Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ gammle onel går i gjen
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Sep 2007 20:27
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
gammle onel går i gjen
hei . opp i senja på en plass som hetter husøy er det et hus at med bestemors. aldri likt det noe serligt men gamle hus er skumle . men det som er da er at for om lag 30 år siden så ble han funne hjelslåt utta for sitt eget hus mitt på vinteren , min mors onkel alså. en bror av han skolle overnatte i huse for og se om det var sant at han gjekk i gjen om natten når han hadde lagt seg og hadde sovnet våkna han at det va noe som sa navnet hass og vokna og slo på lyse da sto broren at med han i sengen og så på han men han fikk ikke se ansikte . han spurte omm han kunne komme nermer så han kunne se ansikte for det viste ikke dem i kirkken han gjode det . etter det har onkel våre rar og er alkis , mange har prøvd og roe ned energien men ingen klare det . lyse slår seg av og på men ingen bur der untat om sommeren men det er så vitt dem tør pga det skjer altid noe me tinga dem har endag kan sofen stå på kjøkenet anna dag på ståva glass knusses i veggen og stemmer er det hele tiden. ingen vil nere seg huse
Antall ord: 227
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
desverre skjønte jeg lite av det du skriver, men det hørest skummelt ut.
broren din er modig som turte å sove der aleine!
jeg fikk ikke med med hva som skjedde med onkelen din, men synd at han dødde...
broren din er modig som turte å sove der aleine!
jeg fikk ikke med med hva som skjedde med onkelen din, men synd at han dødde...
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Sep 2007 20:27
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
min gamle onkel går i gjen,
hei .
ska skrive det litt enklere da.
det er ei øy uttafor senja som heter husøy.
tett at med huse til min bestemor går onkelen til min mor i gjen .
han ble funne i hjel slått uttafor huse for 20 til 30 år siden. han skylda mange penger.
men da begravelsen var så viste dem ikke ansikte pga det var ikke noe og vise sa dem. men noen mnd etter på skolle broren til sverre sove der for og se om det var sant at han gjekk i gjen. da han hadde sovet en stond voknat han av noen sa navnet hass. han slo på lyset og sjekket ka det var da sto sverre at med sengen men han viste ikke ansikte sitt så broren sa at han skolle komme nermere så han kunne se hele han, sverre gjorde det og etter den dagen har han vert rett og slett gal . vi har opplevd at lyse går av og på når strømen ikke er i brukk. stemmer og gåin og slamring i dørene . mange har vert og prøvd og få onkel på andre siden men ingen klare det ikke meg en gang . men dm som har det no bruker det til sommerhus men dem er så vitt dem tør og ver der pga det er urolig hele tiden.
ska skrive det litt enklere da.
det er ei øy uttafor senja som heter husøy.
tett at med huse til min bestemor går onkelen til min mor i gjen .
han ble funne i hjel slått uttafor huse for 20 til 30 år siden. han skylda mange penger.
men da begravelsen var så viste dem ikke ansikte pga det var ikke noe og vise sa dem. men noen mnd etter på skolle broren til sverre sove der for og se om det var sant at han gjekk i gjen. da han hadde sovet en stond voknat han av noen sa navnet hass. han slo på lyset og sjekket ka det var da sto sverre at med sengen men han viste ikke ansikte sitt så broren sa at han skolle komme nermere så han kunne se hele han, sverre gjorde det og etter den dagen har han vert rett og slett gal . vi har opplevd at lyse går av og på når strømen ikke er i brukk. stemmer og gåin og slamring i dørene . mange har vert og prøvd og få onkel på andre siden men ingen klare det ikke meg en gang . men dm som har det no bruker det til sommerhus men dem er så vitt dem tør og ver der pga det er urolig hele tiden.
Antall ord: 228
Hide post links |