Siden du tydeligvis var tilstede så vet du altså noe vi andre ikke vet ???na_named_feeling skrev:går det ann å glede seg til det piss programmet der ??? att du/dere gidder... det er veldig få av de innslagene som er ekte!!! da toget gled ned var det like før en helt annen kamera vinkling så hvem som helst kan ha satt det på . og det med lyspæren.. det er veldig lett å lage en overspenning på nettet da ! jeg er selv paranormal og sier derfor ikke att jeg ike tror på sånt, men man kan da ikke alltid stole på sånt
Nei, at vi har forskjellige meninger, det er så , men innenfor det paranormale, så skjer det ting som ikke har logiske forklaringer.
Du har helt rett i at triksing, fusk og fanteri forekommer ofte, men husk på at :
Ikke alt er fusk og fanteri !
Det er noe ekte og... og som vi ikke kan forklare med logikk, tekniske kunnskaper osv.
Jeg har selv opplevet litt for mye til å avfeie slike ting sånn uten videre, men en sunn skepsis må være tilstede.
Triksfotografering, ja det er mulig.
Men dersom dette var triks, ville det være rart dersom ikke minst 1 deltager "hadde blåst" hemmlighetene...
?? -> P E < - ??
Asbjørn