Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Drøm!
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
Drøm!
Kan noen hjelpe meg?? I en drøm så drømte jeg at den ene hunden min(Mimickh) fikk anfall, det har han fått. Han har desverre fått epilepsi. Den andre hunden min døde(Timmi) det har han ikke gjort ennå.. Så drømte jeg at oldemoren min(eller en person som jeg tolket som henne) døde.. Det har heldigvis ikke skjedd, men i dørmmen så fikk Mimickh anfall samtidig..Moren til onkelen min(som er svært gammel, det kan være henne jeg drømte om) døde for ikke så lenge siden.. Samtidig den dagen fikk Mimickh et anfall igjeen. Hva betyr den drømmen.. Kommer den andre hunden min (Timmi) til å dø??
Vil gjerne ha svar så fort som mulig..
Antall ord: 129
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Okt 2007 13:36
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: oslo
Tolker du drømmen din riktig og du er sanndrømt, så er det ikke så mye å få gjort med det! Bortsett fra å sørge for å tilbringe litt ekstra "kvalitetstid" med hunden og bestemora di mens du ennå kan.
Antall ord: 39
utelukker ingenting
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Feb 2007 23:12
- 17
- Blitt takket: 5 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 30 Jul 2007 14:29
- 17
- Blitt takket: 2 ganger
Re: Drøm!
Som regel handler drømmer om døden at det er aspekter av deg selv du gir slipp på, på ett eller annet plan. Det handler svært sjeldent om de faktiske personene vi drømmer om.Ceci x3 skrev:Kan noen hjelpe meg?? I en drøm så drømte jeg at den ene hunden min(Mimickh) fikk anfall, det har han fått. Han har desverre fått epilepsi. Den andre hunden min døde(Timmi) det har han ikke gjort ennå.. Så drømte jeg at oldemoren min(eller en person som jeg tolket som henne) døde.. Det har heldigvis ikke skjedd, men i dørmmen så fikk Mimickh anfall samtidig..Moren til onkelen min(som er svært gammel, det kan være henne jeg drømte om) døde for ikke så lenge siden.. Samtidig den dagen fikk Mimickh et anfall igjeen. Hva betyr den drømmen.. Kommer den andre hunden min (Timmi) til å dø??
Det jeg kan anbefale er å se på hva hunden og oldemoren din representerer for deg.
Ofte blir dette en gjettelek, men du kan prøve Dream Yoga for da trenger du ikke kunne symbolikk og du får likevel bedre svar enn om noen tolker det for deg. Det er i tillegg forferdelig enkelt og morsomt. Og overraskende, fordi det er en metode som umiddelbart viser deg at du sitter med alle svarene selv, og at du svarer bedre enn noen profesjonell drømmetolker noen sinne kan få til med mindre han har flaks.
Gå på www.dreamyoga.com og videre inn på "sample session", så finner du fremgansmåten der. Hvis du gjennomfører Dream Yoga på denne drømmen må du gjerne skrive litt her om hva du har oppdaget. Det er alltid morsomt å høre hvilke erkjennelser folk får av å tolke drømmene sine med Dream Yoga. Erkjennelsene er ofte mye sterkere og "sannere" enn ved vanlig symboltolkning!
Antall ord: 331
Hide post links |
jon blund skrev:Som regel handler drømmer om døden at det er aspekter av deg selv du gir slipp på, på ett eller annet plan. Det handler svært sjeldent om de faktiske personene vi drømmer om.Ceci x3 skrev:Kan noen hjelpe meg?? I en drøm så drømte jeg at den ene hunden min(Mimickh) fikk anfall, det har han fått. Han har desverre fått epilepsi. Den andre hunden min døde(Timmi) det har han ikke gjort ennå.. Så drømte jeg at oldemoren min(eller en person som jeg tolket som henne) døde.. Det har heldigvis ikke skjedd, men i dørmmen så fikk Mimickh anfall samtidig..Moren til onkelen min(som er svært gammel, det kan være henne jeg drømte om) døde for ikke så lenge siden.. Samtidig den dagen fikk Mimickh et anfall igjeen. Hva betyr den drømmen.. Kommer den andre hunden min (Timmi) til å dø??
Det jeg kan anbefale er å se på hva hunden og oldemoren din representerer for deg.
Ofte blir dette en gjettelek, men du kan prøve Dream Yoga for da trenger du ikke kunne symbolikk og du får likevel bedre svar enn om noen tolker det for deg. Det er i tillegg forferdelig enkelt og morsomt. Og overraskende, fordi det er en metode som umiddelbart viser deg at du sitter med alle svarene selv, og at du svarer bedre enn noen profesjonell drømmetolker noen sinne kan få til med mindre han har flaks.
Gå på www.dreamyoga.com og videre inn på "sample session", så finner du fremgansmåten der. Hvis du gjennomfører Dream Yoga på denne drømmen må du gjerne skrive litt her om hva du har oppdaget. Det er alltid morsomt å høre hvilke erkjennelser folk får av å tolke drømmene sine med Dream Yoga. Erkjennelsene er ofte mye sterkere og "sannere" enn ved vanlig symboltolkning!
Jeg kommer ikke inn på siden.. Er det noen annen måte å finne det ut på??
Antall ord: 350
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Nettsiden funker da den...Jeg var der senest i går.Ceci x3 skrev: Jeg kommer ikke inn på siden.. Er det noen annen måte å finne det ut på??
Antall ord: 30
Hide post links |
Ikke på meg da...jon blund skrev:Nettsiden funker da den...Jeg var der senest i går.Ceci x3 skrev: Jeg kommer ikke inn på siden.. Er det noen annen måte å finne det ut på??
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2007 17:36
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente :D
- Lokalisering: På kirkegården
Ta det med ro at du får en sann drøm kan jo være..Men du får håpe på det beste.Og dyrelegene i dag er veldig flink så bare gi medesinen til hunden din hår han får et av disse anfallene.Dessuten kan det være at det ikke er ekte for jeg har hatt mangen rare drømmer og ingen av dem har vert sanne så jeg tror nok at det skal gå fint
Antall ord: 82
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |
Han har fått medisiner men likavel så får han anfall. selvfølgelig ikke så mye som før, men han blir slapp og orker ikke noe.. som han er 90 år ellr no.. Og han er snart 2 år bare.. Og vi gir han bare en halv tablett om dagenRosalind skrev:Ta det med ro at du får en sann drøm kan jo være..Men du får håpe på det beste.Og dyrelegene i dag er veldig flink så bare gi medesinen til hunden din hår han får et av disse anfallene.Dessuten kan det være at det ikke er ekte for jeg har hatt mangen rare drømmer og ingen av dem har vert sanne så jeg tror nok at det skal gå fint
Antall ord: 136
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2007 17:36
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente :D
- Lokalisering: På kirkegården
Uansett har jeg en god følelse på at det går bra. Aner ikke hvorfor men det har jeg
Antall ord: 20
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |
Det går bra nå.. Vi har gått opp i doseringa.. Men ellers er det helt fint..Rosalind skrev:Uansett har jeg en god følelse på at det går bra. Aner ikke hvorfor men det har jeg
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Jan 2007 13:03
- 17
jon blund skrev:Som regel handler drømmer om døden at det er aspekter av deg selv du gir slipp på, på ett eller annet plan. Det handler svært sjeldent om de faktiske personene vi drømmer om.Ceci x3 skrev:Kan noen hjelpe meg?? I en drøm så drømte jeg at den ene hunden min(Mimickh) fikk anfall, det har han fått. Han har desverre fått epilepsi. Den andre hunden min døde(Timmi) det har han ikke gjort ennå.. Så drømte jeg at oldemoren min(eller en person som jeg tolket som henne) døde.. Det har heldigvis ikke skjedd, men i dørmmen så fikk Mimickh anfall samtidig..Moren til onkelen min(som er svært gammel, det kan være henne jeg drømte om) døde for ikke så lenge siden.. Samtidig den dagen fikk Mimickh et anfall igjeen. Hva betyr den drømmen.. Kommer den andre hunden min (Timmi) til å dø??
Bra side, veldig spennende. Men du burde likevell ikke villede folk med at den er bedre enn å få drömmer tolket av folk som virkelig kan det.
Jeg vet bare om en håndfull personer på hele kloden som virkelig kan tolke drömmer, men de som kan det, de kan det bedre enn noe annet.
Men du siktet nok til standard-drömmetolkerene av profesionell sort. De pleier ikke å väre spesiellt nöyaktige i sin tolkning, så jeg forstår godt hvorfor du sier det.
Gå inn her og lytt litt på lydklippene fra dette radioprogrammet..Spesiellt de siste.
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ ... 14818.html
Her har vi en av de få personene som faktiskt virkelig kan å tolke drömmer helt nöyaktig.
Antall ord: 462
En liten plante kan en gang bli et stort tre, det kan også skje med oss mennesker.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Ja, jeg siktet til standard-drømmetolkerene. Altså de som slavisk bruker ferdig-tolkede symboler til å forklare drømmen.Mick Wild skrev:Bra side, veldig spennende. Men du burde likevell ikke villede folk med at den er bedre enn å få drömmer tolket av folk som virkelig kan det.
Jeg vet bare om en håndfull personer på hele kloden som virkelig kan tolke drömmer, men de som kan det, de kan det bedre enn noe annet.
Men du siktet nok til standard-drömmetolkerene av profesionell sort. De pleier ikke å väre spesiellt nöyaktige i sin tolkning, så jeg forstår godt hvorfor du sier det.
Gå inn her og lytt litt på lydklippene fra dette radioprogrammet..Spesiellt de siste.
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ ... 14818.html
Her har vi en av de få personene som faktiskt virkelig kan å tolke drömmer helt nöyaktig.
Årsaken til at jeg kan "villede" er at forskjellen mellom det vi sitter igjen med etter en dreamyoga-session i forhold til det vi sitter igjen med ved at noen andre tolker den for oss, er enorm. Dette kan bare forståes av de som har prøvd dreamyoga og gitt det et helhjertet forsøk. Ikke de som på avstand tror de vet hva dream yoga er.
Det er altså ikke villedning, men et forsøk på å vise en ny metode som alle kan lære. Dreamyoga gjør drømmenes uutgrunnelige visdom tilgjengelig for hvermannsen. Historisk sett har drømmetolkning vært forbeholdt hellige vismenn og eksepsjonelt klarsynte. Det er ikke sånn nå lenger.
Samle-session som du finner på www.dreamyoga.com er tidkrevende de første gangene. Men virkelig verdt det. Jeg blir stadig vekk overrasket over hvilken innsikt og hjelp jeg får gjennom drømmer. Og jeg blir like stadig vekk overrasket over hvor lite de ferdig-lagde drømmesymbolene har med virkeligheten å gjøre.
Det finnes en håndfull personer som virkelig kan tolke drømmer, det er jeg helt enig i. Jeg kjenner ett par av dem. Men de aller aller fleste er de som har pugget drømmeleksikon i mange år og lært seg å snakke det språket. De har peiling på arketypiske symboler. Men er fullstendig blinde for den private dialogen som foregår mellom drømmen og drømmeren.
Det fine med DreamYoga er at vi ikke trenger å finne en av de håndfulle flinke tolkerne for å få fatt i den dype visdommen og fantastiske hjelpen vi mottar hver eneste natt. Vi får tak i det på egenhånd, og det helt uten å pugge drømmesymboler. Det mener jeg er verdifullt.
Antall ord: 445
Hide post links |