Drømmer, NDO & ut av kroppenDrøm...

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

cluuudia
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Feb 2008 11:43
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hvem vet?
Blitt takket: 1 gang

Drøm...

Innlegg av cluuudia »

Natt til idag hadde jeg en ufattelig vemmelig drøm.

Det var helt vanlig dag, og jeg hørte skrik ute. Jeg løp ut av en stor bygning, og så masse mennesker løpe vilt omkring. Jeg snudde meg, og så bare bygningen. Så gikk jeg litt lenger bakeover og så det;
på himmelen rett over meg var det et stort grønt tegn. Det likna litt på ikonet til kornsirker og ufoer her på forumet. Jeg så rundt meg og det var fullt av slike tegn. Jeg husker dem ikke, men selve følelsen av redsel husker jeg.
Uff, det var så vemmelig!

Det ironiske er at jeg ikke tror noe slikt kan hende; f.eks. myten om 2012, er, for meg, helt uvesentlig.
Jeg vet hva dere kommer til å si "høyere makter ville si deg noe", men det er ikke vits å si, for jeg tror ikke det.

Men, så kan det jo hende at jeg bare ble litt påvirket av at jeg hadde lest masse om det her på forumet dagen før ;)

xoxo
Antall ord: 179
Boo...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Innlegg av Amunet »

Kanskje Voldemort kommer til å ta over verden ved å sende sitt grønne slange-i-hodeskalle merke på himmelen.
Antall ord: 18
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Feb 2007 23:12
17
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Dr. Doktor »

Siden det ikke er noen høyere makter som prøver å fortelle deg noe, så beskriver det din frykt for usikkerhet. Altså usikkerhet rundt livsforhold ol., ikke at du har dårlig selvbilde eller noe slikt. Ingen liker å tenke på at mor og far kan dø i en trafikkulykke,at man kan få kreft eller at verden kan bli tatt over av onde romvesner. Usikkerheten er jo noe vi mennesker helst vil slippe å forholde oss til, men det viser seg å være litt vanskelig, eller egentlig mye nærmere umulig.
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
cluuudia
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av cluuudia »

Dr. Doktor skrev:Siden det ikke er noen høyere makter som prøver å fortelle deg noe, så beskriver det din frykt for usikkerhet. Altså usikkerhet rundt livsforhold ol., ikke at du har dårlig selvbilde eller noe slikt. Ingen liker å tenke på at mor og far kan dø i en trafikkulykke,at man kan få kreft eller at verden kan bli tatt over av onde romvesner. Usikkerheten er jo noe vi mennesker helst vil slippe å forholde oss til, men det viser seg å være litt vanskelig, eller egentlig mye nærmere umulig.
Det var litt vanskelig å skjønne... ?
Mener du at drømmen er et tegn på at jeg ikke vet hva jeg skal tro?
Antall ord: 116
Boo...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moongirl
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Okt 2007 23:14
17
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Norge

Innlegg av Moongirl »

jeg er ikke helt sikker hva jeg skal tro, om det er et tegn eller ikke men har du greid å spå uten å tenke over det eller drømt ting som har skjedd før?
Antall ord: 34
...Ser du meg, så kjenner du meg igjen!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Johnny
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Aug 2008 04:15
16
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Johnny »

Jeg tror du er en alien som har inntatt en menneske kropp som prøver å formidle et budskap til menneskene, men du er nok bare ikke klar over det ennå.

Hva det nå enn er håper jeg du har gode intensjoner :)

xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
Antall ord: 43
peace

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Re: Drøm...

Innlegg av Lilja »

cluuudia skrev:Natt til idag hadde jeg en ufattelig vemmelig drøm.

Det var helt vanlig dag, og jeg hørte skrik ute. Jeg løp ut av en stor bygning, og så masse mennesker løpe vilt omkring. Jeg snudde meg, og så bare bygningen. Så gikk jeg litt lenger bakeover og så det;
på himmelen rett over meg var det et stort grønt tegn. Det likna litt på ikonet til kornsirker og ufoer her på forumet. Jeg så rundt meg og det var fullt av slike tegn. Jeg husker dem ikke, men selve følelsen av redsel husker jeg.

Uææææ, nå grøss jeg...

Den drømmen har jeg drømt også, akkurat som du beskriver :mozilla_surprised:
Kjempelenge siden, men jeg husket det så godt da jeg leste det du skrev...
Antall ord: 140

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
cluuudia
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av cluuudia »

Lilja skrev:

Uææææ, nå grøss jeg...

No way?
Det var litt vemmelig.
Men jeg velger å tro at drømmen ikke var noe spesielt ;)
Antall ord: 159
Boo...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
cluuudia
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av cluuudia »

Johnny skrev:Jeg tror du er en alien som har inntatt en menneske kropp som prøver å formidle et budskap til menneskene, men du er nok bare ikke klar over det ennå.

Hva det nå enn er håper jeg du har gode intensjoner :)

xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
Ja, og moren min er en mammut, og pappa kommer fra det ytre rom.
*Le høyt*

xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo til deg også :)
Antall ord: 66
Boo...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

cluuudia skrev:
Lilja skrev:

Uææææ, nå grøss jeg...

No way?
Det var litt vemmelig.
Men jeg velger å tro at drømmen ikke var noe spesielt ;)
Tror ikke det jeg heller, men det var nå pussig likevel...
Antall ord: 172

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links