøs og ønsker å lære mer om denne siden av ufo-fenomenet,råder jeg deg til å lese Dr.Richard Haines banebrytende bok,"CE-5:Close Encounters of the 5th Kind".Den analyserer slike rapporter på en rasjonell og objektiv måte...(No woo woo!).
Antall ord: 213
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO Summoner
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 04 Aug 2008 20:25
15
Kjønn (valgfri): ung mann
Lokalisering: Unknown

Innlegg av UFO Summoner »

superhøy kvalitets videoer av UFO`s og andre fenomener på Gilliland ranch!nye vids: http://abovetopsecret.com/forum/thread397084/pg1
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Johnny
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 193
Startet: 04 Aug 2008 04:15
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Johnny »

Cosmic Ejaculator skrev:
Johnny skrev:Jeg bennekter ikke at det faktisk eksisterer ET/UFO men det at vi nå skal kunne kontakte dem via tankekraft, akkuratt det.. virker veldig ulogisk spør du meg.
Johnny,ALT ved ufo-fenomenet er ulogisk!

Det forandrer ikke det faktum at troverdige vitner over hele planeten,fra tid til annen,ser og rapporterer "ting" som vanskelig kan bortforklares som prosaiske objekter.I noen få av disse observasjonene,rapporteres det at objektet faktisk responderte på vitnets initiativ til kommuniksjon - det er dette som kalles CE-5.Nå aner ikke jeg hvor belest du er i ufo-litteraturen,men dette er svært godt dokumentert.

Personlig,har jeg ingen sterk formening om HVA ufo-fenomenet representerer,men jeg er overbevist om at det eksisterer et (eller flere) himmel fenomen som har tilgode å bli forklart av vitenskapen...CE-5 sjangeren utforderer oss til å spørre om det kanskje også er en intelligens bak "ufoen" - det er det som gjør den så spennende!

Hvis du virkelig er seriøs og ønsker å lære mer om denne siden av ufo-fenomenet,råder jeg deg til å lese Dr.Richard Haines banebrytende bok,"CE-5:Close Encounters of the 5th Kind".Den analyserer slike rapporter på en rasjonell og objektiv måte...(No woo woo!).
Inntresant, kanskje jeg stikker å låner boka. Takk for tips :)
Antall ord: 226

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO Summoner
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 04 Aug 2008 20:25
15
Kjønn (valgfri): ung mann
Lokalisering: Unknown

Innlegg av UFO Summoner »

[/quote]Alle filmene jeg har sett av Gilliland kan bortforklares som satellitter[/quote] hmm Cosmic hvordan kan du si at de kan bortforklares som satelitter når du ikke har vært der å sett med egne øyne?? og du har vel heller aldri sett en (powerup) har du?det har vært utallige forskere og eksperter innenfor alle mulige områder på gården hans for å gi en forklaring på hva det er de ser der oppe,men ingen har no forklaring på hva det er annet enn at det definitivt IKKE er satelitter de vitner men noe helt annet og uforklarelig.det er ikke satelitter etter min mening ettersom jeg har sett disse objektene selv over hundre ganger siden jeg startet med CE-5.disse objektene har respondert på mine tanker om å gi meg ett tegn,ved å gjøre en powerup eller ett stort flash.noen kommer cruisende sikksakk over himmelen i ett konstant pulserende sterkt lys.en gang kom 2 objekter å ga meg en dobbel powerup jeg aldri har sett maken til.jeg er iallefall OVERBEVIST om at dette er noe helt annet enn satelitter.tro hav dere vil men jeg er sikker i min sak :mozilla_wink
Antall ord: 200

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 276
Startet: 31 Jul 2006 20:33
17
Kjønn (valgfri): @HAN@
Lokalisering: ~ MAGONIA ~

Innlegg av Cosmic Ejaculator »

Johnny skrev:
Cosmic Ejaculator skrev:
Johnny skrev:Jeg bennekter ikke at det faktisk eksisterer ET/UFO men det at vi nå skal kunne kontakte dem via tankekraft, akkuratt det.. virker veldig ulogisk spør du meg.
Johnny,ALT ved ufo-fenomenet er ulogisk!

Det forandrer ikke det faktum at troverdige vitner over hele planeten,fra tid til annen,ser og rapporterer "ting" som vanskelig kan bortforklares som prosaiske objekter.I noen få av disse observasjonene,rapporteres det at objektet faktisk responderte på vitnets initiativ til kommuniksjon - det er dette som kalles CE-5.Nå aner ikke jeg hvor belest du er i ufo-litteraturen,men dette er svært godt dokumentert.

Personlig,har jeg ingen sterk formening om HVA ufo-fenomenet representerer,men jeg er overbevist om at det eksisterer et (eller flere) himmel fenomen som har tilgode å bli forklart av vitenskapen...CE-5 sjangeren utforderer oss til å spørre om det kanskje også er en intelligens bak "ufoen" - det er det som gjør den så spennende!

Hvis du virkelig er seriøs og ønsker å lære mer om denne siden av ufo-fenomenet,råder jeg deg til å lese Dr.Richard Haines banebrytende bok,"CE-5:Close Encounters of the 5th Kind".Den analyserer slike rapporter på en rasjonell og objektiv måte...(No woo woo!).
Inntresant, kanskje jeg stikker å låner boka. Takk for tips :)
You're welcome! :)

Jeg tviler på at du finner den på biblioteket,men...
Antall ord: 241
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 276
Startet: 31 Jul 2006 20:33
17
Kjønn (valgfri): @HAN@
Lokalisering: ~ MAGONIA ~

Innlegg av Cosmic Ejaculator »

[hmm Cosmic hvordan kan du si at de kan bortforklares som satelitter når du ikke har vært der å sett med egne øyne?? og du har vel heller aldri sett en (powerup) har du?det har vært utallige forskere og eksperter innenfor alle mulige områder på gården hans for å gi en forklaring på hva det er de ser der oppe,men ingen har no forklaring på hva det er annet enn at det definitivt IKKE er satelitter de vitner men noe helt annet og uforklarelig.det er ikke satelitter etter min mening ettersom jeg har sett disse objektene selv over hundre ganger siden jeg startet med CE-5.disse objektene har respondert på mine tanker om å gi meg ett tegn,ved å gjøre en powerup eller ett stort flash.]quote UFO Summoner




Jeg sier ikke at objektene ER satellitter - jeg har bare tilgode å se en eneste film ifra Trout Lake som ikke KAN være enten Satellitt,Insekt eller Mennesker på fjelltur...

Når det gjelder det du kaller "Power Up",så trenger jeg ikke å dra til USA for å se dette.Det holder i massevis å titte på en skyfri nattehimmel over Oslo.
Jeg har sett tusenvis av "Power Up's" de siste 10 årene.Dette kommer av at Solen treffer panelene på satellitten når den roterer - derav blinkene (eller "Power Up",om du vil...)

No Big Deal!

Som sagt,jeg VET ikke hva som har blitt filmet på gården til Gilliland - men jeg VET at jeg har sett satellitter som er kliiiin like - You decide... :)
Antall ord: 261
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 911
Startet: 27 Jun 2008 16:57
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

Innlegg av Tyrell »

Johnny skrev: Inntresant, kanskje jeg stikker å låner boka. Takk for tips :)
Cosmic Ejaculator skrev:You're welcome! :)
Jeg tviler på at du finner den på biblioteket,men...
Det er en obligatorisk ufo bok,så man kan like greit bestille den ifra amazon.com:
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

I går rundt 7 tiden i oslo hadde ei vennine av meg UFO observasjon. Hun beskrevet objektet som en "sigar" formet sak som stod på høykant, og den beveget seg veldig sakte oppover. Det var flere som så dette, men folk rundt var liksom ikke så interesserte. Har også hørt fra andre at de har sett det samme, bare måneder før i samme området.
Den lyste opp, som om den glødde. Også var den lysere og"glødde" mer på tuppen avobjektet. Fargenvar gulaktig.
Sist redigert av GJest på 05 Okt 2008 11:56, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 91

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 410
Startet: 10 Sep 2008 20:27
15
Lokalisering: Vikhammer
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av KetMas »

Da har jeg Hemi-Sync,
noen som har noe tips om hva jeg burde høre på først av alle lydfilene for og få kontakt?
Antall ord: 26
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Mr.Mulder skrev:Da har jeg Hemi-Sync,
noen som har noe tips om hva jeg burde høre på først av alle lydfilene for og få kontakt?
Hei! Jeg kan anbefale deg å begynne å lytte på filen "intro to focus 10" lytte på den et par ganger om dagen i en uke, så gå videre til advanced focus 10.

Å mestre disse, å kunne ta tilstandene frem ved behov er et godt utgangspunkt for å kunne få UFO observasjon.
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 276
Startet: 31 Jul 2006 20:33
17
Kjønn (valgfri): @HAN@
Lokalisering: ~ MAGONIA ~

Innlegg av Cosmic Ejaculator »

KB skrev:
Mr.Mulder skrev:Da har jeg Hemi-Sync,
noen som har noe tips om hva jeg burde høre på først av alle lydfilene for og få kontakt?
Hei! Jeg kan anbefale deg å begynne å lytte på filen "intro to focus 10" lytte på den et par ganger om dagen i en uke, så gå videre til advanced focus 10.

Å mestre disse, å kunne ta tilstandene frem ved behov er et godt utgangspunkt for å kunne få UFO observasjon.


Mr.Mulder,Jeg anbefaler deg å lytte til ALLE filene 2 ganger før du går videre til neste.Dette vil gjøre det lettere å "etablere" hvert nivå i bevisstheten din.

Men jeg må si at dette har INGENTING med CE-5 protokollen å gjøre,det er bare en "snarvei" til å mestre dype meditative tilstander - hverken mer eller mindre!

Effektiviteten til selve protokollen er omstridt,men det kan synes som om den har fungert ved noen få anledninger - men ingen her inne er eksperter på dette - det blir "mental jokking" å påstå noe annet!


Ingen av oss - jeg og KB - kan si NOE sikkert på dette området.Vil bare ha det understreket...
Antall ord: 192
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 276
Startet: 31 Jul 2006 20:33
17
Kjønn (valgfri): @HAN@
Lokalisering: ~ MAGONIA ~

Innlegg av Cosmic Ejaculator »

Tyrell,hvordan går det med Hemi-Sync "treningen" din - noe nytt å melde?
Antall ord: 13
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links