Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Tok innspilling på mobilen
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Aug 2007 20:51
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Spannaveien Haugesund
Tok innspilling på mobilen
Var nede i stuen en kveld. klokken var midnatt... hadde ikke noe bedre å gjøre på og hadde samme dag sett en dokumentar om EVP, satt nå å lurte med meg selv, Kan en mobil ta opp EVP? så jeg tok sjansen. trakk inn pusten og startet innspilling. da jeg etterpå hørte på dette ble jeg skremt. To klare stemmer sa : Dra deg ut ! Dra deg opp! og man hørte tydelig på innspillingen at noen kom inni stuen, men problemet er at jeg var alene den natta. så hvem som vil ha meg ut, aner jeg ikke. jeg vet bare det jeg hørte. har tenkt å prøve flere ganger. har å følt kalde vinder, kalde steder på spesielle plasser, og sett skygger nå å da. tenkte at dere kunne prøve det samme om dere hadde mobiltlf en midnatt og innspille å se hva som kommer opp`? verdt forsøket:-)
Antall ord: 150
girlwithgift
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Feb 2007 11:17
- 17
- Har takket: 3 ganger
- Blitt takket: 51 ganger
Og dette opptaket har du enda?
Da kan du jo ta det ut med datakabel/infrarød og legge det ut så vi andre kan få glede oss
StormS;)
Da kan du jo ta det ut med datakabel/infrarød og legge det ut så vi andre kan få glede oss
StormS;)
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Aug 2007 08:28
- 17
JA, her er jeg enig med Storms. Det opptaket vil være særdeles interessant å høre.
For jeg antar at den som skrev føste innlegget ovenfor har dekning for det hn sier!?!?
Ingen vits å komme med slikt og ikke vente at vi vil høre
For jeg antar at den som skrev føste innlegget ovenfor har dekning for det hn sier!?!?
Ingen vits å komme med slikt og ikke vente at vi vil høre
Antall ord: 47
FY
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Apr 2007 21:50
- 17
Re: Tok innspilling på mobilen
tror ikke før jeg får høre...... :mozilla_wink:girlwithgift skrev:Var nede i stuen en kveld. klokken var midnatt... hadde ikke noe bedre å gjøre på og hadde samme dag sett en dokumentar om EVP, satt nå å lurte med meg selv, Kan en mobil ta opp EVP? så jeg tok sjansen. trakk inn pusten og startet innspilling. da jeg etterpå hørte på dette ble jeg skremt. To klare stemmer sa : Dra deg ut ! Dra deg opp! og man hørte tydelig på innspillingen at noen kom inni stuen, men problemet er at jeg var alene den natta. så hvem som vil ha meg ut, aner jeg ikke. jeg vet bare det jeg hørte. har tenkt å prøve flere ganger. har å følt kalde vinder, kalde steder på spesielle plasser, og sett skygger nå å da. tenkte at dere kunne prøve det samme om dere hadde mobiltlf en midnatt og innspille å se hva som kommer opp`? verdt forsøket:-)
Antall ord: 163
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1435 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
Svaret hennes havnet i en annen tråd ; her :
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=13451
Asbjørn
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=13451
Asbjørn
Antall ord: 21
Hide post links |
Legg det ut på youtube, det er enklest. DU kan legge filmen inn på Movie maker, så kan du legge på svart bakgrund, så kan du legge den på YouTube
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Sep 2007 18:59
- 17
- Lokalisering: hordaland
hmm.. det du skriver du har opplevd høres litt.... mmm.. RART?? og Kansje en smule dumt??
Antall ord: 17
DarkQ
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Sep 2007 18:14
- 17
- Lokalisering: Hamar
Dumt?Når?Hvor? Hallo,har du ikke hørt om white noise?
Åh,vil gjerne høre opptaket!!!!
Antall ord: 19
M.v.h Amaranth
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Ja, vi vil høre det.Amaranth skrev:Dumt?Når?Hvor? Hallo,har du ikke hørt om white noise?
Det virker som om du har fått en klar evp siden du uten videre hører det som sies ?
Er det uklart er det mange som er flinke med lyd, og via Pc kan vaske bort støy for deg sånn att snakket høres klarere.
Men det er mye juks og tull vet du og det vill vi IKKE ha.
Derfor er det interessant og få dele det med oss.
Antall ord: 100
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Sep 2007 19:06
- 17
- Lokalisering: Undheim, Jæren
Audacity er et GENIALT og gratis program til å vaske bort støy og forsterke lydene. Du ser lydbølgene på skjermen. Der det ser ut som det er mest aktivitet er som regel bare vind (hvis det er ute da).Metodisten skrev:Ja, vi vil høre det.Amaranth skrev:Dumt?Når?Hvor? Hallo,har du ikke hørt om white noise?
Det virker som om du har fått en klar evp siden du uten videre hører det som sies ?
Er det uklart er det mange som er flinke med lyd, og via Pc kan vaske bort støy for deg sånn att snakket høres klarere.
Men det er mye juks og tull vet du og det vill vi IKKE ha.
Derfor er det interessant og få dele det med oss.
Skal enormt sjelden du hører hva som blir sagt uten å fjerne støy.
Ikke bruk mobiltelefoner. Kjøp en Olympus Digital Voice Recorder. De er lagd for å ta opp lyder mennesker ikke hører. Olympus er ledende innen slikt.
Min Olympus er på størrelse på de minste mobiltelefonene som finnes nå idag (med mindre jeg har gått glipp av noe).
Men regner med vi aldri får høre dette klippet. I likhet med at vi sikkert ikke får noe bilde i "hjemsøkt bilde til venninna mi" tråden.
Antall ord: 236
Hide post links |