Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderLiten gutt sier det er en slem mann på rommet,mora fant gutt

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Cilie+2
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Sep 2005 20:28
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nordvestlandet

Liten gutt sier det er en slem mann på rommet,mora fant gutt

Innlegg av Cilie+2 »

Legger dette inn her for ei på et annet nettforum.. Stakkars..

"Gutten vår sover på vårt rom da jeg har skjønnt at han er livredd for å sove på rommet sitt. Det merkelige er at det er ene halvdelen av huset som er tung,dyster og man føler virkelig at hårene reiser seg nåe man er på den halvdelen av huset. Nærmeste nabo er en kirkegård så ar stussa litt over om det kan være noe derfra som forstyrrer her.Bildene vi tar her inne i huset forvrir ansiktene og ansiktene ser ut som de flyter utover(uansett hva slags kameraer)Og mange av bildene har slike orber! Samboeren min var i dusjen en dag da han kjente en skikkelig smerte,på overarmen hadde han fått svære lange kloremerker.Du kunne se tydelig at det var fem riss nedover armen hans akkurat som om noen hadde klort han opp.Han hadde ikke noe i dusjen som kunne klort han opp. Jeg har også opplevd at ting flyr ut i lufta fra hyller og fra hendene mine.

Guttungen nekter å sove på rommet sitt da det er så mye ekkelt som skjer der.Da han fikk komme inn på vårt rom som ligger vegg i vegg ble han roligere inntil han en natt våknet og stod ved siden av pappan midt på natta og var helt betuttet fordi HAN var kommet inn på rommet vårt også.
Ting har flydd ut av hendene mine,ting har flydd ut av hyller osv..i det hele tatt er det mye uhyggelige ting som skjer her.

I kveld lå guttungen og lagde rare lyder og prøvde å gråte så pappan gikk inn på rommet og sjekket,der lå han med snor fra gardinen(sånne snurpebånd som er nederst på gardina)som var tvinnet mange mange ganger rundt halsen,HAN hadde vært der igjen og surret den rundt halsen hans fordi gutten vår skulle ha bånd på seg:////
Pappan spurte flere ganger om han selv hadde gjort det men han stod fast på sin historie om at det var HAN som hadde gjort det.
Jeg gikk etter en stund og pratet med han og da fortallte han meg at HAN var slem og at han ofte kom.Han fortallte meg også hvor han var fra,og undret seg hvorfor han var her når han ikke bodde her.
Og han fortallte meg også at det var denne mannen som hadde surret tråd rundt halsen hans:(Han satt på knærne og var begynnt å bli blå i ansiktet og klarte ikke rope på oss.
Jeg får så grøssninger av det hele!Så for dere som kan dette med overnaturlige ting,hva skal jeg gjøre?
Av diverse årsaker så har jeg tro på at alt dette ikke er tilfeldig..eller at han finner opp..huff:("

Har klipt og limt litt her,men regner med at noen der ute kanskje kan hjelpe denne stakkars familien?Eller vet hva som kan gjøres?
Antall ord: 515
Når nettene blir lange og kulda setter inn.. en svale gjør ikke en sommer.

O'er all there hung the shadow of a fear,
A sense of mystery the spirit daunted,
And said, as plain as whisper in the ear,
The place is haunted!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Cilie+2
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Cilie+2 »

Ingen??
Antall ord: 1

The place is haunted!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ananas
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Feb 2005 21:55
19
Lokalisering: Akershus

Innlegg av Ananas »

Cilie+2 skrev:Ingen??
Hmm.. jeg ville i hvert fall fjernet slike ting som båndene rundt gardinene, så han ikke kveles av dem.
Antall ord: 24
"Selv om du er paranoid, trenger det ikke betyr at de ikke er etter deg."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Har de vurdert å flytte? :mozilla_surprised: Jeg sender deg en pm.
Antall ord: 11
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

Jeg ville flyttet, når det går på helsa løs til en liten gutt. Man kan vel heller ikke forsikre seg om at det aldri kommer til å gjenta seg, selv etter en utdrivning. Det vil vel uansett bli et usikkert sted for ham å bo etter slike fryktelige opplevelser.
Antall ord: 50
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Cilie+2
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Cilie+2 »

Ja e oxo ville ha flytta på flekken,men e skjønner jo familien veldig godt da. Det er deres hjem,og vil nok heller "kjempe" enn å flytte regner e med.. Men e hadde nok ikke latt noen av mine barn sove aleine,hadde putta alle barna opp i senga la med me og heller kasta ut gubben;P
Antall ord: 59

The place is haunted!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Funnyfarm
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Jul 2007 13:41
17

Innlegg av Funnyfarm »

Cilie+2 skrev:Ja e oxo ville ha flytta på flekken,men e skjønner jo familien veldig godt da. Det er deres hjem,og vil nok heller "kjempe" enn å flytte regner e med.. Men e hadde nok ikke latt noen av mine barn sove aleine,hadde putta alle barna opp i senga la med me og heller kasta ut gubben;P
Hei!Nå er jeg her.Fikk laget meg brukerkonto her.
Vi er på flyttefot,men selv om man har fått lån så er det ikke alltid boliger som dukker opp(ihvertfall ikke her vi bor)Men håper det snart dukker opp noe slik at vi kan få flyttet.
Gutten min ligger heller ikke på rommet sitt,det har han ikke gjort på lenge da jeg skjønnte at frykten hans var reel og ikke en unnskyldning for å ligge hos oss.
Det går veldig i rykk og napp med alle de tingene som skjer her som jeg ikke kan se noe forklaring på.
I kveld er alt ved det normale igjen og alt føles lettere igjen,så da sitter jeg og tenker at jeg bare overeagerer og at kanskje alt har en forklaring,jeg er ingen gal person.Veldig oppegående vanlig person,men alikevel veldig sensitiv for slike ting(opplevd mye slike ting fra før)
En annen ting jeg vil ta med er at fra jeg var liten av har jeg opplevd at jeg eller sengen rister..og samme skjedd i går natt når jeg ikke fikk sove.Altså etter alt dette med lille gutt skjedde.Noen som har noen forklaring på det?Ikke sikkert det er noe,men det føles som om hele kroppen bare dirrer.
Antall ord: 288

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Funnyfarm
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Jul 2007 13:41
17

Innlegg av Funnyfarm »

Ananas skrev:
Cilie+2 skrev:Ingen??
Hmm.. jeg ville i hvert fall fjernet slike ting som båndene rundt gardinene, så han ikke kveles av dem.
Denne historien kommer fra meg.Og gardin snorene er fjernet,var noe av det første omtrent jeg gjorde.
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Cilie+2
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Cilie+2 »

Funnyfarm skrev:
Cilie+2 skrev:Ja e oxo ville ha flytta på flekken,men e skjønner jo familien veldig godt da. Det er deres hjem,og vil nok heller "kjempe" enn å flytte regner e med.. Men e hadde nok ikke latt noen av mine barn sove aleine,hadde putta alle barna opp i senga la med me og heller kasta ut gubben;P
Hei!Nå er jeg her.Fikk laget meg brukerkonto her.
Vi er på flyttefot,men selv om man har fått lån så er det ikke alltid boliger som dukker opp(ihvertfall ikke her vi bor)Men håper det snart dukker opp noe slik at vi kan få flyttet.
Gutten min ligger heller ikke på rommet sitt,det har han ikke gjort på lenge da jeg skjønnte at frykten hans var reel og ikke en unnskyldning for å ligge hos oss.
Det går veldig i rykk og napp med alle de tingene som skjer her som jeg ikke kan se noe forklaring på.
I kveld er alt ved det normale igjen og alt føles lettere igjen,så da sitter jeg og tenker at jeg bare overeagerer og at kanskje alt har en forklaring,jeg er ingen gal person.Veldig oppegående vanlig person,men alikevel veldig sensitiv for slike ting(opplevd mye slike ting fra før)
En annen ting jeg vil ta med er at fra jeg var liten av har jeg opplevd at jeg eller sengen rister..og samme skjedd i går natt når jeg ikke fikk sove.Altså etter alt dette med lille gutt skjedde.Noen som har noen forklaring på det?Ikke sikkert det er noe,men det føles som om hele kroppen bare dirrer.
Hei=)
Håper at det ordner seg for dere,trasig situasjon..
Antall ord: 301

The place is haunted!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Enira
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Aug 2006 04:39
18

Innlegg av Enira »

lykke til ja. fælt når det går så hardt for seg. håper det løser seg fort for dere
Antall ord: 23
What what WHAT?????

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Kanskje man kunne ha kontaktet et medium??
Jeg tenker, hvis dere flytter...så flytter vel noen andre inn etter der igjen. Problemet vil vel fremdeles være der. Bare en tanke.
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
montypija
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 23 Apr 2007 15:33
17
Lokalisering: My very own dream world.

Innlegg av montypija »

De du skreiv med at senga rista, kan de vere søvnparalyse?
veit ikkje helt. Kan det vere en demon? ånde kan ikkje skade menneske fysisk, so den første tanken so slo mej var att det var en demon.
ej ville ha kontakta et medium, og fått "det" vekk og flytta, får gutten si skyld.
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
LoveMurderer
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Jul 2007 01:46
17
Lokalisering: Uhm ... Jorden?

Innlegg av LoveMurderer »

Hvorfor ikke få en prest inn i huset?
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
DiMalo
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 15 Mai 2007 22:08
17
Kjønn (valgfri): Male
Lokalisering: I en koffert

Innlegg av DiMalo »

Demon? Dette er vel en skapning vi til tider tror eksisterer.
Hva med å si til "dette" at dere vil være i fred, at dere nå bor der og be "dette" slutte å plage dere.
Jeg kan ikke si at dere lyver, men har fryktelig vondt for å forestille meg at slikt faktisk skjer.
Antall ord: 52
tiocfaidh ar la

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Har ikke helt troen på demoner akkurat...hehe

Men for å få fred, hvorfor ikke bare gjøre alt dere kan? Få ett medium på besøk, kontakt en katolsk prest for utdrivelse og be "dette" dere plages av se til H* og komme seg ut fra huset deres og la guttungen være i fred. Kan jo ikke skade. Da får man iallefall ro i sjela og kanskje det stopper helt selv om det skulle være noe man innbillte seg.

Og ingen steder er vel så lite hjemsøkt som en kirkegård?
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links