Drømmer, NDO & ut av kroppenDrøm!

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Ceci x3

Drøm!

Innlegg av Ceci x3 »

Kan noen hjelpe meg?? I en drøm så drømte jeg at den ene hunden min(Mimickh) fikk anfall, det har han fått. Han har desverre fått epilepsi. Den andre hunden min døde(Timmi) det har han ikke gjort ennå.. Så drømte jeg at oldemoren min(eller en person som jeg tolket som henne) døde.. Det har heldigvis ikke skjedd, men i dørmmen så fikk Mimickh anfall samtidig..Moren til onkelen min(som er svært gammel, det kan være henne jeg drømte om) døde for ikke så lenge siden.. Samtidig den dagen fikk Mimickh et anfall igjeen. Hva betyr den drømmen.. Kommer den andre hunden min (Timmi) til å dø??

Vil gjerne ha svar så fort som mulig..
Antall ord: 129

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
uenord
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Okt 2007 13:36
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: oslo

Innlegg av uenord »

Tolker du drømmen din riktig og du er sanndrømt, så er det ikke så mye å få gjort med det! Bortsett fra å sørge for å tilbringe litt ekstra "kvalitetstid" med hunden og bestemora di mens du ennå kan.
Antall ord: 39
utelukker ingenting

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Feb 2007 23:12
17
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Dr. Doktor »

Herregud, jeg er så redd nå.
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jon blund
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 30 Jul 2007 14:29
17
Blitt takket: 2 ganger

Re: Drøm!

Innlegg av jon blund »

Ceci x3 skrev:Kan noen hjelpe meg?? I en drøm så drømte jeg at den ene hunden min(Mimickh) fikk anfall, det har han fått. Han har desverre fått epilepsi. Den andre hunden min døde(Timmi) det har han ikke gjort ennå.. Så drømte jeg at oldemoren min(eller en person som jeg tolket som henne) døde.. Det har heldigvis ikke skjedd, men i dørmmen så fikk Mimickh anfall samtidig..Moren til onkelen min(som er svært gammel, det kan være henne jeg drømte om) døde for ikke så lenge siden.. Samtidig den dagen fikk Mimickh et anfall igjeen. Hva betyr den drømmen.. Kommer den andre hunden min (Timmi) til å dø??

Som regel handler drømmer om døden at det er aspekter av deg selv du gir slipp på, på ett eller annet plan. Det handler svært sjeldent om de faktiske personene vi drømmer om.

Det jeg kan anbefale er å se på hva hunden og oldemoren din representerer for deg.

Ofte blir dette en gjettelek, men du kan prøve Dream Yoga for da trenger du ikke kunne symbolikk og du får likevel bedre svar enn om noen tolker det for deg. Det er i tillegg forferdelig enkelt og morsomt. Og overraskende, fordi det er en metode som umiddelbart viser deg at du sitter med alle svarene selv, og at du svarer bedre enn noen profesjonell drømmetolker noen sinne kan få til med mindre han har flaks.

Gå på www.dreamyoga.com og videre inn på "sample session", så finner du fremgansmåten der. Hvis du gjennomfører Dream Yoga på denne drømmen må du gjerne skrive litt her om hva du har oppdaget. Det er alltid morsomt å høre hvilke erkjennelser folk får av å tolke drømmene sine med Dream Yoga. Erkjennelsene er ofte mye sterkere og "sannere" enn ved vanlig symboltolkning!
Antall ord: 331

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ceci x3

Innlegg av Ceci x3 »

jon blund skrev:
Ceci x3 skrev:Kan noen hjelpe meg?? I en drøm så drømte jeg at den ene hunden min(Mimickh) fikk anfall, det har han fått. Han har desverre fått epilepsi. Den andre hunden min døde(Timmi) det har han ikke gjort ennå.. Så drømte jeg at oldemoren min(eller en person som jeg tolket som henne) døde.. Det har heldigvis ikke skjedd, men i dørmmen så fikk Mimickh anfall samtidig..Moren til onkelen min(som er svært gammel, det kan være henne jeg drømte om) døde for ikke så lenge siden.. Samtidig den dagen fikk Mimickh et anfall igjeen. Hva betyr den drømmen.. Kommer den andre hunden min (Timmi) til å dø??

Som regel handler drømmer om døden at det er aspekter av deg selv du gir slipp på, på ett eller annet plan. Det handler svært sjeldent om de faktiske personene vi drømmer om.

Det jeg kan anbefale er å se på hva hunden og oldemoren din representerer for deg.

Ofte blir dette en gjettelek, men du kan prøve Dream Yoga for da trenger du ikke kunne symbolikk og du får likevel bedre svar enn om noen tolker det for deg. Det er i tillegg forferdelig enkelt og morsomt. Og overraskende, fordi det er en metode som umiddelbart viser deg at du sitter med alle svarene selv, og at du svarer bedre enn noen profesjonell drømmetolker noen sinne kan få til med mindre han har flaks.

Gå på www.dreamyoga.com og videre inn på "sample session", så finner du fremgansmåten der. Hvis du gjennomfører Dream Yoga på denne drømmen må du gjerne skrive litt her om hva du har oppdaget. Det er alltid morsomt å høre hvilke erkjennelser folk får av å tolke drømmene sine med Dream Yoga. Erkjennelsene er ofte mye sterkere og "sannere" enn ved vanlig symboltolkning!

Jeg kommer ikke inn på siden.. Er det noen annen måte å finne det ut på??
Antall ord: 350

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jon blund
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av jon blund »

Ceci x3 skrev: Jeg kommer ikke inn på siden.. Er det noen annen måte å finne det ut på??
Nettsiden funker da den...Jeg var der senest i går.
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ceci x3

Innlegg av Ceci x3 »

jon blund skrev:
Ceci x3 skrev: Jeg kommer ikke inn på siden.. Er det noen annen måte å finne det ut på??
Nettsiden funker da den...Jeg var der senest i går.
Ikke på meg da...
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården

Innlegg av Rosalind »

Ta det med ro at du får en sann drøm kan jo være..Men du får håpe på det beste.Og dyrelegene i dag er veldig flink så bare gi medesinen til hunden din hår han får et av disse anfallene.Dessuten kan det være at det ikke er ekte for jeg har hatt mangen rare drømmer og ingen av dem har vert sanne så jeg tror nok at det skal gå fint :)
Antall ord: 82
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ceci x3

Innlegg av Ceci x3 »

Rosalind skrev:Ta det med ro at du får en sann drøm kan jo være..Men du får håpe på det beste.Og dyrelegene i dag er veldig flink så bare gi medesinen til hunden din hår han får et av disse anfallene.Dessuten kan det være at det ikke er ekte for jeg har hatt mangen rare drømmer og ingen av dem har vert sanne så jeg tror nok at det skal gå fint :)
Han har fått medisiner men likavel så får han anfall. selvfølgelig ikke så mye som før, men han blir slapp og orker ikke noe.. som han er 90 år ellr no.. Og han er snart 2 år bare.. Og vi gir han bare en halv tablett om dagen
Antall ord: 136

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården

Innlegg av Rosalind »

Uansett har jeg en god følelse på at det går bra. Aner ikke hvorfor men det har jeg :)
Antall ord: 20
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ceci x3

Innlegg av Ceci x3 »

Rosalind skrev:Uansett har jeg en god følelse på at det går bra. Aner ikke hvorfor men det har jeg :)
Det går bra nå.. Vi har gått opp i doseringa.. Men ellers er det helt fint..:)
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mick Wild
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Jan 2007 13:03
17

Innlegg av Mick Wild »

jon blund skrev:

Bra side, veldig spennende. Men du burde likevell ikke villede folk med at den er bedre enn å få drömmer tolket av folk som virkelig kan det.
Jeg vet bare om en håndfull personer på hele kloden som virkelig kan tolke drömmer, men de som kan det, de kan det bedre enn noe annet.

Men du siktet nok til standard-drömmetolkerene av profesionell sort. De pleier ikke å väre spesiellt nöyaktige i sin tolkning, så jeg forstår godt hvorfor du sier det.

Gå inn her og lytt litt på lydklippene fra dette radioprogrammet..Spesiellt de siste.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ ... 14818.html

Her har vi en av de få personene som faktiskt virkelig kan å tolke drömmer helt nöyaktig.
Antall ord: 462
En liten plante kan en gang bli et stort tre, det kan også skje med oss mennesker.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jon blund
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av jon blund »

Mick Wild skrev:Bra side, veldig spennende. Men du burde likevell ikke villede folk med at den er bedre enn å få drömmer tolket av folk som virkelig kan det.
Jeg vet bare om en håndfull personer på hele kloden som virkelig kan tolke drömmer, men de som kan det, de kan det bedre enn noe annet.

Men du siktet nok til standard-drömmetolkerene av profesionell sort. De pleier ikke å väre spesiellt nöyaktige i sin tolkning, så jeg forstår godt hvorfor du sier det.

Gå inn her og lytt litt på lydklippene fra dette radioprogrammet..Spesiellt de siste.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ ... 14818.html

Her har vi en av de få personene som faktiskt virkelig kan å tolke drömmer helt nöyaktig.
Ja, jeg siktet til standard-drømmetolkerene. Altså de som slavisk bruker ferdig-tolkede symboler til å forklare drømmen.

Årsaken til at jeg kan "villede" er at forskjellen mellom det vi sitter igjen med etter en dreamyoga-session i forhold til det vi sitter igjen med ved at noen andre tolker den for oss, er enorm. Dette kan bare forståes av de som har prøvd dreamyoga og gitt det et helhjertet forsøk. Ikke de som på avstand tror de vet hva dream yoga er.

Det er altså ikke villedning, men et forsøk på å vise en ny metode som alle kan lære. Dreamyoga gjør drømmenes uutgrunnelige visdom tilgjengelig for hvermannsen. Historisk sett har drømmetolkning vært forbeholdt hellige vismenn og eksepsjonelt klarsynte. Det er ikke sånn nå lenger.

Samle-session som du finner på www.dreamyoga.com er tidkrevende de første gangene. Men virkelig verdt det. Jeg blir stadig vekk overrasket over hvilken innsikt og hjelp jeg får gjennom drømmer. Og jeg blir like stadig vekk overrasket over hvor lite de ferdig-lagde drømmesymbolene har med virkeligheten å gjøre.

Det finnes en håndfull personer som virkelig kan tolke drømmer, det er jeg helt enig i. Jeg kjenner ett par av dem. Men de aller aller fleste er de som har pugget drømmeleksikon i mange år og lært seg å snakke det språket. De har peiling på arketypiske symboler. Men er fullstendig blinde for den private dialogen som foregår mellom drømmen og drømmeren.

Det fine med DreamYoga er at vi ikke trenger å finne en av de håndfulle flinke tolkerne for å få fatt i den dype visdommen og fantastiske hjelpen vi mottar hver eneste natt. Vi får tak i det på egenhånd, og det helt uten å pugge drømmesymboler. Det mener jeg er verdifullt.
Antall ord: 445

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links