Stjeler han oppmerksomheten? Det er da like mye de som diskuterer med han som stjeler oppmerksomheten? Han sitter jo ikke alene å diskuterer, gjør han vel?Silky skrev:science skrev:Ja kanskje.[/quote*Velvet Vamp* skrev:Så stikk da.science skrev:Fakta er at jeg har kommet med mange argumenter som dere gltt overser. Dere er de mest blinde og innsnevrede menneskene jeg har vært borti.
Men bare fortsett denne misjoneringen dere. Snart er dere et eget lite trosamfunn.
jeg foreslår en boikott av MR. "Science" her, som bare lager kvalme og er ute på sin egen misjon.. Ikke noe vits i å diskutere med han. Synes det er drålig gjort at han stjeler oppmerksomheten fra folk som har noe de lurer på i trådene sine..
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hersker i huset vårt !
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
Antall ord: 129
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jun 2006 00:09
- 18
Re: Hersker i huset vårt !
Hei.. ehm.. jeg trur at jeg veit hvordan du har det... det er noen her hos oss også.. Jeg liker det ikke, og kunne ønske jeg kunne fjerne det.. men mamma'n min trur ikke på meg.. Jeg sier jeg trur det er pappa'n min som går igjen, og da sier hu bare på en "morsom" måte: det er jo bare koslig da!
Jeg syns det ikke er så veldig koselig jeg da... Men.. Hva kan man gjøre? Kontakte en ånde utdriver kanskje da.. Vennina mi gjorde det.. hu er kvitt åndene i huset sitt!
~~Lykke til da~~
Jeg syns det ikke er så veldig koselig jeg da... Men.. Hva kan man gjøre? Kontakte en ånde utdriver kanskje da.. Vennina mi gjorde det.. hu er kvitt åndene i huset sitt!
~~Lykke til da~~
Antall ord: 102
Anna=)
Hide post links |
Fælt så mange som har mistet faren sin her da... Hmm...
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Åhh. Jeg er glad for at begge mine foreldre, alle besteforeldrene mine, alle tantene og alle onklene mine lever.*Lille engelen* skrev:Fælt så mange som har mistet faren sin her da... Hmm...
Antall ord: 34
Hide post links |
Jeg er glad for at mamman min lever enda... hun er alt jeg har...un0rmal skrev:Åhh. Jeg er glad for at begge mine foreldre, alle besteforeldrene mine, alle tantene og alle onklene mine lever.*Lille engelen* skrev:Fælt så mange som har mistet faren sin her da... Hmm...
Av ekte famile da mener jeg... Sånn blods... har masse venner som er værdt å huske på<3
Antall ord: 69
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Jeg kunne aldri klart meg uten mamma*Lille engelen* skrev:Jeg er glad for at mamman min lever enda... hun er alt jeg har...un0rmal skrev:Åhh. Jeg er glad for at begge mine foreldre, alle besteforeldrene mine, alle tantene og alle onklene mine lever.*Lille engelen* skrev:Fælt så mange som har mistet faren sin her da... Hmm...
Av ekte famile da mener jeg... Sånn blods... har masse venner som er værdt å huske på<3
Jeg har egentlig ikke så mange venner.. Og de vennene jeg har er gutter Er ikke så glad i de jentene som er på min alder.. Hehe
Antall ord: 106
Hide post links |
Jeg har nesten ikke familie, men et drøss venner som er en skikkelig stor og sammensveiset gjeng *Elsk* =) Er så koselig!un0rmal skrev:Jeg kunne aldri klart meg uten mamma*Lille engelen* skrev:Jeg er glad for at mamman min lever enda... hun er alt jeg har...un0rmal skrev:Åhh. Jeg er glad for at begge mine foreldre, alle besteforeldrene mine, alle tantene og alle onklene mine lever.*Lille engelen* skrev:Fælt så mange som har mistet faren sin her da... Hmm...
Jeg har egentlig ikke så mange venner.. Og de vennene jeg har er gutter Er ikke så glad i de jentene som er på min alder.. Hehe
Antall ord: 130
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Hehe Der var vi to helt forskjellig..*Lille engelen* skrev:Jeg har nesten ikke familie, men et drøss venner som er en skikkelig stor og sammensveiset gjeng *Elsk* =) Er så koselig!un0rmal skrev:Jeg kunne aldri klart meg uten mamma*Lille engelen* skrev:Jeg er glad for at mamman min lever enda... hun er alt jeg har...un0rmal skrev:Åhh. Jeg er glad for at begge mine foreldre, alle besteforeldrene mine, alle tantene og alle onklene mine lever.*Lille engelen* skrev:Fælt så mange som har mistet faren sin her da... Hmm...
Men nå synes jeg vi er helt ute på bærtur, for denne tråden handlet ikke om dette
Antall ord: 159
Hide post links |
Un0rmal og Lille trekker tema i land atter en gang!! fillern altså vennen, vi må jammen skjerpe oss! OG du får ikke svare på denne her, hihi... *Liste oss ut av denne tråden og inn på spore av tråden* Sorry igjen!!
Antall ord: 44
Hide post links |