Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinAnbefale bøker?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Heal
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 226
Startet: 30 Sep 2007 19:50
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Et hus, hvor ellers?

Innlegg av Heal »

Himmelske Samtaler :mozilla_innocent:
Antall ord: 2
Heal

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1240
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Mye bra bøker på qxl nå
http://www.qxl.no/Boker_Magasiner/Boker ... 5/P/0/1/20
Blandt annet Ørnen og condoren til kr. 60
Antall ord: 27
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Grønne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 29 Okt 2007 20:55
16

Innlegg av Grønne »

Nå skal jeg på biblioteket :)
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Boka: Den himmelske mann

Den himmelske mann handler om en kinesisk mann som opplever stor forfølgelse for sin overgivelse til Gud. Som ung gutt bestemmer han seg for å følge Jesus uansett hva det måtte koste ham. Gud kaller ham til å være en nøkkelperson for utbredelsen av evangeliet og husmenigheten i Kina. For dette har han også måttet lide for.

Tortur, trusler, og lange fengselsopphold er noe av det han har måttet gjennomgå for sitt radikale standpunkt for Jesus. Men i alt dette viser han til en Gud som har større makt en det hemmelige politi, en Gud som gjør under. Boken er hans egen fortelling og er veldig inspirerende. I denne boken får en innblikk i hans egen overgivelse til Gud, men også hva som har skjedd med husmenighetene i Kina. Dette er en bok som forvandler liv.

Bilde
Antall ord: 148
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

takker for Boktips folkens! :mozilla_kiss:
Antall ord: 4
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Bilde
- Norma J. Milanovich, Shirley D. McCune

Denne boken ble utgitt i 1996, og er den boken jeg setter høyest av dem alle. Den tar for seg alle de universelle lovene, de astrale kroppene. Boken er i høyeste grad fokusert rundt vibrasjonsfrekvenser og forberedelse av jorden og menneskenes skifte til en ny dimensjon. Boken kan godt leses uten at man er helt inn i 2012 profetiene, da den er propfull av metafysisk informasjon. Jeg finner noe nytt hver gang jeg åpner boka. Den inneholder vel noen meditasjoner og øvelser også, hvis jeg ikke husker helt feil..



Så et par gode bøker for de som er interessert i healing:
Bilde
Bilde
Antall ord: 110
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 873
Startet: 19 Sep 2005 15:25
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

Skarabè skrev:Jeg synes bøkene til Marion Dampier-Jeans er veldig gode... Hun er halvt norsk, halvt dask men bur i england og jobber som medium... Bøkene eter: "Stemmer fra en annen verden", Mitt liv med åndene" og "mellom to verdener" Anbefaler desse tre som mine topp tre bøker jeg har lest om akkurat dette emnet...

Hvis du vil vite mer omhistorier til nær døden oppleveser anbefaler jeg boken til Ramond Moodys. "Livet etter livet" Samlet historier til personer som har opplevd det. Spennende og lærerik bok...

Også "avtale med en avdød" av Tor-Carsten Nygren og "Vi er ikke alene" Margit Sandemo.

Har også lest "Din sjette sans" og som du sier er den god å slå opp i.. :mozilla_wink:
Jeg har akkuratt lest Mitt Liv Med Åndene av Marion - en kjempebra bok, veldig mye interessant, verdt å kjøpe! Og ikke minst lese. Skal gå løs på Mellom To Verdener når jeg får tid!
Antall ord: 165
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Kjærlighet medisin og mirakler av Bernie S. Siegel

Samme sjel, mange liv av Brian L.Wess

Døden er livsviktig av Elisabeth Kubler Ross

Oppdag dine tidligere liv av Glenn Willistone

Åndevandreren av Hank Wesselman
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
AndreasLeander
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 02 Sep 2008 09:40
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av AndreasLeander »

Mange flotte og spennende bøker er å finne på www.play.com
Her har de et bredt utvalg i alternativ litteratur og det fantastiske er at prisene er så lave og at det er helt portofritt (!) Har handla bøker og filmer her i snart 3 år og ingenting å utsette med kvaliteten på å handle her!

Har akkurat gjort meg ferdig med Caroline Myss - "Anatomy of the Spirit"; Her går hunn inn på dypere forståelser av de sju hoved chakraene samt symbolske tolkninger av fysiske uttrykk for energitap i kroppen. En særs oppløftende bok som trekker paralleller mellom tolkninger innen kristen, jødisk og budhistiske tolkninger av kroppens sju kraftsentre.
Anbefalese (har også lest en annen bok av henne, "How people can heal and why they don`t" Også en særs spennende bok, denne damens kunnskap er verdt å sette seg inn i!)

Akkurat nå har jeg satt igang med Doreen Virtues bok, "Angel Medicine" Sålangt finner jeg det som særs intressant lesning som gir meg mye og sove på om nettene :)

Spennende med ny kunskap :D
Antall ord: 181
Andreas Leander

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links