Drømmer, NDO & ut av kroppenI hate my dreams.. Please, help me!

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

BloodyMarried
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Mai 2008 20:21
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus fylke

I hate my dreams.. Please, help me!

Innlegg av BloodyMarried »

Jeg tror ikke denne drømmen hadde noe og si. Men jeg syntes den var litt ekkel. :mozilla_undecided:

Jeg drømte at jeg var ett eller annet sted ute. Og jeg var ute med kjæresten og bestevenninna mi. etterhvert så kom det 3 biler. bilene stoppa opp forran oss. Og bildøren lokka seg opp. Ut kom alle de personene jeg hater mest av alt i verden. De jeg ikke tåler trynet på. En som går i klassen min sto med pil og bue og sikta på meg, kjæresten min og bestevenninna mi. Pila var tydlivis laget av stål, og den så ganske skarp ut. Han sikta først på Venninna, så må meg, så på kjæresten min. Pluttselig brå snudde han pila mot meg og slapp. Jeg husker ikke mer enn at den gikk rett inn i halsen min, og jeg gikk fremover, og kjæresten min sa ett eller annet til meg. Jeg ble mer og mer svimmel, og til slutt kunne jeg ikke se klart. Også datt jeg ned på bakken. og da våknet jeg. Da jeg våknet kjente jeg at jeg hadde vondt i halsen bare på ett sted, og det var på samme stedet som pilen i drømmen hadde gått inn.
Denne drømmen hadde jeg natt fra 16 - 17 Mai 2008.
Mamma har fortalt at jeg brukte og ha mye mareritt da jeg var liten. Og hun husker spesielt at det var natt fra 16 - 17 mai jeg brukte og våkne gråtende om natten.

Jeg har hatt en drøm til for ikke så veldig lenge siden.
Jeg husker ikke mer enn at det var noen som hadde knust beina i føttene mine.

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg alltid drømmer at jeg ennten dør, eller blir veldig, veldig skadet. det irriterer meg og våkne midt på natta fordi jeg har drømt noe sånt. :mozilla_frown:

En gang så drømte jeg en tragisk og veldig trist drøm om en jeg er veldig glad i.
Jeg drømte at jeg kom hjem fra skolen. Jeg gikk inn i stuen og der satt ganske mange fra familien min og gråt. Jeg spurte om hva de gråt for og di sa at hun(jeg er veldig glad i) skulle dø i dag. Jeg kunne ikke forstå hva dem snakket om. Hun(jeg er veldig glad i) kom ut kjøkkendøra. Satte seg ved dataen. jeg gikk bort og spurte hva som kom til og skje..
og hun svarte tilbake ''Bli med meg''. Pluttselig eksploderte det, og jeg våknet. :(

Har disse drømmene noen betydning? jeg har ikke lyst til og våkne flere netter i uka pga sånne drømmer. Jeg har faktisk våknet en natt mens jeg grein. Altså jeg hadde grini i søvne. jeg liker ikke dette her. jeg HATER DET. for og si det sånn.

Noen som har noen tipps om hva jeg kan gjøre?
eller om d betyr noe? og hvis det gjør, Hva kan d bety? :?
Antall ord: 523
Jeg er ditt største mareritt :p

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Nov 2007 02:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Drømmer er noe merkelige greier. Noen ganger forteller de litt om hvordan vi håndterer oss selv. Det er sjelden at personen i drømmene handler om noen annen enn dine egne aspekter. De personene vi drømmer om, venner eller fiender er representanter for roller vi selv har skapt inne i oss. De vi hater, er deler vi hater i oss selv.
Det er merkelig dette. De vi hater mest, er ofte alt for like oss selv. Men de lever ut, viser fram eller speiler disse sidene vi hater med oss selv.

En fin måte er om du våkner og ikke behøver å stå opp. Så kan du bevisst kommunisere og bli kjent med personen. Lissom drømme videre, og si i fra hva du ønsker, ikke ønsker og spørre dem hva de vil.
En annen måte er å innse at disse skremmende, kanskje vonde drømmene er en sikkerhets ventil for at du skal klare deg, rent psykisk. Det spiller ut drama, du kanskje skaper som våken, på en slik måte, at du som våken kan gå videre, uten å fortsette dette drama.

Vi kan ikke kontrollere drømmer rent mentalt. Men jeg vet det går an å trene seg til å bruke drømmer. Har ikke gjort dette så mye selv.
Men vet du at du drømmer, når du gjør det?
Poenget her er å drømme mer bevisst. Eller kunne observere drømmer, når du drømmer.
Det finnes mye, både på nettet og i bøker angående drømmer.
Du kunne kanskje google, og se hva du fant.
Antall ord: 273
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links