UFO, Kornsirkler & fenomenRektangelformet ufo i nord Trøndelag

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
Metal maniac
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Sep 2007 15:14
17
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Trondheim

Rektangelformet ufo i nord Trøndelag

Innlegg av Metal maniac »

Min gamletante, hennes sønn og bestemor var ute å kjøre i en skog i nord Trøndelag. Jeg husker dessverre ikke hvor det var, noe med Kråk... et eller annet... Uansett, de hevder at de kom tett inn på en ufo. En rektanglelformet objekt på størrelse med en bil, flashet store røde flekker før en eksploson av hvitt lys omfanet hele området, og det forsvant. Det steg opp mot himmelen, for så å fordufte inn i mørket. Bestemoren besvimte rett etter hun sa "Å herregud, nå har dommedag kommet". Sønnen spydde.

Jeg ble veldig skremt av det de fortalte, og jeg er rett og slett redd for hva det kunne ha vært. Hva var dette?! De kan umulig ha løyet, for hvorfor i all verden skulle de det?

Jeg er skremt, men fascinert... Det hevdes at liknende hendelser har hendt oppe i denne skogen, men det vet jeg ikke noe om...

Har dere noen formening om hva dette kunne ha vært? Millitærfly? Tviler... Men hvem vet...
Antall ord: 176
En dag vil du innse at verden er mye mer enn dine fem sanser.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links