Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderOrb ?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

støv.... beklager. men berre støv
Antall ord: 7
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Brukernavn
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Mar 2007 01:43
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: På en rosa sky

Innlegg av Brukernavn »

Sånne får jeg også hvis det er støvete :\
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1435 ganger
Blitt takket: 1725 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lise90
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Mar 2007 14:50
17
Lokalisering: Trondheim

Re: Orb ?

Innlegg av lise90 »

Hei, jeg har sett på bildet ditt ganske lenge nå, og jeg tror det er orber. Det er veldig lett og se forskjell om det er en orb, eller om det er støv...
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av Dj_Devil »

Asbjørn skrev:Les litt her : Asbjørns side om Orber
hva ville du sakt det er da asbjørn?
Antall ord: 20
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
19
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Dj_Devil skrev:
Støv.

mvh Asbjørn
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av Dj_Devil »

Asbjørn skrev:
Dj_Devil skrev:
Støv.

mvh Asbjørn
takk... da er vi enige...
har begynt å kunne se forkjellen eg også nå :)
Antall ord: 44
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2006 00:01
18
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Re: Orb ?

Innlegg av livingdeaddoll »

lise90 skrev:Hei, jeg har sett på bildet ditt ganske lenge nå, og jeg tror det er orber. Det er veldig lett og se forskjell om det er en orb, eller om det er støv...
hvis du tror dette er orber av åndelig art, så er du ikke så flink til å se forskjell.. er nok bare støv dette:(
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Jeg fikk mange Orbisser på Lier og de ligner disse, dessvere bare støv.
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
takkformeg
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Okt 2006 00:12
18

Innlegg av takkformeg »

Sol@ngelica skrev:Jeg fikk mange Orbisser på Lier og de ligner disse, dessvere bare støv.
Ja det er mye støv rundt oss VELDIG lett å se nå som sola er lav.
Men jeg har et bilde som jeg ikke har lagt inn noen plass enno, kan fortelle litt om hva som gjør at jeg tror det er en ekte orb.

Jeg var i en kirke for noe tid tilbake det var en barnedåp. Det er jo ikke det kjekkeste jeg vet, så jeg satt der og filisoferte litt om at er det noen plasser det må vere "aktivitet" så er det i en kirke.
Jeg lukket øyene og prøvde og tenke på en bestemt plass der, det var en plass som virket sterkt på meg og det var et punkt mitt mellom gulv og tak ved overgang kirkesal og kirke koret.

Tanken min var om det er noe eller noen som vil gi meg et tegn så vis det om du vil.

Deretter tar jeg mangen bilder rundt om (vanlig å ta bilder under dåp) i kirken slik at jeg skulle få med mest mulig fra min posisjon.
Seinere når jeg ligger bildene inn på pcen er det faktisk en orb nøyaktig på det punktet jeg tenkte på, det var også den eneste som var på nooen av bildene.
Selvfølgelig kan dette vere en rein tilfeldighet, men jeg tror det ikke var det.No vet jeg også at det er noen som kommer til å si få se alle bildene osv. Det er gjerne greit det men poenget er at foranledning for bilde var en tanke og for meg er det den som er mitt bevis.

Litt vanskelig å forklare dette skriftlig men som Valen ville sagt "tok du an". :mozilla_undecided:
Antall ord: 296

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
19
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Kiowha skrev:
Sol@ngelica skrev:Jeg fikk mange Orbisser på Lier og de ligner disse, dessvere bare støv.
Men jeg har et bilde som jeg ikke har lagt inn noen plass enno, kan fortelle litt om hva som gjør at jeg tror det er en ekte orb.

Jeg var i en kirke for noe tid tilbake det var en barnedåp. Det er jo ikke det kjekkeste jeg vet, så jeg satt der og filisoferte litt om at er det noen plasser det må vere "aktivitet" så er det i en kirke.
Jeg lukket øyene og prøvde og tenke på en bestemt plass der, det var en plass som virket sterkt på meg og det var et punkt mitt mellom gulv og tak ved overgang kirkesal og kirke koret.

Tanken min var om det er noe eller noen som vil gi meg et tegn så vis det om du vil.

Deretter tar jeg mangen bilder rundt om (vanlig å ta bilder under dåp) i kirken slik at jeg skulle få med mest mulig fra min posisjon.
Seinere når jeg ligger bildene inn på pcen er det faktisk en orb nøyaktig på det punktet jeg tenkte på, det var også den eneste som var på nooen av bildene.
Selvfølgelig kan dette vere en rein tilfeldighet, men jeg tror det ikke var det.No vet jeg også at det er noen som kommer til å si få se alle bildene osv. Det er gjerne greit det men poenget er at foranledning for bilde var en tanke og for meg er det den som er mitt bevis.

Litt vanskelig å forklare dette skriftlig men som Valen ville sagt "tok du an". :mozilla_undecided:
Kunne vært interresannt å kikke på det bildet, og se om jeg ser noe mer i det.
Støv er jo det vanligste når man snakker om "orb" , eller rund , som ordet egentlig betyr,
men jeg har sett bilder hvor jeg ikke kan forklare hva det er med støv.
Se mine kommentarer om ORB's
Bruk gjerne epostadressen under denne meldingen, så skal jeg se hva jeg finner ut.
mvh Asbjørn
Antall ord: 372

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
takkformeg
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Okt 2006 00:12
18

Innlegg av takkformeg »

Asbjørn skrev:
Kiowha skrev:

Kunne vært interresannt å kikke på det bildet, og se om jeg ser noe mer i det.
Støv er jo det vanligste når man snakker om "orb" , eller rund , som ordet egentlig betyr,
men jeg har sett bilder hvor jeg ikke kan forklare hva det er med støv.
Se mine kommentarer om ORB's
Bruk gjerne epostadressen under denne meldingen, så skal jeg se hva jeg finner ut.
mvh Asbjørn
Jo, det kan jeg kan jeg sende, men er på jobb no. Får se på det når jeg kommer hjem Abjørn.
Antall ord: 399

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links