Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterNibiru 2012

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
Mick Wild
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 138
Startet: 23 Jan 2007 13:03
17

Innlegg av Mick Wild »

problem skrev:Og så sier jeg: Å tenke positive tanker forandrer ikke at mange mennesker dør unødvendig fordi vi ikke gidder å gjøre noe. Det fører bare til at vi ikke gidder å gjøre noe og mange mennesker dør unødvendig.

Og så sier du: Åjo, det er helt naturlig at mange mennesker dør fordi vi ikke gidder å gjøre noe, det er sånn kjærligheten fungerer.

Og så sier jeg: Åja, typisk kjærlighet. Det er sikkert sånn det skal være.

Skal vi fortsette? I så fall sier jeg: Næh, er vi i utvilking? Det har vi aldri vært før, ass. Dude, prøving å feiling. Vi vet da for faen hvor feilen ligger, hvorfor i all verden skal vi ikke fikse på den? "Jeg vet hvor feilen er, men det er helt NATURLIG at kjøleskapet mitt ikke fungerer. Det er MENINGEN at maten min skal være råtten når jeg spiser den. Hvis jeg bare tenker postive tanker så fikser kjøleskapet seg selv".

Du har ikke skjønt det enda. Det må du gjøre, ellers kommer du ingen vei i livet.
Antall ord: 197
En liten plante kan en gang bli et stort tre, det kan også skje med oss mennesker.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
theadud
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 20 Des 2007 11:10
16

Fra Knut Ødegaard

Innlegg av theadud »

Dette temaet opptar meg alt for mye, så jeg ringte til Knut Jørgen Røed Ødegaard (Denne "astroromforskeren" som er helt vill av engasjement), og her er det han sa.
"Ehm, det kan jeg ikke fortelle deg. Du må nesten sende en mail til webmaster[at]astro.uio.no". Jeg gjorde dette for noen dager siden, og enda ikke fått svar.

Jeg tror at det er noe med denne planeten som kommer til å gjøre noe skummelt med denne planeten.

Når jeg har fått svar fra astro.uio gir jeg beskjed.
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Regn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 25 Sep 2004 20:01
19
Lokalisering: Oslo
Har takket: 58 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Innlegg av Regn »

Hmm.. det var nesten et imponerende ærlig svar! Hadde regnet med han ville lagt ut om hvor tullete og tøysete og mytebelagt hele greia var:P:P Men regner i grunn ikke med du får noe mer opplysende svar i mailen...;)
Antall ord: 43
In silence fall the skies

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
paaandy

Innlegg av paaandy »

Jeg så en snegl
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Deep Space skrev:Hvis nå Nibiru kommer på besøk, dvs andre vesener fra verdensrommet, så kommer de jo ikke hit for å ødelegge jorda? Hva har vi gjort dem? Hva tjener de på det?
Helt sant. Nibiru kommer, men jorda blir ikke ødelagt. Det som skal skje tjener alle, ikke bare èn rase. Men det finnes ulike grupperinger både her på Jorda og på Nibiru som har ulike agendaer. De utenomjordiske på Nibiru er like sammensatte som vi er på Jorda, noen lever i frykt, andre i kjærlighet.

Jeg har fått vite at når Nibiru kommer, så vil myndighetene og media fremstille de utenomjordiske som fiender (akkurat som USA gjør med muslimer og "ondskapens akse"). De kommer nok en gang til å spille på frykt for å få "saueflokken" med seg i "krigen". De utenomjordiske ser spesielle ut, øgleaktig, men de er altså ikke farlige eller onde....

Men om man tror det, ja så blir de jo også det. Man kan leve i illusjon, eller sannhet. Frykt eller kjærlighet. Man møter kun refleksjonen av seg selv...alltid.
Antall ord: 182

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Ole Jonny Brænne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 65
Startet: 17 Mar 2008 19:05
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Re: Nibiru 2012

Innlegg av Ole Jonny Brænne »

Anunaki skrev:Poenget er at Utslettingen som vill kje NÅR Nibirus kommer mellom Solen og jorden, da vill dens påvirkning på jorden bli sterkest, og avstanden kortest, (Niberius er synlig for oss NÅ, jeg ser den vær kveld på himmelen) niberius sett fra jorden da er på størrelse med månen.
Kan du fortelle litt mer nøyaktig HVOR det er du ser Nibiru (eller Nibirus, eller Niberius, eller kall-den-hva-du-vil-imaginær-planeten) på himmmelen?
Antall ord: 83
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ole Jonny Brænne
http://www.ufo.no/files/Bibliography.pdf

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Gaute skrev:
Deep Space skrev:Hvis nå Nibiru kommer på besøk, dvs andre vesener fra verdensrommet, så kommer de jo ikke hit for å ødelegge jorda? Hva har vi gjort dem? Hva tjener de på det?
Helt sant. Nibiru kommer, men jorda blir ikke ødelagt. Det som skal skje tjener alle, ikke bare èn rase. Men det finnes ulike grupperinger både her på Jorda og på Nibiru som har ulike agendaer. De utenomjordiske på Nibiru er like sammensatte som vi er på Jorda, noen lever i frykt, andre i kjærlighet.
Du skal bare være klar over at "Nibiru" er en imaginativ planet i solsystemet, delvis funnet opp av Zecharia Sitchin. Denne mannen har overhodet ingen bakgrunn innen astronomi eller fysisk kosmologi - han er en forfatter med bakgrunn innen økonomihistorie og språkforskning. Hans påstander er kun tolkninger av en gammel Summerisk mytologi.
Jeg har fått vite at når Nibiru kommer, så vil myndighetene og media fremstille de utenomjordiske som fiender (akkurat som USA gjør med muslimer og "ondskapens akse"). De kommer nok en gang til å spille på frykt for å få "saueflokken" med seg i "krigen". De utenomjordiske ser spesielle ut, øgleaktig, men de er altså ikke farlige eller onde....
Og hvor har du fått vite dette? Hva får deg til å tro at USA vil behandle utenomjordiske på samme måte som de etter sigende gjør med muslimer? Hva skulle grunnlaget vært for å gå til krig mot en fremmed, utenomjordisk rase?
Men om man tror det, ja så blir de jo også det. Man kan leve i illusjon, eller sannhet. Frykt eller kjærlighet. Man møter kun refleksjonen av seg selv...alltid.
For noe vås.
Antall ord: 287
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Kimbara skrev:Og hvor har du fått vite dette? Hva får deg til å tro at USA vil behandle utenomjordiske på samme måte som de etter sigende gjør med muslimer? Hva skulle grunnlaget vært for å gå til krig mot en fremmed, utenomjordisk rase?
Jeg kanaliserte det for litt over et år siden.
Grunnlaget? Det er som sagt frykt. Fordommer for det ukjente eller det man ikke vil vite om. Mange vil ikke vite om at de er ETT med alt som er, de vet ikke at å krige mot andre er å krige mot en del av seg selv. Ved å vinne befolkningens frykt, så får de kontroll. Akkurat som "krigen mot terror" har blitt rettferdiggjort - ved hjelp av frykt. Slik melker de midtøsten for siste rest av olje.

Det er frykt og grådighet om hverandre...
Antall ord: 140

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Gaute skrev:
Kimbara skrev:Og hvor har du fått vite dette? Hva får deg til å tro at USA vil behandle utenomjordiske på samme måte som de etter sigende gjør med muslimer? Hva skulle grunnlaget vært for å gå til krig mot en fremmed, utenomjordisk rase?
Jeg kanaliserte det for litt over et år siden.
Selvfølgelig gjorde du det. Da må jeg beklage at jeg spurte, for da er jo kilden udiskutabel, og du har selvfølgelig rett.
Grunnlaget? Det er som sagt frykt.
Og hvorfor skulle vi frykte en utenomjordisk rase istedet for å bli interessert i dem? Vi får nok av tid til å observere og kontakte disse om en planet plutselig skulle finne det for godt å seile inn mellom jorden og sola.
Fordommer for det ukjente eller det man ikke vil vite om.
Du drar likhetstegn mellom fremmede sivilisasjoner og menneskets historie med slavedrift og krig. Hvorfor det? Hvordan kan du mene at vi vil finne på å gå til krig mot en hel planet bare fordi de er fremmede?
Mange vil ikke vite om at de er ETT med alt som er, de vet ikke at å krige mot andre er å krige mot en del av seg selv.
Kutt ut new age-pratet, og svar skikkelig.
Antall ord: 211
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Kimbara skrev:Kutt ut new age-pratet, og svar skikkelig.
Jeg svarer så godt jeg kan, fra den jeg er. Jeg er ikke frykt og fordommer, jeg lever ikke i den illusjonen. Derfor opplyser jeg om illusjonen som vil dukke opp sammen med de utenomjordiske øgleaktige "skumle" vesnene. Verdenslederne vil spille på frykt slik de alltid har gjort opp gjennom historien. Nå har jeg sagt det...så nå vet du og andre om det. Om du ikke tror meg nå spiller ingen rolle. ;)

Reptilene er foresten ekstremt sterke, det er ikke rasen du kødder med. Men tar du imot dem med åpne armer og åpent hjerte går det selvsagt helt fint :D
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Gaute skrev: Jeg svarer så godt jeg kan, fra den jeg er. Jeg er ikke frykt og fordommer, jeg lever ikke i den illusjonen.
Hva, er du fritatt fra menneskelige følelser du da?
Derfor opplyser jeg om illusjonen som vil dukke opp sammen med de utenomjordiske øgleaktige "skumle" vesnene.
Bortsett fra at disse opplysningene dine ikke er veldig gjennomtenkt eller har rot i virkeligheten.
Verdenslederne vil spille på frykt slik de alltid har gjort opp gjennom historien. Nå har jeg sagt det...så nå vet du og andre om det. Om du ikke tror meg nå spiller ingen rolle. ;)
Da ber jeg deg reflektere litt over hva du selv har sagt, og begrunne det.
Reptilene er foresten ekstremt sterke, det er ikke rasen du kødder med. Men tar du imot dem med åpne armer og åpent hjerte går det selvsagt helt fint :D
Har du møtt dem? Eller sett en rapport som tar for seg de fysiologiske og biologiske egenskapene til denne rasen? Kan du i såfall vise meg kilden?

Jeg antar du har fått denne informasjonen gjennom såkalt kanalisering, så du trenger ikke svare.
Antall ord: 191
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Gaute skrev:Jeg kanaliserte det for litt over et år siden.
Var det samtidig som du kanaliserte flodbølgen som skulle ta knekken på Geiranger i mars i fjor?
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

BA. skrev:
Gaute skrev:Jeg kanaliserte det for litt over et år siden.
Var det samtidig som du kanaliserte flodbølgen som skulle ta knekken på Geiranger i mars i fjor?
Ja det var ca på samme tid. Men det var ikke slik som du skriver.

1. februar og natt til 2., som var datoen en venn av meg kanaliserte var av betydning for skjelvet ved Geiranger, fikk vi altså erfare at datoene gjaldt aktivering av energien til jordskjelvene. Under portalåpningen fikk en av oss tydelige bilder av fjellsiden som raser i sjøen, og bølgen som vil skylle inn over Geiranger. Dette vil skje. Men ikke før den kollektive bevisstheten i menneskene når et visst nivå. Det begynner som sagt med Geiranger. Senere kommer flodbølgen fra Nordsjøen, som jeg selv kanaliserte. Litt artig at jeg kanaliserte dette bare 3-4 timer før det faktisk dukket opp et stort skjelv i Nordsjøen...det største på 25 år. Det var et tegn skjønner du. ;)

Alle kanaliseringene som jeg og andre gjorde på nyåret i fjor var nødvendig for å forberede folk på dette. Det var mye frykt som måtte forløses, for dette er ingenting å frykte. Det er noe vi heller kan glede oss til, for det er starten på slutten av det gamle. Mye må rives ned for å gi plass til den nye tiden vi går inn i rundt 2012.

Nibiru streifer ikke Jorden før en stund etter at flodbølgen har skylt innover norskekysten. Og det er da det virkelig blir seismisk aktivitet og flom verden over. Bølgen fra Nordsjøen er bare et lite hint om at det er på tide å flytte innover i landet, opp i høyden.
Antall ord: 296

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Gaute skrev: Nibiru streifer ikke Jorden før en stund etter at flodbølgen har skylt innover norskekysten. Og det er da det virkelig blir seismisk aktivitet og flom verden over. Bølgen fra Nordsjøen er bare et lite hint om at det er på tide å flytte innover i landet, opp i høyden.
Men det faktum at dette overhodet ikke har hold i virkeligheten rikker ikke på din overbevisning om dette?

Tro meg - forskere ville lagt merke til en planet som er på vei inn mellom solen og jorden innen 2012.

Det er sikkert spennende å se på seg selv som en profet som skal advare og lede folk.
Antall ord: 110
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Kimbara skrev:
Gaute skrev: Jeg svarer så godt jeg kan, fra den jeg er. Jeg er ikke frykt og fordommer, jeg lever ikke i den illusjonen.
Hva, er du fritatt fra menneskelige følelser du da?
Frykt og fordommer sitter i kroppen, dette må forløses for at vi kan komme inn til kjernen - den vi ER som sjel. Her finnes ikke frykt og fordommer. Dette kan du også frigjøre deg fra, for du er ikke følelsene som er fastlåst i kroppen din. Du er en ren og fryktløs sjel.
Reptilene er foresten ekstremt sterke, det er ikke rasen du kødder med. Men tar du imot dem med åpne armer og åpent hjerte går det selvsagt helt fint :D
Har du møtt dem? Eller sett en rapport som tar for seg de fysiologiske og biologiske egenskapene til denne rasen? Kan du i såfall vise meg kilden?

Jeg antar du har fått denne informasjonen gjennom såkalt kanalisering, så du trenger ikke svare.
Kilden har du inne i deg. Om du ønsker å komme nærmere den så må du begynne å kutte behovet for å søke svarene på utsiden av deg selv. Etterhvert så bare vet du.

Og den som vet, stiller ingen spørsmål. ;)
Antall ord: 212

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !