Universet & dets hemmeligheterUniversets plan

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

cillje
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Feb 2008 17:12
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: akershus

Universets plan

Innlegg av cillje »

Hei alle sammen :)

Hva tror dere om følgende.... jeg tror (noen vil mene jeg er skrudd i topplokket) at det høyeste eller gud...kall det hva du vil, har en plan for meg. og den innebærer mer enn kun å føde barn. Er ikke så lenge siden jeg fikk dette og vet ennå ikke helt hva planen innebærer. Vet bare at jeg ikke er klar ennå og at jeg vil vite når jeg er klar. Tror planen omfatter dyr i en eller annen form. og at hesten min vil være en del av alt dette.

Er såpass skråsikker at jeg også vil påstå at grunnen til at jeg aldri har fått VIRKELIG kjærlighet fra mennesker er fordi jeg skal være åpen for den kjærligheten som dyr bringer i tillegg til kjærlighet ovenfra. Dette har jeg ikke forstått før i senere tid.

Tror dere jeg står på kanten til å bli tullete??? flere som har en slik følelese?? kunne skrevet mye mer om alle mine følelser og antagelser rundt dette men velger å la det stå slik foreløpig.

takk for alle svar.

Cillje
Sist redigert av cillje på 09 Feb 2008 20:45, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 200

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Du er ikkje skrudd i toppen og ska sikkert føde mange barn bare du treffe den rette...

Har hørt om jenter som smører inn dotten med leverpostei for at katten/hunden skal slikke det vekk...er sikkert ei form for kjærlighet...såh nå lurer eg på kva type kjærlighet du sku ha med hesten...sia du er åpen osv...
Antall ord: 65
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

madjava skrev:Du er ikkje skrudd i toppen og ska sikkert føde mange barn bare du treffe den rette...

Har hørt om jenter som smører inn dotten med leverpostei for at katten/hunden skal slikke det vekk...er sikkert ei form for kjærlighet...såh nå lurer eg på kva type kjærlighet du sku ha med hesten...sia du er åpen osv...
Skjærp deg
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

madjava skrev:Du er ikkje skrudd i toppen og ska sikkert føde mange barn bare du treffe den rette...

Har ingenting med kjærlighet å gjøre,det er sex :roll:
Antall ord: 77
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
cillje
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av cillje »

Hei Madjava....

Jeg velger å tro at du skrev det du skrev fordi du ikke fant annet svar...

Jeg har født to barn som snart er voksne oppegående mennesker...har ingenting med det å gjøre som du skjønner.. sex kan man vel diskutere andre steder uten at jeg dømmer. kanskje du kunne ordlagt deg på en annen måte om du ville fortelle meg noe rundt dette?

Cillje
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wtfbbq

Innlegg av wtfbbq »

madjava skrev: Har hørt om jenter som smører inn dotten med leverpostei for at katten/hunden skal slikke det vekk..

aehaehaehaehaeh!!!!! takk for dagens latter:D +kp!
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

Re: Universets plan

Innlegg av Asbjørn »

cillje skrev:Hva tror dere om følgende.... jeg tror (noen vil mene jeg er skrudd i topplokket) at det høyeste eller gud...kall det hva du vil, har en plan for meg. og den innebærer mer enn kun å føde barn. Er ikke så lenge siden jeg fikk dette og vet ennå ikke helt hva planen innebærer. Vet bare at jeg ikke er klar ennå og at jeg vil vite når jeg er klar. Tror planen omfatter dyr i en eller annen form. og at hesten min vil være en del av alt dette.
Ja, jeg tror det kan være en viss plan i livet. Jeg tror vi har visse elementer vi skal igjennom i løpet av livet, men disse tingene er ikke nødvendigvis lagt til spesielle tider og steder.
Bare at man skal møte disse "skjebnepunktene" i løpet av livet.
Mye av livet består av tilfeldigheter, ting som skjer, uten at det er planlagt.
Eksempel :
Man vet at man MÅ i butikken for å handle mat, men man er ikke nødt til å gå der onsdag klokken 3.
Om man møter naboen på butikken eller ikke, blir gjerne en tilfeldighet...

cillje skrev:Er såpass skråsikker at jeg også vil påstå at grunnen til at jeg aldri har fått VIRKELIG kjærlighet fra mennesker er fordi jeg skal være åpen for den kjærligheten som dyr bringer i tillegg til kjærlighet ovenfra. Dette har jeg ikke forstått før i senere tid.
Dette er det umulig å svare på, men du vil finne det ut når du engang kommer "videre".

cillje skrev:Tror dere jeg står på kanten til å bli tullete??? flere som har en slik følelese?? kunne skrevet mye mer om alle mine følelser og antagelser rundt dette men velger å la det stå slik foreløpig.

takk for alle svar.

Cillje
tja, du er vel like "tullete" som de fleste her på paranormal.no.
noen mener det samme, andre protesterer vilt....
men følelsen av at visse ting i livet er planlagt ; ja den deler du med mange !

mvh Asbjørn.
Antall ord: 364

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
cillje
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av cillje »

hei Asbjørn.

Tusen takk!!! ja, vi er vel kanskje like tullete...godt jeg fant dere da :D :D

Denne følelsen er meget sterk... kanskje det har kun med et punkt i livet å gjøre. Det vil jo selvfølgelig tiden vise. Må jo bare fortsette livet som før og regne med at om det er noe spesielt så vil det dukke opp.

Jeg har i de senere år fått "beskjeder" fra dyr... feks når jeg står og melker kuene. vi har melkestall( kuene kommer inn i et rom hvor jeg melker. så forlater de rommet etterpå) og når jeg hører døra gå opp kan jeg av og til vite hvem av kuene som kommer inn. Det som er litt morsomt, er at det alltid er de samme 3-4 kuene som gjør dette og jeg kan ikke gjøre det selv, altså prøve å kjenne hvem som kommer. Det kommer når jeg minst aner.

Så fikk jeg beskjed av en klarsynt at hesten min ikke er kommet til meg uten grunn. Hun har en meget spesiell oppgave. Det var da jeg virkelig satte alt jeg har kjent på i sammenheng. oppgaven trenger jo ikke være stor... kan hende hun bare skal lære meg mer om hest. men min kjærlighet til dyr er stor. håper jeg får sjansen til å gjøre verden et bedre sted å være for dyra våre.

cillje
Antall ord: 245

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Jeg tror vi alle har oppgaver vi skal gjøre,
og når vi oppdager dette innenfra så kjennes
det ut som om vi skal gjøre store ting.
Men store ting hva er det?

Det kan være å gi en 50-lapp til en trengende.
Se ett barn som lider.
Ta i mot en hjemløs katt.

De færreste av oss er satt til å forandre verden,
om vi er det får vi posisjoner som synes for alle.
Men om vi klarer se helheten, så blir hvert menneske
som åpner hjertet for kjærligheten og jobber med å
rense ut hat, egoisme og personlightetens behov nok
en brikke i spillet om å skape en bedre verden.
Antall ord: 116
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
cillje
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av cillje »

ja sant det da... fins mange som har fått et "kall" i livet som virker heelt uforståelig for andre.

Har aldri ment at oppgaven blir noe veldig stort heller... men tror det har med mine store kjærlighet til dyr. og mine tette bånd med dyr.

Cillje
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Jeg tror noen har mange oppgaver i livet,
andre skal bare være på ett visst sted, til en viss anledning, for å kansje vise vei - eller bare stå i veien... i en gitt situasjon.
Kansje være der for å redde en som holder på å drukne, eller hindre noen i å gjøre noe som ikke skal gjøres.
Kansje meningen for enkelte er å sette en viss person til verden, en som skal bli noe senere i livet sitt, kansje ?

resten av livet kan være bare tilfeldigheter...

mho

mvh Asbjørn
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mick Wild
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Jan 2007 13:03
17

Innlegg av Mick Wild »

Universet er enormt, og det finnes så mange verdner. Det er veldig spennende å tenke på hvorfor alt er der det er, og at det fungerer som det skal.
Jeg tror det er en plan for alle sjeler, en stor plan, en stor sjebne, som vi alle er en del av.
Vi har alle en individuell sjebne, som allerede er bestemt, som leder veien til den kollektive sjebnen.
Sammtidig som vi skaper vår sjebne selv, på veien som vi går.

Så, som dere skjønner...tenker man logisk, så kommer man ingen vei, for da blir man blind for det som skjer. Det som skjer er veldig åpenbart og er veldig lett å oppfatte, men det er så utrolig mange blinde folk i denne verden, så det er ytterst få som vet hva som egentlig skjer.

Man tror ofte i denne matrielle, jordiske virkelighet, at, tenker man logisk, er man smart. Men det er helt motsatt.

Når jeg ser folk på gaten eller hvor som helst, så ser jeg hvor blinde, ensomme og redde de er. Og det gjør meg trist, men jeg vet samtidig at de må gå sin egen vei, og at jeg ikke skal blande meg inn i deres liv hvs jeg ikke føler at det er nødvendig eller at de vill det.
Antall ord: 220
En liten plante kan en gang bli et stort tre, det kan også skje med oss mennesker.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links