Drømmer, NDO & ut av kroppenHva skjedde egentlig?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

chingaling
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Apr 2008 14:44
16

Hva skjedde egentlig?

Innlegg av chingaling »

For nesten tre år siden tok bestevennen min Selvmord. Vi var da i det året hvor begge fylte 15. Vi stod veldig nærme hverandre, men mer som venner/søsken. Jeg husker den natten han tok selvmord.

Jeg våknet midt på natten, når det var helt mørkt ute. Lyset mitt blinket. Men samtidig var det avslått. Husker jeg skrudde(var så vri knapp) på knappen dagen etterpå for å se om lyset funket. Jeg tenkte ikke noe mer over det og fortsatt å sove. Neste dag var det politibiler utenfor huset til der han bodde. Og som den luringen han var tenkte vi kanskje han bare hadde gjort noe tull eller noe i den duren, selvom det værste han hadde gjort var å starte en skogsbrann uten å gjøre det med vilje..
Når vi kom på skolen fikk vi en fryktelig nyhet. Han hadde tatt livet sitt den natten.
Moren hans, som jeg i ettertid snakket en del med hadde slått av musikken han sov til og slikt rundt kl 01.00. Når hun skulle på jobb og våkna han før hun gikk fant hun han rundt 07.00.

Tror dere lyset kan ha noen sammenheng?
Antall ord: 204

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Angel2003
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Mar 2008 13:36
16

Innlegg av Angel2003 »

Det kan ha vært hans måte å si "nå drar jeg" på.

Ånder er energi - og lys er energi. Det r ofte at de gir tegn via lys, spes til mennesker som står dem nær.
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Slett ikke utenkelig det... Siden dere var nære venner... Jeg hadde nok trodd det selv hadde noe slik sjedd med meg.. :)
Antall ord: 22
Klem Torill =o)

Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links