Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNoe av det jeg har opplevd!!!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Konto avsluttet

Noe av det jeg har opplevd!!!

Innlegg av Konto avsluttet »

Jeg husker når jeg bodde på Åsum skole i Kongsvinger kommune!
Skolen jeg bodde på var i fra ca 1890, det kan hende det er feil men det er hva jeg fikk fortalt. Hørte historier derfra like før jeg flyttet inn.
Den ene historien var om en liten pike som visstnok hadde sittet i trappen og grått, den ene beboeren der hadde gått bort til henne å prøvde å trøste henne men plutselig oppløste den lille piken seg opp i luften.
Den lille piken hadde visst hatt noen skolebøker ved siden av seg, så hun var tydeligvis en tideligere elev.

Dette var alså før jeg flyttet inn.

Like etter jeg flyttet inn fikk jeg en søt liten kattunge som jeg kalte Lizbet.
Dette høres litt rart ut men hver gang Lizbet måtte på do måtte jeg følge henne fordi doen var under benken på kjøkkenet.
To måneder etter at jeg fikk Lizbet fikk jeg en hundevalp som jeg kalte Teodor.
De to var noen ordentlig rakkere, husker at jeg måtte rydde opp noe skikkelig etter at de to hadde vært på en runde rundt omkring i leiligheten.

En kveld jeg satt oppe alene og spilte på tven reagerte min hund Teodor.
Han sto på kjøkkenet og bjeffet mot utgangsdøren min som var like mot trappen.
Jeg ble utrolig redd ,sånn hadde han ikke oppført seg før.

Jeg og min samboer ble venn med naboen som bodde under oss og hun kunne fortelle om hennes sønn som jeg har på følelsen kan bli en skikkelig klarsynt en dag.

Vi spilte et spill som kunne gi oss bonus poeng, og hvergang jeg spurte om hva jeg skulle gjøre svarte han hver gang rett. Han var 7 år.

Gabriel var redd for å ligge på rommet sitt han hadde fått en ny seng og alt men nektet å l gge der

Har spurt Gabriel om lotto tallene senere men dette har ikke stemt, men det kan være fordi jeg og hans mor har på en måte presset han.
Men de flyttet ut tilslutt.( for å ta med dette på slutten så vant mormoren hans penger i lotto, men det var før de flytts inn på åsumskolen da)

Etter at Gabriel å hans mor flyttet ut gikk det en stund før det flyttet noen inn.

Men siden vi bodde like ved ble vi også kjent med disse.
Aina som jeg velger å kalle naboen var en hyggelig kvinne i førsten av 30 årene med en sønn på ca 9år, når Aina og hennes sønn flyttet inn merket også jeg og min samboer noe dette var i 2004.
Vi var på besøk å kommenterte noe på tven,da plutselig kommer jeg på noe å fortelle henne og det er st hun kan slutte å ha knappen på repeat hele kvelden ihvertfall når jeg hater nelly furtado eller hva hun heter(det er den værste musikken jeg kan tenke meg)
Og samme sangen gikk om igjen og om igjen

Denne sangen ble på denne tiden spilt mye i reklam og reklamefilmer.
Og Aina sa hun hadded denne cden, men at hun ikke spilte den i reapeat om kvelden, desuten likte hun tydeligvis ikke denne sangen.

Jeg og min samboer satt utover kvelden å snakket med Aina,
etter en god stund merket vi at en sang gikk om igjen og om igjen, det var den samme fæle Nelly Furtado sangen, men det værste var at min samboer hadde sjekka tideligere på kvelden og kontakten sto ikke i veggen!!!!

(Det var mye mer som skjedde når vi bodde der også, men det blir for mye å ta med nå
(Need a littel time too wake up wake up)

Dette ble litt langt men jeg kan love dere at det kunne blitt mye lengre;
Sist redigert av Konto avsluttet på 04 Feb 2007 05:03, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 656

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Der har dere ihvertfall noe av grunnen til at jeg meldte meg inn på denne siden for de som kanskje lure, men har vært med på en tur i dag som kanskje kan forandre litt.

Det er ihvertfall det jeg føler. her jeg faktisk sitter mutters alene med bikkja mi ved siden av meg.
Men han skjønner ihverttfall mer en jeg gir i fra meg, og vet dere hva? Det føles utrolig godt å si det, selv om denne tråden sånn generelt aldri kommer til å bli tatt i betraktning.
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
hysen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Aug 2006 15:49
18

Innlegg av hysen »

Dette var en spennende historie. Kom med resten :D
Antall ord: 8
Mennesker er ikke allt i Universet. Det er noe større enn oss!
Egoister godtar ikke dette.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
tonjeiss
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Jan 2007 19:29
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !