Drømmer, NDO & ut av kroppenUt av kroppen-opplevelse?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

johw
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mar 2008 22:04
16

Ut av kroppen-opplevelse?

Innlegg av johw »

Disse opplevelsene begynte da jeg gikk en liten periode på yoga. Vi hadde en sånn avslapningstid på slutten av timen der "lederen" snakket. Så plutselig kjente jeg at jeg gikk ut av min egen kropp og så ned på meg selv.

Etter dette har jeg ofte når jeg slapper helt av eller er i ferd med å sove hatt liknende opplevelser. Men det jeg da lurer på er om det er utavkroppen-opplevelser? :mozilla_oops:
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Ja, mest sannsynlig.Neste gang kan du prøve å se om du får til å styre deg i forskjellige retninger :)
Antall ord: 20
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Nov 2006 22:22
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i mitt lille rike

Re: Ut av kroppen-opplevelse?

Innlegg av PearlDrop89 »

johw skrev:Disse opplevelsene begynte da jeg gikk en liten periode på yoga. Vi hadde en sånn avslapningstid på slutten av timen der "lederen" snakket. Så plutselig kjente jeg at jeg gikk ut av min egen kropp og så ned på meg selv.

Etter dette har jeg ofte når jeg slapper helt av eller er i ferd med å sove hatt liknende opplevelser. Men det jeg da lurer på er om det er utavkroppen-opplevelser? :mozilla_oops:
Jada du er på god vei til å kunne klare dette ;)
Antall ord: 86
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links