Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderGjernferd/Ånder

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Tingeling<3
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Mai 2007 22:31
17

Gjernferd/Ånder

Innlegg av Tingeling<3 »

Heisann!

Kan Ånder vise seg i rommet som bevegelser i luften eller er det skygger?
Sist redigert av Tingeling<3 på 08 Mai 2007 00:21, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 15
Mvh Tingeling<3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2006 00:01
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Re: Gjernferd/Ånder

Innlegg av livingdeaddoll »

lovepurple skrev:Heisann. :)

Kan gjernferd vises som bevegelser i luften , hvordan ser di ut , skygger, lys, eller ?

Jeg lurer på hvorfor noen er klar synte, må vel være noen medfødt?

Er det meditasjon som skal gjøres for å få se dem, hvis dem er der?

Kulde og varme har jeg hørt er følelser man kjenner hvis man vet noe er i rommet?
coldspots, steder man kjenner kulde som man ikke kan forklare og som beveger seg i rommet kan være skapt av ånder. åndene bruker varme som en energikilde for å manifistere seg, og derfor blir det kaldere. dette er bare en teori..

har ikke hørt så mye om at det blir varmere hvis ånder er tilstede.

har ikke sett et gjenferd før, og man kan oppleve de forskjellig, noen ser skygger, tåker, mennesker, menneskedeler, andre bare føler deres nærvær og andre kan se de på et mentalt plan, +++..

"klarsynthet" kan være medfødt hos noen, mens noen blir "klarsynte" når de opplever noe traumatisk (som å miste noen nære, ulykke o.l.) mens andre trener seg opp ved å meditere.
Antall ord: 192

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Re: Gjernferd/Ånder

Innlegg av Mysticool »

Lovepurple skrev:Heisann!

Kan Ånder vise seg i rommet som bevegelser i luften eller er det skygger?
Den gangen jeg sist så en ånd, var det et veldig uklart bilde jeg så, det gikk fort, snakk om et par sekunder jeg observerte, en høy, maskulin og mørk mannsperson som beveget seg ut gjennom baderommet og over korridoren. Så veldig klart "perosnen" armer, ben hode og de maskuline trekkene, men altså mørk og svart skikkelse.
Antall ord: 77
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Du

Innlegg av Lille Du »

Hei;
Jeg tror at man kan se ånder på ulik måte. Alt etter hvordan man ser de og lignende...

Selv vil jeg si jeg så det på samme måte som mysticool; Her såg jeg en mannskikkelse som gikk gjennom stuen og ut i gangen. På det nærmeste var den bare tre meter unna meg. Samtidig fikk jeg et slags bilde av hva det var, og hvor han "gikk" liksom. Fikk opp at det var en eldre mann, stor og rørslig. At han på et tidspunkt hadde tilknytning til huset i den forstand at han var slekt med gårdsfolket. Samtidig opplevde jeg at han var litt opprørt over et eller annet og at det var derfor han var tilstede.
En eller annen gang opplever du det nok på din egen måte.

Lille Du
Antall ord: 140

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tjohei
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Aug 2006 12:59
18

Innlegg av Tjohei »

Det er en gang som jeg vet helt bestemt at jeg har sett en ånd/gjenferd og da så jeg helt tydelig at det var en dame. Hun var gjennomsiktig men jeg så godt klærne, håret og ansiktet. Og hun forsvant utrolig fort. Ellers har det vært skygger eller "noe" man har sett veldig fort, som man ikke kan sette fingeren på hva det var.
Antall ord: 68
Lev livet mens du har det
Terron sin Madam :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links