Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterJordens rensning i 2007

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Dan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 446
Startet: 03 Jul 2005 13:11
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Dan »

Mulig jeg gikk glipp av noe underveis i denne tråden, men hvordan vet disse "pleiadefolkene" dette?

Mvh Dan
Antall ord: 19
Google er din venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

Jeg, mener at det er slik BA, selv om ting kan føles litt i ytterkant til tider... "min" sannhet osv..
Helheten innebærer alle ytterpungter... Syntes du det er så vanskelig å forholde seg til?
Jeg får i allefall mye ut av Gautes kannaliseringer... Intuisjon er tingen, jeg hadde litt start-problemer i begynnelsen( 1/2 år siden ).. men nå som kontroll-freaken i meg er temma.. ser jeg at intuisjonen er en mer fornuftig ting å høre på enn hjernens-rasjonelle forklaring på ting...
Antall ord: 86
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

BA skrev:Mener du at vi har hver vår sannhet, og at alle slike sannheter er likeverdige?

Vil det isåfall si at min tro er min sannhet, og likeverdig med din sannhet?
Selvfølgelig mener jeg det! :D

Alle sannheter har en hensikt, og alle er like verdifulle. Skapelsen trenger ulike sannheter, fordi hver sannhet åpner opp for en ny sannhet. Haddet det vært kun en sannhet, så hadde vi aldri kommet noen vei. :)

Er det rart vi aldri kommer noen vei i diskusjoner ;)
Sist redigert av Gaute på 16 Jan 2007 18:20, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Siden noen stiller spørsmål om hva som er sannhet, og om hvordan noen kan vite om det som er på vei, så legger jeg ut et svar jeg hadde på et annet forum nå i dag. Det forklarer litt rundt dette, og om hvordan og hvem jeg kanaliserer.

Da slipper jeg forhåpentligvis å skrive et like langt innlegg på nytt :)
*** skrev:Hvorfor er det ikke viktig for deg hvor informasjonen kommer fra Gaute?
Er du kjent med at det informeres fra alle lag i bevisstheten, både fra de som ønsker kjærligheten å råde og de som ønsker frykten å råde?
Jeg har kanalisert både engler og demoner.

Lav-frekvente energier (slitne ånder, reptiler, svartkapper) gjør meg tung i hodet og gir hodepine når jeg kanaliserer disse. Og jeg har erfart resultatet av å motta disse energiene med min egen negativitet - avsky og irritasjon, at jeg nærer all negativitet med min egen negativitet. Jeg har erfart at om jeg kvitter meg med min egen negativitet, i dette tilfelle intoleranse og avsky, og heller møter negative energier med kjærlighet og aksept - så slipper de taket med en gang.

Stemmene til lavfrekvente energier er mørkere, haken blir presset ned mot brystet og stemmen kommer nesten fra halsen.
Stemmene til høyfrekvente energier er lyse og lette, hodet blir ofte løftet høyt opp. Den høyeste energien jeg har tatt inn er "Den himmelske far". Da ble hodet mitt løftet langt bak, og en melodiøs og lekende lett stemme sa: "Hold dere klare for en ny verden!" Glemmer aldri det ;)

Kort tid etter at jeg først begynte å kanalisere i oktober 2004, ble jeg "ledet" til alskens negative områder - jeg møtte "demoner" og andre lavfrekvente astral-vesener før jeg engang fikk sjansen til å møte på snille avdøde besteforeldre som trengte hjelp til å få komme "hjem". Jeg ble ledet til områder hvor profilerte medium hadde vært før meg og snudd i døra av frykt for lave energier. Leiligheten var i en boligblokk som var plassert på en gammel galgebakke fra 1000-tallet, hvor den 6-årige sønnen i huset observerte stimen av 1128 hvileløse sjeler gå mot portalen som ble satt opp. "Mamma se alle folka som går opp bakken mot det lyset da!". I leiligheten var det også en 2,5m høy demon med røde øyner og skrukkete ansikt. Jeg kunne ikke se ham, slik flere andre hadde gjort, men jeg kjente godt energien. Denne var jeg nysgjerrig på, så jeg tok ham inn og kanaliserte ham. Han prøvde å manipulere, og jeg ble veldig tung i hodet. Men erfarte at han fort slapp taket da så lenge jeg holdt sinnet fritt fra negative energier.

Jeg kjenner altså lett forskjell på høyfrekvente og lavfrekvente energier. Og jeg har møtt på nok negative energier til å vite at så lenge man ikke frykter eller kjemper imot disse, så vil du heller ikke trenge å oppleve de. Så lenge du kvitter deg med din egen negativitet, så vil du ikke lenger ha behov for å møte på lavere energier. Da har du hevet frekvensnivået over det nivået som lavere energier ligger på. Du kan oppsøke slike energier, men de kan aldri oppsøke deg - siden du mangler negativ tiltrekningskraft.

I ganske lang tid etter jeg begynte å kanalisere, så tok jeg inn energien for fullt, for å kjenne på ansikstuttrykk, stemme og personlighet til de jeg kanaliserte. Og jeg kontaktet alle mulige oppstegne mestere, Egyptiske guder, ulike utenomjordiske raser og t.o.m utenomjordiske sanger fikk jeg. :D

Slik erfarte jeg å ikke bare kjenne forskjell på energiene, men også personlighet, stemme, språk og tone.

En av grunnene til at jeg kan si at jeg vet hvilke kilder som er rene, er fordi svarene jeg ber om alltid er i tråd med dette nedenfor,som jeg også kanaliserte ifra en kilde som jeg heller ikke følte behov for å vite hvem var. Til tilhengere av Janteloven må jeg bare beklage, men jeg stoler faktisk nok på meg selv og min sjel til å vite at dette er rent. :
De kanaliseringene som tar for seg døden, er ikke nødvendigvis feil, men de vil fremstå på en måte som gir dere forståelse for det som skjer. De er ment for å hjelpe dere, ikke for å skremme dere. De er skrevet på en måte som ikke virker fordømmende, men som er med på å vekke deres bevissthet i forhold til hva som er riktige handlinger. De som inneholder trusler, uten å peke på noe positivt, er ikke rene. Disse er ofte formidlet gjennom usikre mennesker som har egne meninger i forhold til det verste som kan skje dem. De har ingen veiledende råd som kan hjelpe dere på rett vei, og de fokuserer kun på det som er redselsfullt eller på det som gir dere tvil i forhold til deres egne meninger. Helt enkelt kan vi si at de er med på å endre deres meninger gjennom frykt, og ikke gjennom kjærlighet.
Det jeg ville fortelle i det forrige innlegget, er at jeg faktisk ikke har behov for å kontakte noe utenfor meg selv.
Fordi alt som kommer gjennom meg må gå gjennom hjertet, og det som kommer gjennom hjertet kan aldri være av høyere frekvens enn den frekvensen du selv bærer. Så hva er vitsen?

Det spiller som sagt ingen rolle om du kanaliserer ifra din egen sjel eller ifra Moder Jord, siden visdommen du mottar aldri kan være høyere enn den du har i sjelen.
Når man tror at man trenger å kontakte utenforstående "høyerestående" energier for å få rene nok beskjeder, så resulterer dette i at man fôrer tvilen til sin egen sjels visdom og kraft. Ingen av energiene som vi tar kontakt med er egentlig "utenforstående". Den energien vi tar inn, harmoniserer med en eller annen frekvens av vår egen energi. Det er opp til oss å filtrere informasjonen gjennom hjertet/sjelen, føle selv på hva som er riktig.

Jeg kunne godt valgt å finne meg en fast, høy energi å kanalisere. Hvis et navn plutselig skal gi dere så mye mer tillit til kanaliseringene. Men hvorfor definere og sette navn på informasjon? Informasjon er bare energi på en viss frekvens, og dersom den ikke treffer dere, så er det bare å la den passere. Ikke la den hefte seg. Tenk på deg selv som gjennomsiktig, at alt du leser av informasjon bare går tvers gjennom deg, og ikke fester seg. Det er slik vi skal ta til oss informasjon, det spiller ingen rolle om den heter bibelen, illustrert vitenskap, Erkeengelen Michael eller Donald Duck. Ingen av disse informasjonskildene er kvalitetsstemplet som sannhet, selv om mange tror det.

Alt som kanaliseres filtreres gjennom hjertet. Og jo mindre i tvil jeg er til min egen sjels visdom og evne til å sortere ut lavere frekvenser, jo mindre behov får jeg for å kontakte noen utenfor. Da står jeg for den jeg er og for det jeg vet i sjelen. Det å kanalisere "høyerestående" kilder utenfor seg selv fordi man ikke stoler på sin egen indre visdom, blir det samme som å sverge til bibelen eller til vitenskapelige tidsskrifter fordi man tror dette er rene vedtatte sannheter. Som er renere enn visdommen du har i sjelen.

Jeg har ingen planer om å begynne å "kvalitetsstemple" kanaliseringene mine med et navn. Jeg stoler på at de som leser kanaliseringene tar til seg det de trenger av informasjonsenergi, uten at de krever å få vite navnet på den som kommer gjennom. Min intensjon er ikke å gi folk noe å tro på, men å gi visdom og kunnskap som de selv kan gjenkjenne i sjelen. Da får man en indre visshet, og ikke en vaklende tro.

Nå har jeg verken kanalisert julenissen eller mitt høyere selv, dette er bare meninger som harmoniserer med sjelen min.

Gjorde jeg meg bedre forstått denne gangen? :D
Antall ord: 1340

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 543
Startet: 14 Nov 2005 09:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Qwizleiz »

Jo, det er nok noe i dette ja.
Jordens forurensning i 2007 vil nok bli minst like bra som i 2006..
Antall ord: 21
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

Takk for siste innlegg Gaute! :mozilla_cool:
.. Like fornøyd alltid..
Antall ord: 11
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Gaute skrev:Det jeg ville fortelle i det forrige innlegget, er at jeg faktisk ikke har behov for å kontakte noe utenfor meg selv.
Fordi alt som kommer gjennom meg må gå gjennom hjertet, og det som kommer gjennom hjertet kan aldri være av høyere frekvens enn den frekvensen du selv bærer. Så hva er vitsen?

Det spiller som sagt ingen rolle om du kanaliserer ifra din egen sjel eller ifra Moder Jord, siden visdommen du mottar aldri kan være høyere enn den du har i sjelen.
Når man tror at man trenger å kontakte utenforstående "høyerestående" energier for å få rene nok beskjeder, så resulterer dette i at man fôrer tvilen til sin egen sjels visdom og kraft. Ingen av energiene som vi tar kontakt med er egentlig "utenforstående". Den energien vi tar inn, harmoniserer med en eller annen frekvens av vår egen energi. Det er opp til oss å filtrere informasjonen gjennom hjertet/sjelen, føle selv på hva som er riktig.

Jeg kunne godt valgt å finne meg en fast, høy energi å kanalisere. Hvis et navn plutselig skal gi dere så mye mer tillit til kanaliseringene. Men hvorfor definere og sette navn på informasjon? Informasjon er bare energi på en viss frekvens, og dersom den ikke treffer dere, så er det bare å la den passere. Ikke la den hefte seg. Tenk på deg selv som gjennomsiktig, at alt du leser av informasjon bare går tvers gjennom deg, og ikke fester seg. Det er slik vi skal ta til oss informasjon, det spiller ingen rolle om den heter bibelen, illustrert vitenskap, Erkeengelen Michael eller Donald Duck. Ingen av disse informasjonskildene er kvalitetsstemplet som sannhet, selv om mange tror det.

Alt som kanaliseres filtreres gjennom hjertet. Og jo mindre i tvil jeg er til min egen sjels visdom og evne til å sortere ut lavere frekvenser, jo mindre behov får jeg for å kontakte noen utenfor. Da står jeg for den jeg er og for det jeg vet i sjelen. Det å kanalisere "høyerestående" kilder utenfor seg selv fordi man ikke stoler på sin egen indre visdom, blir det samme som å sverge til bibelen eller til vitenskapelige tidsskrifter fordi man tror dette er rene vedtatte sannheter. Som er renere enn visdommen du har i sjelen.

Jeg har ingen planer om å begynne å "kvalitetsstemple" kanaliseringene mine med et navn. Jeg stoler på at de som leser kanaliseringene tar til seg det de trenger av informasjonsenergi, uten at de krever å få vite navnet på den som kommer gjennom. Min intensjon er ikke å gi folk noe å tro på, men å gi visdom og kunnskap som de selv kan gjenkjenne i sjelen. Da får man en indre visshet, og ikke en vaklende tro.

Nå har jeg verken kanalisert julenissen eller mitt høyere selv, dette er bare meninger som harmoniserer med sjelen min.

Gjorde jeg meg bedre forstått denne gangen? :D
[/quote]
Nå fikk jeg lest dette innlegget fullstendig. Har forkortet sitatet litt.

Får rose deg litt her inne, jeg da.
=D>
Veldig bra skrevet og godt forklart. Nå er det vel ingen her inne som har hengt seg opp i navn, så vidt jeg har fått med meg, men det er så bra at du fremhever dette. Det er budskapet som teller, ikke hvem det er som kommer med det.
Antall ord: 558
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Gaute skrev:
BA skrev:Mener du at vi har hver vår sannhet, og at alle slike sannheter er likeverdige?

Vil det isåfall si at min tro er min sannhet, og likeverdig med din sannhet?
Selvfølgelig mener jeg det! :D

Alle sannheter har en hensikt, og alle er like verdifulle. Skapelsen trenger ulike sannheter, fordi hver sannhet åpner opp for en ny sannhet. Haddet det vært kun en sannhet, så hadde vi aldri kommet noen vei. :)

Er det rart vi aldri kommer noen vei i diskusjoner ;)
Jeg tror at det bare finnes en sannhet, og at det ikke kan finnes noen andre sannheter..

Siden det er min tro, og min tro er min sannhet, så finnes dermed ikke noen avvikende sannheter fra denne. Derfor må du ta feil vedr. alle andre sannheter enn denne.

Dette paradokset vil ikke dukke opp når man aksepterer at det finnes en sannhet, selv om man ikke har funnet alle elementer av denne sannheten enda.

Det er nettopp fordi det kun finnes en sannhet vi i det hele tatt har muligheten til å oppnå ny kunnskap. Hvis sannhetene var individuelle hadde også de fysiske naturlovene vært individuelle, og ingen kunnskap om naturlovene hadde vært mulig å oppnå.
Antall ord: 205

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
mashuu

Innlegg av mashuu »

BA: Du er litt av en argumenterer! Flotte logiske argumenter du kommer med! Håper virkelig du har rett og at det ikke kommer noen flodbølge og vasker med seg huset mitt...

Bare for å kverulere litt, så vet du jo ikke om det finnes flere sannheter enn en (om ett gitt tema) for det kan finnes flere dimensjoner der det eksisterer en annen sannhet om akkurat det samme... hehe
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Gaute skrev:Siden noen stiller spørsmål om hva som er sannhet, og om hvordan noen kan vite om det som er på vei, så legger jeg ut et svar jeg hadde på et annet forum nå i dag. Det forklarer litt rundt dette, og om hvordan og hvem jeg kanaliserer.

Da slipper jeg forhåpentligvis å skrive et like langt innlegg på nytt :)...
Dette trodde jeg vi hadde vært igjennom før Gaute. Informasjon er ikke fysisk, og har dermed heller ikke fysisk energi.

At kanaliseringene filtreres gjennom hjertet må du forklare litt. Hvordan kan du få hjertet til å fungere som filter? Det er en blodpumpe og vi har andre organer som filtrerer ut avfallstoffene fra blodet.

Generelt er etterettelige kilder mer troverdige enn uetterettelige. Dersom det er som Hecate skriver, at kanaliseringer er den kunnskap som er oppnådd av forskning og human vitenskap, så skjønner jeg ikke hvorfor man skal kalle det kanaliseringer og ikke felles kunnskap. Disse utrolig kunnskapsløse fantasifostrene fra pleiadene f.eks., hvor kommer da de inn i bildet?
Antall ord: 178

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

wicced skrev:...for det kan finnes flere dimensjoner der det eksisterer en annen sannhet om akkurat det samme... hehe
Ja ikke sant, det finnes en sannhet for hvert bevissthets-øyeblikk. Jeg sier øyeblikk, for bevisstheten kan endres på et øyeblikk. :)
Sist redigert av Gaute på 16 Jan 2007 19:46, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

BA skrev:
Gaute skrev:Siden noen stiller spørsmål om hva som er sannhet, og om hvordan noen kan vite om det som er på vei, så legger jeg ut et svar jeg hadde på et annet forum nå i dag. Det forklarer litt rundt dette, og om hvordan og hvem jeg kanaliserer.

Da slipper jeg forhåpentligvis å skrive et like langt innlegg på nytt :)...
Dette trodde jeg vi hadde vært igjennom før Gaute. Informasjon er ikke fysisk, og har dermed heller ikke fysisk energi.

At kanaliseringene filtreres gjennom hjertet må du forklare litt. Hvordan kan du få hjertet til å fungere som filter? Det er en blodpumpe og vi har andre organer som filtrerer ut avfallstoffene fra blodet.

Generelt er etterettelige kilder mer troverdige enn uetterettelige. Dersom det er som Hecate skriver, at kanaliseringer er den kunnskap som er oppnådd av forskning og human vitenskap, så skjønner jeg ikke hvorfor man skal kalle det kanaliseringer og ikke felles kunnskap. Disse utrolig kunnskapsløse fantasifostrene fra pleiadene f.eks., hvor kommer da de inn i bildet?
Det er felles kunnskap.
Antall ord: 184
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

wicced skrev:BA: Du er litt av en argumenterer! Flotte logiske argumenter du kommer med! Håper virkelig du har rett og at det ikke kommer noen flodbølge og vasker med seg huset mitt...
Det kan jeg ikke garantere ;) Men sjansen for at det skal skje er ikke større i hverken 2007 eller 2012 enn noe annet år. :)
Bare for å kverulere litt, så vet du jo ikke om det finnes flere sannheter enn en (om ett gitt tema) for det kan finnes flere dimensjoner der det eksisterer en annen sannhet om akkurat det samme... hehe
Hvis disse dimensjonene skulle ha noen påvirkning på oss, så ville de ha påvirket naturlovene. Hvis de ikke har noen påvirkningskraft på oss eller noe vi kan registrere, hva så?
Antall ord: 129

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Hecate skrev:
BA skrev:...så skjønner jeg ikke hvorfor man skal kalle det kanaliseringer og ikke felles kunnskap. Disse utrolig kunnskapsløse fantasifostrene fra pleiadene f.eks., hvor kommer da de inn i bildet?
Det er felles kunnskap.
Hvor kommer så disse pleiadistene inn i bildet?
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 543
Startet: 14 Nov 2005 09:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Qwizleiz »

Hørte på ryktebørsen at det finnes sannheter med modifikasjoner?
Nei, det var visst ikke sant allikevel..
Antall ord: 18
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !