Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterJordens rensning i 2007

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
TrappedSoul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 361
Startet: 23 Okt 2006 10:12
17
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av TrappedSoul »

Las ikke alt, såg bare veldig fort gjennom det. Snakker du om at mennesker nå snart kommer til å bli mer spirituell av en eller annen grunn? Snakker du om at romvesner kommer til å ta kontakt? Kan ikke du heller lage en kort og enkel oppsummering?
Skal lese alt senere, men syns det er stress å lese så mye for å vite hva du snakker om...
Antall ord: 64
Bilde
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

TrappedSoul skrev:Las ikke alt, såg bare veldig fort gjennom det. Snakker du om at mennesker nå snart kommer til å bli mer spirituell av en eller annen grunn? Snakker du om at romvesner kommer til å ta kontakt? Kan ikke du heller lage en kort og enkel oppsummering?
Skal lese alt senere, men syns det er stress å lese så mye for å vite hva du snakker om...
Det handler om naturkatastrofene som kommer om noen måneder...og det som er viktig å vite rundt dette. Endret teksten helt i begynnelsen fra "jordforandringer" til "naturkatastrofer", det klarner nok opp litt :D
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Drusilla
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 148
Startet: 28 Okt 2006 00:00
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Innlegg av Drusilla »

Gaute skrev:
Drusilla skrev:Hvem får du disse kanaliseringene fra ? Hvem er " vi " ?
I denne kanaliseringen spurte jeg ikke om å få kontakt med noen spesielle, så da var det en kollektiv Pleiade-bevissthet jeg kommuniserte med.
Og det var hvem sa du ? Forklar litt så lille meg forstår for dette gikk rett over hodet på meg. Jeg skulle gjerne også visst litt mer om hvordan du kjenner at du får en ny "melding". Er dette noe du kan skru av og på som du selv vil eller har du ingen mulighet til å stoppe det når det kommer ? Kan du be om kontakt med avdøde slektninger og sånn også eller ? Nå spør jeg sikkert dumt men.
Jeg vet så godt som ingen ting om kanalisering så nå er jeg nysgjerrig !!
Antall ord: 136

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Drusilla skrev:
Gaute skrev:
Drusilla skrev:Hvem får du disse kanaliseringene fra ? Hvem er " vi " ?
I denne kanaliseringen spurte jeg ikke om å få kontakt med noen spesielle, så da var det en kollektiv Pleiade-bevissthet jeg kommuniserte med.
Og det var hvem sa du ? Forklar litt så lille meg forstår for dette gikk rett over hodet på meg. Jeg skulle gjerne også visst litt mer om hvordan du kjenner at du får en ny "melding". Er dette noe du kan skru av og på som du selv vil eller har du ingen mulighet til å stoppe det når det kommer ? Kan du be om kontakt med avdøde slektninger og sånn også eller ? Nå spør jeg sikkert dumt men.
Jeg vet så godt som ingen ting om kanalisering så nå er jeg nysgjerrig !!
Hvem Pleiade-folket er? Det er en menneskerase som bor på Pleiadene (Syvstjernen). Jeg har en del hjelpere som er derfra, så derfor er ofte kanaliseringene også derfra - noen ganger fra hjelperne mine, andre ganger fra "gamle kjente" som lever på Pleiadene nå.:D Jeg kanaliserer energien til ulike bevisstheter...dvs at jeg lar disse ta over snakketøyet mitt , f.eks utenomjordiske, engler, oppstegne mestere, avdøde, Jorden, kollektiv dyrebevissthet, ånder, osv osv det finnes ingen grenser for hvem du får kontakt med - siden vi alle er ett. ;)
Jeg kan kjenne når noen har en "melding" ja, kjenner det som en brusende energi i bakhodet. Jeg skrur av og på kranen som jeg vil. Det er de som kanaliserer i trance som ikke kan stoppe før bevisstheten er ute av kroppen, så sant ikke noen vekker dem da.
Så sånn er det.... er ikke noe hokus pokus skjønner du. Alle kan lære dette på kurs.
Jeg begynte helt plutselig etter et healing.-kurs, lå på sofaen og mottok selvhealing da "noen" tok over ansiktet og stemmen. Det er visst mange andre også som begynner i kjølvannet av et healing-kurs, såvidt jeg har hørt.
Antall ord: 341

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 829
Startet: 17 Jul 2006 10:30
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Hvordan ser dem ut da..hehe
Antall ord: 6
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Deep Space
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 505
Startet: 03 Jan 2007 22:56
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Deep Space »

Takk for at du deler dette med oss andre Gaute.
Det var på en måte positiv informasjon, men du/de skriver ikke så mye om katastrofer som skal skje? Altså konkrete ting..Vet du/de hvor eller hva som kommer til å skje? Og du skriver at milliarder vil finne veien hjem til Pleiadene, vil det si at mange av oss vil bli drept, eller dø og så reiser sjelen vår videre?
Antall ord: 73
There will never be world peace as long as religion exists.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Forandringene er profetert i de siste 20 årene. Det er klimaforandringer, økt seismisk aktivitet på uvanlige steder i tillegg til de som er utsatt pr. i dag. Alt dette kan en lese mer om i ulike kanaliseringer fra f.eks. Crimson Circle, St. Michael, Kirael, Kryon, Gaia, Solara, Metatron, Adama, oppstegne mestere o.s.v.

Ja, en del kommer til å gå med. Hvem det er, vet vi ikke. En kan like gjerne si at vi selv er ansvarlige for det vi har gjort med miljøet, som bidrar til forandringene, som at det er en større drivkraft bak det. En kan jo kjøpe den forklaringen som smaker best.

For å fullføre oppstigningen klarer Gaia seg med at bare en halv prosent av befolkningen oppjusterer frekvensen, men det er jo ønskelig at flere blir her og bidrar. Så jo fler som kommer i oppstigningsmodus, jo raskere går utviklingen og mer smertefritt blir det.

Som Gautes venner sier, ikke bekymre seg. Det er avgjørende for hvor lett dette går. Jo mer motstand, jo større omveltning. Det er ingen vei tilbake nå uansett.
Antall ord: 186
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christina

Innlegg av Christina »

Nå har jeg lest alt samen grundig flere ganger.... Hjelp, må si jeg blir litt engstelig jeg.. Ser ut til at vi kommer til å dø flesteparten av oss! Hadde ikke ønsket at slike ting skulle skje nå. Har barn som jeg gjerne vil skal ha det greit, ønsker ikke at de skal oppleve forferdelige naturkatastrofer ect... Det står det er så vidunderlig det som skal skje, men ser jaggu ut til at vi må lide noe veldig med alt som kommer til å skje først..
Hørtes ut som et slags dommedagsprofeti. Og jeg sier igjen hjelp! Håper at dette ikke stemmer.........
Antall ord: 104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Tror de færreste i grunnen har noe å frykte. Det er forandringer som skjer p.g.a. klimaet. Vi kan ikke gjøre noe med det. Jorden reparerer dette selv. Det er sykluser som stabiliserer etter en stund, men det kan ta hundrevis av år før balansen er gjenopprettet. Vi kan ikke sette oss over naturen, men vi kan trekke ut lærdom fra det som skjer.


De understreker at de ønsker at vi skal bli. De oppfordrer til å gi slipp på menneskelig tankegang og forsøke og se de store linjene, bli mer bevisste på hvem vi egentlig er og hva vi kan utrette.

Dette er den råeste tiden å inkarnere siden Atlantisbevissthetens fall. :mozilla_cool:
Antall ord: 118
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Deep Space
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 505
Startet: 03 Jan 2007 22:56
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Deep Space »

Hvis jeg skulle frykte noe her i verden, så er det jordas magnetfelt. For endrer det seg raskt, så sliter vi... Sola's magnet felt snudde vel nå, for ikke så lenge siden? Og da snur vel jorda's magnetfelt seg etterhvert også?
Kan ikke så mye om det da men...*grøsse* :mozilla_foot:
Antall ord: 53
There will never be world peace as long as religion exists.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Deep Space skrev:Takk for at du deler dette med oss andre Gaute.
Det var på en måte positiv informasjon, men du/de skriver ikke så mye om katastrofer som skal skje? Altså konkrete ting..Vet du/de hvor eller hva som kommer til å skje? Og du skriver at milliarder vil finne veien hjem til Pleiadene, vil det si at mange av oss vil bli drept, eller dø og så reiser sjelen vår videre?
Ja er det ikke fint at informasjonen er positiv da? :) Den ble perfekt utformet til å egne seg best mulig til offentligheten - og det var det jeg ba om å få også. Noe som ikke sprer frykt, men som får folk til å forstå litt av alvoret likevel. "De" får aldri presisert nok for meg hvor viktig det er at folk får en sjanse til å være forberedt på det som kommer nå.

Med "hjem" så mener de alltid "den andre siden". Men om jeg har forstått det rett så havner "Pleiade-sjeler" på et bevissthetsplan som befinner seg utenfor Pleiadene. Er ikke lett å forstå dette her...men det er vel heller ikke så viktig. Vi forstår når vi dør. Men bare ikke bekymre deg. Ha tillit til at dette skjer for menneskets beste og vit at du er trygg, så er du det. :)
Antall ord: 224

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 829
Startet: 17 Jul 2006 10:30
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

http://www.skepdic.com/channeling.html

http://www.skepdic.com/pleiades.html

Kan jo være greit og ta en titt på disse linkene også :mozilla_wink:
Antall ord: 27
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Gaute skrev:Ja er det ikke fint at informasjonen er positiv da? :)
Jo, også så positivt det var.
Det er mange ulike scenarier dere kan vente dere med det som kommer. Ingenting vil oppleves likt. Dere vil være der dere trenger å være til enhver tid, og det vil føre til at de møtene dere vil få med elementene vil være helt forskjellig for hver enkelt. Møtene vil bli helt og fullt skreddersydd for hver enkelt.
Altså fjernes den frie vilje. Hvor positivt er ikke det?
Derfor er det viktig at dere forstår dette med følelser og at dere ikke hindrer disse fra å nå frem.
Fullt utløp for de egoistiske følelsene, Jo, her var det positive fremtidsutsikter altså.
Den ble perfekt utformet til å egne seg best mulig til offentligheten - og det var det jeg ba om å få også. Noe som ikke sprer frykt, men som får folk til å forstå litt av alvoret likevel. "De" får aldri presisert nok for meg hvor viktig det er at folk får en sjanse til å være forberedt på det som kommer nå.
Særlig perfekt var det ikke, når de så til de grader bommer både på tilstanden idag og tilstandene som (sannsynligvis) kommer. Det er ingen ting som tyder på at vi skal fratas vår frie vilje, og ingen ting som tyder på at egoismen skal råde til de grader som du forespeiler oss her.
Med "hjem" så mener de alltid "den andre siden". Men om jeg har forstått det rett så havner "Pleiade-sjeler" på et bevissthetsplan som befinner seg utenfor Pleiadene. Er ikke lett å forstå dette her...men det er vel heller ikke så viktig. Vi forstår når vi dør. Men bare ikke bekymre deg. Ha tillit til at dette skjer for menneskets beste og vit at du er trygg, så er du det. :)
Å fjerne den frie vilje er ikke til menneskets beste.
Antall ord: 332

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Drusilla
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 148
Startet: 28 Okt 2006 00:00
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Innlegg av Drusilla »

Gaute skrev:
Drusilla skrev:
Gaute skrev:
Drusilla skrev:Hvem får du disse kanaliseringene fra ? Hvem er " vi " ?
I denne kanaliseringen spurte jeg ikke om å få kontakt med noen spesielle, så da var det en kollektiv Pleiade-bevissthet jeg kommuniserte med.
Og det var hvem sa du ? Forklar litt så lille meg forstår for dette gikk rett over hodet på meg. Jeg skulle gjerne også visst litt mer om hvordan du kjenner at du får en ny "melding". Er dette noe du kan skru av og på som du selv vil eller har du ingen mulighet til å stoppe det når det kommer ? Kan du be om kontakt med avdøde slektninger og sånn også eller ? Nå spør jeg sikkert dumt men.
Jeg vet så godt som ingen ting om kanalisering så nå er jeg nysgjerrig !!
Hvem Pleiade-folket er? Det er en menneskerase som bor på Pleiadene (Syvstjernen). Jeg har en del hjelpere som er derfra, så derfor er ofte kanaliseringene også derfra - noen ganger fra hjelperne mine, andre ganger fra "gamle kjente" som lever på Pleiadene nå.:D Jeg kanaliserer energien til ulike bevisstheter...dvs at jeg lar disse ta over snakketøyet mitt , f.eks utenomjordiske, engler, oppstegne mestere, avdøde, Jorden, kollektiv dyrebevissthet, ånder, osv osv det finnes ingen grenser for hvem du får kontakt med - siden vi alle er ett. ;)
Jeg kan kjenne når noen har en "melding" ja, kjenner det som en brusende energi i bakhodet. Jeg skrur av og på kranen som jeg vil. Det er de som kanaliserer i trance som ikke kan stoppe før bevisstheten er ute av kroppen, så sant ikke noen vekker dem da.
Så sånn er det.... er ikke noe hokus pokus skjønner du. Alle kan lære dette på kurs.
Jeg begynte helt plutselig etter et healing.-kurs, lå på sofaen og mottok selvhealing da "noen" tok over ansiktet og stemmen. Det er visst mange andre også som begynner i kjølvannet av et healing-kurs, såvidt jeg har hørt.
Får vi på jorden fysiske besøk fra Pleiadene = ufo'er ?
Antall ord: 355

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Gaute;
Eg bøyer meg i støvet...host...dette må jo bare være sant...sia det er ei så tvetydig ulogisk samankokt suppe... :mozilla_surprised:
Antall ord: 27
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links