Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterReise til Peru - gode nettsider og kontakter finnes her

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Hecate skrev:
Jeg er ikke tilhenger av rusmidler eller reklamering for det, men i denne sammenhengen er det en del av den kulturen en besøker og litt av meningen er vel å lære om denne kulturen og deres sjamanistiske teknikker? Det er ikke en vanlig pakketur til Ibiza med fjortisfyll o.s.v. jeg tar den ikke lenger.....
Dessverre er nok formålet med turen å lære sjamanistiske seremonier i forhold til bruk av det narkotiske stoffet ayahuasca. Selv om de kaller det plantemedisin da.
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Globeline skrev:
Hecate skrev:
Jeg er ikke tilhenger av rusmidler eller reklamering for det, men i denne sammenhengen er det en del av den kulturen en besøker og litt av meningen er vel å lære om denne kulturen og deres sjamanistiske teknikker? Det er ikke en vanlig pakketur til Ibiza med fjortisfyll o.s.v. jeg tar den ikke lenger.....
Dessverre er nok formålet med turen å lære sjamanistiske seremonier i forhold til bruk av det narkotiske stoffet ayahuasca. Selv om de kaller det plantemedisin da.
Det som er på narkotikalista er stoffet DMT som vi mennesker har i oss allerede og som bl.a aktivseres i hjernen(pinealkjertelen) når vi drømmer spesielt og det er også i forbindelse med bevisste nær-døden opplevelser.

Selve Ayahuasca-lianen er ikke på listen - B. Capi som den heter mikses med Chakruna - som er blader som inneholder DMT, som vi alle har i oss. Det var noen sjamaner i Amazonas som fikk informasjon om at de kunne finne blader av Chakruna og mikse det med Ayahuascaen og da ville en kombinere med healing og renselse med visjonære erfaringer med det åndelige - med Naturen - i seg selv. De fikk det av planteånden Ayahuasca selv....det er forståelig at de må ha fått slik informasjon fra intelligente ånder - fordi det er en genial te - den er ikke kalt for regnskogens renser for ingenting. Og en lærer mye av det også. Plantehjelperene og plantelærerene er vanlig betegnelser for dem blant sjamaner i Amazonas. Og med god grunn.

Og DMT aktiviseres i pinealkjertelen(3 øyet) når vi drømmer,erfarer nær-døden eller er med i Ayahuasca-seremonier. En åpner opp for noe naturlig. Helt ufarlig og naturlig. Men med et unntak - det stimulerer også serotonin-nivået i oss mennesker(Ayahuasca-teen) og de som går på anti-depressiva må kutte ut bruken av slike medisiner et par uker før i samråd med lege om de skal være med på en slik seremoni.

Så alle som drømmer har ifølge de som tror at Ayahuasca o.l. er narkotika(inkl norske myndigheter) - erfaringer med dop... Forstå den som kan..det er til å le av! :D
Kunnskapen om Ayahuasca o.l har eksistert i titusener av år i Amazonas, mens kunnskapen her i Vesten om det er knapt 40-50 år..det burde ringe en bjelle for en at noe er fundamentalt galt da med Vestens holdninger og syn på det.....når de blant annet sier at DMT er narkotika...når det egentlig er noe som er naturlig i menneskekroppen, i noen dyr og i Naturen ellers.

DMT bllir kalt for et åndsmolekyl i sjamanistiske kretser og til og med av noen vitenskapsmenn i Vesten(Rick Strassman bl.a)....mens i Vestlig vitenskapens fantastiske rasjonelle verden så er den kalt for narkotisk stoff......hvem skal vi stole på? Sjamantradisjoner som har eksistert i årtusener og vet mye om Ayahuasca - eller skal vi stole på mennesker som ikke er åndelig bevisste her sånn - tenker på de vitenskapsmennene som har fått for seg at DMT er narkotika...

DMT er naturlig del av oss og Naturen - og en kan da kalle all mat og kosttilskudd for narkotika om man skal tro på Globeline og co. Isåfall er vi alle narkomane - vi er AVHENGIG av mat og mat er medisin det også.... :D
Antall ord: 575
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

PlantSpirit skrev:
Globeline skrev:
Hecate skrev:
Jeg er ikke tilhenger av rusmidler eller reklamering for det, men i denne sammenhengen er det en del av den kulturen en besøker og litt av meningen er vel å lære om denne kulturen og deres sjamanistiske teknikker? Det er ikke en vanlig pakketur til Ibiza med fjortisfyll o.s.v. jeg tar den ikke lenger.....
Dessverre er nok formålet med turen å lære sjamanistiske seremonier i forhold til bruk av det narkotiske stoffet ayahuasca. Selv om de kaller det plantemedisin da.
Det som er på narkotikalista er stoffet DMT som vi mennesker har i oss allerede og som bl.a aktivseres i hjernen(pinealkjertelen) når vi drømmer spesielt og det er også i forbindelse med bevisste nær-døden opplevelser.
Det kan diskuteres frem og tilbake, det er mange stoffer som finnes naturlig i kroppen, men som likevel er farlige å tilføre. Men hensikten med turen er disse seremoniene. Det er poenget. Alle vet at du mener planter er lurere enn mennesker og at det ikke er narkotika. Men så var det ikke så lenge siden du sa at fleinsopp var ok også da. Det sier litt
Antall ord: 199

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Globeline:
Det kan diskuteres frem og tilbake, det er mange stoffer som finnes naturlig i kroppen, men som likevel er farlige å tilføre
Det er veldig mye som vi trenger og Ayahuascaen er såpass intelligent laget at det ikke skader oss på noe. Det verste som kan skje er at vi healer og renser oss og det er farlig for egoet vårt! :mozilla_cool: Og at vi blir vant med å endre bevisstheten og spiller mer på lag med Naturens rytmer og sang. Det er farlig det... :D Åndelige + Naturen = Sant. Om man vet hvordan og hvilke metoder og verktøy man skal bruke.
Men hensikten med turen er disse seremoniene. Det er poenget.
Hensikten er å lære og erfare mer om sør-amerikansk sjamanisme. Og Ayahuasca-seremonier er en hoveddel av det - naturlig nok. Men utesitting i 3 dager og lære av Naturen er også en annen ingrediens. Og bare det å være i Amazonas-jungelen er flott i seg selv. Så det er flere positive grunner til slik tur.
Alle vet at du mener planter er lurere enn mennesker og at det ikke er narkotika
.

Planteånder har mye å lære oss. De har også lært endel Icaroser til diverse sjamaner i Amazonas. Og det er mye healing i disse sangene. Og det blir i Amazonas brukt Icaros i Ayahuasca-seremoniene. Det er en flott kombinasjon,fordi disse sangene er magiske for å si det rett ut - åpner opp for det ene og det andre - og er unike til å assistere i slike seremonier. Planteånder i Amazonas har for titusener av år siden lært diverse sjamaner å finne ingrediensene i Ayahuasca-teen. Så kunnskapen om den kommer fra plantene selv.
Men så var det ikke så lenge siden du sa at fleinsopp var ok også da. Det sier litt
Det handler om å bruke det i sjamanistisk setting så er det også en plantelærer i aller høyeste grad - til de som ikke tror meg kan søke på Maria Sabina,Mazatec,Huichol,Psilocybin i Mexico....der er det flere Psilocybin-sjamaner som kunne ha lært gud og hver mann her i Norge om bruken av fleinsopp. Og besøke Mexico og USA(Indianerland som Hopiland og Navajoland - det å besøke diverse kraftsteder i tillegg til å lære om deres urgamle metoder og verktøy er også spesielt.
Sist redigert av David Skywalker på 08 Jan 2007 22:00, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 393
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

PlantSpirit skrev:Globeline:
Men hensikten med turen er disse seremoniene. Det er poenget.
Hensikten er å lære og erfare mer om sør-amerikansk sjamanisme. Og Ayahuasca-seremonier er en hoveddel av det - naturlig nok. Men utesitting i 3 dager og lære av Naturen er også en annen ingrediens. Og bare det å være i Amazonas-jungelen er flott i seg selv. Så det er flere positive grunner til slik tur.
Alle vet at du mener planter er lurere enn mennesker og at det ikke er narkotika
.

Planteånder har mye å lære oss. De har også lært endel Icaroser til diverse sjamaner i Amazonas. Og det er mye healing i disse sangene. Og det blir i Amazonas brukt Icaros i Ayahuasca-seremoniene. Det er en flott kombinasjon,fordi disse sangene er magiske for å si det rett ut - åpner opp for det ene og det andre - og er unike til å assistere i slike seremonier. Planteånder i Amazonas har for titusener av år siden lært diverse sjamaner å finne ingrediensene i Ayahuasca-teen. Så kunnskapen om den kommer fra plantene selv.
Men så var det ikke så lenge siden du sa at fleinsopp var ok også da. Det sier litt
Det handler om å bruke det i sjamanistisk setting så er det også en plantelærer i aller høyeste grad - til de som ikke tror meg kan søke på Maria Sabina,Mazatec,Huichol,Psilocybin i Mexico....der er det flere Psilocybin-sjamaner som kunne ha lært gud og hver mann her i Norge om bruken av fleinsopp. Og besøke Mexico og USA(Indianerland som Hopiland og Navajoland - det å besøke diverse kraftsteder i tillegg til å lære om deres urgamle metoder og verktøy er også spesielt.
Jeg har uthevet de tingene jeg syns er viktige i denne saken. Det er også de tingene som gjør at jeg anser en videre vurdering av dette som foreløpig uinteressant. Fjern de uthevede delene og det høres flott ut. Men det tror jeg er noe vi kan se langt etter, da det jeg har uthevet her, dessverre er det som er viktigst for "noen".
Antall ord: 359

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Takk for at du uthever endel fine sitater... :D
For å forstå sjamanisme generelt eller sør-amerikansk sjamanisme så må man gå mer i dybden - erfare det og ikke sitte på sidelinjen og kommandere hva som er riktig eller galt fordi om man er på sidelinjen så vet man overhodet ikke hva som skjer i prosessene. En må gå i dybden. Og dette med å være nærmere naturen handler om ens egen bevissthetsnivå og hvordan man skal klare å gå mer i dybden. Ikke bare se på et tre eller en plante som et objekt, men som en del av det åndelige. Der har Amazonas-sjamaner o.l. mye å lære oss. Så det handler om å snakke av erfaring. En har ikke kunnskap om noe om man sitter på sidelinjen ang det åndelige. En må være interaktiv med det åndelige - være deltaker - skape noe - utvide bevisstheten - endre bevisstheten - være i kontakt med ens indre natur. Å være åndelig bevisst handler mye om å spille på lag med naturen. Urkraften er bevart i Naturen - kraftsteder og Naturen kan være med å åpne opp porter for det åndelige som vi har glemt å bevare her i Vesten.
Antall ord: 195
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Takk igjen for at du uthever noen grunnleggende ting i Mellom-Amerikansk og Sør-Amerikansk sjamanisme. Det er det tråden handler om.Og hva det innebærer.
Antall ord: 29
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Det er ingenting i veien med det du sier. Problemet er at dette er narkotiske midler. Noe som gjør det hele farlig og uinteressant. Jeg tror at alle forstår at du mener dette er bra. Men det er også viktig å være ærlig på at din hensikt med disse turene faktisk er å bruke disse stoffene. Samtidig er det viktig at folk får mulighet til å vite at dette er stoffer som kan sammenlignes med fleinsopp.

Og jeg skulle ønske du gjorde det helt klart. Spesielt ettersom du ønsker at folk skal ha rett til å vite.

Egentlig hadde det beste vært at du sluttet med denne reklamen. Men det ser jeg som nyttesløst. Og når du først skal presse det på folk så syns jeg du skal være ærlig om hva det er. Slutte å kalle det plantemedisin og være diffus. Kall en spade for en spade og la folk selv få avgjøre om de ønsker å bruke narkotiske midler eller ikke. For uansett om du mener det ikke skulle vært regnet som narkotika, akkurat som noen mener at hasj ikke skulle vært regnet som narkotika - så er det faktisk narkotika som er rett uttrykk i dette landet. Og det VET du.
Antall ord: 210

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Du kan forsvare det til du blir grønn i hodet. Den beste sammenligningen er fleinsopp. Det er et ord som folk kan forstå. Det dere skal gjøre er å oppsøke en rus ala sopprus, og bruke det i åndelig sammenheng.

Noe som overhode ikke er nødvendig for å bli åndelig. Og strengt tatt virker det nok heller mot sin hensikt da hodet tenker best uten påvirkning av alskens stoffer.
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Globeline:
Kall en spade for en spade og la folk selv få avgjøre om de ønsker å bruke narkotiske midler eller ikke. For uansett om du mener det ikke skulle vært regnet som narkotika, akkurat som noen mener at hasj ikke skulle vært regnet som narkotika - så er det faktisk narkotika som er rett uttrykk i dette landet. Og det VET du.
Jeg VET at det ikke er narkotika - men plantehjelper,plantemedisin og plantelærer i ett. Det er det jeg VET av erfaring. Det du vet er IKKE basert på egne erfaringer, men du forholder deg til at myndighetene har rett ang disse plantehjelperene jeg snakker om og du snakker som om det er i samme ånd som hasj......det er iallefall helt på jordet. Jeg håper du en vakker dag får erfare Ayahuasca-seremoni. Jeg er evig optimist og tror det skjer. Og det verste som kan skje er at du endrer syn da :mozilla_cool:

Og jeg har stor respekt for folks valgfrihet. Men jeg sier som det er og spade er spade for meg - men ikke i den rasjonelle myndighetenes navn. Noen land i denne verden anerkjenner plantemedisinene Ayahuasca og Peyote blant annet. Så noen få land har iallefall vettuge mennesker som forstår dette. Og jeg forholder meg til sjamaners lære ang plantehjelperene og ikke hva myndigheter skal prakke på oss av hva det er for noe. Det er en alliert til Moder Jord og det forholder jeg meg til. Og jeg forholder meg ikke til mennesker som har null erfaring med sør-amerikansk sjamanisme og plantelærerene. Men som jeg har nevnt så er det flere og flere vitenskapsmenn i Vesten som går imot myndigheters kategorisering av plantelærerene som narkotika. De VET av erfaringer.
Sist redigert av David Skywalker på 08 Jan 2007 22:34, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 298
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Globeline skrev:Du kan forsvare det til du blir grønn i hodet. Den beste sammenligningen er fleinsopp. Det er et ord som folk kan forstå. Det dere skal gjøre er å oppsøke en rus ala sopprus, og bruke det i åndelig sammenheng.

Noe som overhode ikke er nødvendig for å bli åndelig. Og strengt tatt virker det nok heller mot sin hensikt da hodet tenker best uten påvirkning av alskens stoffer.
Jeg angriper med saklig informasjon utifra egne erfaringer og kilder. Og liker å forsvare hva jeg står for og erfarer. Spesielt om det er noen latterlige påstander om det og det har det vært endel av i denne tråden.
Det er iallefall skremmende lite kunnskap om hallusinogener eller rettere sagt plantehjelpere her i Vesten med unntak av disse vestlige vitenskapsmennene som har erfaringer med det. Og som VET av erfaring at det er urgamle verktøy og metoder som er kraftig undervurdert generelt her i Vesten.

Det er mange måter å utvikle seg på og jeg ønsker å bevare urgamle metoder og verktøy som sjamantrommer og plantehjelpere. Så det handler ikke om hva som er nødvendig eller ikke. Men en velger selv. Uansett du tror det er narkotika og du tror på myndighetene. Jeg tror på Naturen,Sjamaners kunnskap og visdom om plantehjelpere og jeg tror på mine erfaringer med dem.
Antall ord: 229
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Hvorfor skal en tro på myndigheter som er blottet for kunnskap om sjamanisme og tro på mennesker som ensidig holder seg fast til rasjonelle vitenskapelige metoder om man snakker om det åndelige her? Det er bedre å stole på Naturen,urgamle metoder og verktøy som har eksistert i titusener av år som sjamaner verden over har bevart og sine egne erfaringer med slike ting. Om man stoler blindt på myndigheter og folk som holder fast på rasjonelle perspektivet på verden så får aldri det åndelige noe særlig spillerom og det er jo rett og slett dødfødt. Men valget er hos hver og en av oss. Vi velger hva vi skal tro på - forholde oss til ang det åndelige. Men du vil sikkert fortsette i ditt mantra som heter dop,narkotika osv....og forholder deg til ikke-åndelige kunnskap og læring som bare har eksistert i 40-50 år så får jeg forholde meg til åndelig visdom,kunnskap og læring som har eksistert i titusener av år når vi snakker om disse plantehjelperene. Det var en kort oppsummering iallefall av det vi står for,Globeline :mozilla_cool:
Antall ord: 195
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

PlantSpirit skrev:Hvorfor skal en tro på myndigheter som er blottet for kunnskap om sjamanisme og tro på mennesker som ensidig holder seg fast til rasjonelle vitenskapelige metoder om man snakker om det åndelige her? Det er bedre å stole på Naturen,urgamle metoder og verktøy som har eksistert i titusener av år som sjamaner verden over har bevart og sine egne erfaringer med slike ting. Om man stoler blindt på myndigheter og folk som holder fast på rasjonelle perspektivet på verden så får aldri det åndelige noe særlig spillerom og det er jo rett og slett dødfødt. Men valget er hos hver og en av oss. Vi velger hva vi skal tro på - forholde oss til ang det åndelige. Men du vil sikkert fortsette i ditt mantra som heter dop,narkotika osv....og forholder deg til ikke-åndelige kunnskap og læring som bare har eksistert i 40-50 år så får jeg forholde meg til åndelig visdom,kunnskap og læring som har eksistert i titusener av år når vi snakker om disse plantehjelperene. Det var en kort oppsummering iallefall av det vi står for,Globeline :mozilla_cool:
Kan det ha noe med at de myndighetene du stadig roper om ikke er relevante. Jeg er for eksempel ikke myndighetene. Men jeg mener det jeg mener likevel. Og jeg uttaler meg basert på kunnskap og observasjon i forhold til hva som skjer ved bruk av slike stoffer.

Og du kan mene hva du vil. Men vi er i Norge nå. Vi er ikke sjamaner, vi bor ikke i en jungel i huttiheiti og vi vil ta skade av å spise fleinsopp eller lignende stoffer.
Antall ord: 281

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fishy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 56
Startet: 19 Nov 2006 06:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Fishy »

Kansje jeg skal flytte ut i jungel huttiheita, er nok bedre enn dette råtne drittlandet Norge:P
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Globeline:
Og du kan mene hva du vil. Men vi er i Norge nå. Vi er ikke sjamaner, vi bor ikke i en jungel i huttiheiti og vi vil ta skade av å spise fleinsopp eller lignende stoffer.
Sjamanisme er et område, som det virker som om du ikke har særlig erfaring og interaksjon med så jeg lar det være med det. Og de som praktiserer sjamanisme her i landet(noen av dem) har mye nytte av slike planter - tro det eller ei. De vet at disse plantene er allierte til Moder Jord - og det innebærer forfedrekraft - urkraft - naturkraft. Og det er mye healing,renselse og kunnskap som disse åpner for. Det klarer ikke du og likesinnete å respektere og akseptere. Det får nå så være. Jeg har forklart nok i denne tråden om flere ting og så får en følge sin egen åndelig vei som ens intuisjon viser vei for. Jeg følger Naturen,Diverse Sjamankulturers praksis og mine erfaringer i min åndelige vei. Og ser frem til å lære mer og erfare mer av det Naturen kan by på - og skape allianser med Naturen på forskjellige måter. Det er i aller høyeste grad åndelig for min del. :mozilla_cool:

Mine læremestre er kraftdyr,planteånder,forfedreånder og krefter i Naturen - allierte til Moder Jord. Jeg sender iallefall videre endel kjærlighetskraft som de åpner opp for og viser meg til alle her inne og ellers i verden. Dess mer jeg erfarer mine læremestre så har jeg trang til å gi tilbake til Moder Jord og alle som bor her kjærlighet og healing. Det trengs virkelig.

Tråden handler om "Åndsreiser" til Peru og erfare sør-amerikansk sjamanisme. Og det vil det bli endel av for min del i årene som kommer.
Antall ord: 306
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links