Pleier og drømme ofte om fisk Men de er ekle ! O_O De suser borti meg når jeg svømmer under vann ol.g og hopper og skal bite etter meg x_x Er jo ikke redd fisk ! xD
Den andre drømmen..
Jeg drømte en natt att jeg var med ei son heter Lene og en som heter Joakim ( En jeg liker på irl :mozilla_laughing: )
Da var plutselig jeg og Lene uten Joakim i en stall/Låve da kom det plutselig inn en hest ! Den var helt Vill og hadde Masse sår og skraper og den var brun.. :'P
Men det Lene gjorde var og holde hesten i ro og begynte og synge : Så så slapp av Flere ganger .. så laget hun en rar lyd så stakk hesten av ! :S
Hølp :'D ?
BTW !
Drømmer OFTE om Joakim :'D ! Betyr det att han er noe speielt da ? ikke " Noe " Men noen speisell lixm :'] ?
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Hva betyr disse drømmene ?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Nov 2007 20:27
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente, ofc.
- Lokalisering: I ett tre.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Nov 2007 20:27
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente, ofc.
- Lokalisering: I ett tre.