Hvis det hadde vært vist at mennesker og dino levde sammen, måtte dette forklares. På samme måte som om noe 'falt' oppover ville skapt krøll for gravitasjonsteorien. Hvor vil du med å spørre om dette?ca2oo skrev:du kan inrømme at hvis mennesker og dinosuruser levde sammen blir det litt krøll i teoriene deres.
Første link jeg fant om fossilering http://www.cartage.org.lb/en/themes/sci ... lation.htmlanda masser som flytter seg skal jo etter deres teori flyttes sakte over lang, lang tid. altså ikke raskt nokk til og begrav døde dinosuruser. hvil gjerne høre mer om denne teorien så link meg eller forklar ikke for at jeg ikke tar ditt ord for det men som sakt er jeg glad i vitenskap.
Fossiler oppstår hovedsaklig i elver, sjøer og grotter/huler, der landmasser og begravelse kan foregå nokså raskt. Skjeletter forsvinner heller ikke med det første.
Jeg kan jo legge til at fossilering skjer sjeldent, og ikke uansett plassering. Om hagen din (innlegget jeg siterte sist) egner seg vet jeg ingenting om.
Forsto det slik at det var prinsesseeksemplet du satte på spissen. Kort sagt mener 'vi' at liv kan oppstå naturlig. Urey/Miller eksperimentet, som det virker som du hinter til, viste at elementer nødvendig for liv kan oppstå naturlig. Dette har ikke mye med evolusjonsteorien å gjøre.angående min teori med stein sa jeg at den var på spissen. men som sagt det er det dere tror på. gasser , vann, lydnedslag og stegn som sakper denne suppa med live..
Refererer du til Big Bang-teorien? Dette er en modell som forklarer og beskriver universets utvidelse. Den bygger på observasjoner som bakgrunnsstråling. Det er du som tok opp universets opprinnelse og Big Bang, jeg påpekte hvorfor din eller <lærebok x>s oppfatning av teorien var feilaktig.hvis ikke teoriene sier noe om hvor massen kommer fra kan vel du også holde det argumente for deg selv. det du sier kan helder ikke testes eller demostreres så da er vi like langt på noen punkter.
Linken til talkorigins.org tar for seg 'funnene' av menneskespor i Paluxyelven. Noen av disse var faktiske dinofotspor, noen var tilfeldige mønstre og noen viste tegn på å være fabrikert. Ingen viste tegn til å være menneskespor.observasjonen du kommer med angående eveslusjon kunne det vært fint om du tokk et kort referat på nork. er litt for fansy ord på engelsk for meg.
Det er ingen rasjonell grunn til å tro på gud om han ikke er del av denne felles virkeligheten, fordi guden ikke kan bevises.hvordan skal jeg kunne påvise gud om han ikke er av denne verden? litt rart siden jeg tror du kjønte hva jeg mente...
Vi er anslått til å være minst 6.5milliarder mennesker . Du må referere til hvilke forskere sier dette og hvor (nettside el.l), om du tar deres utsagn for å støtte en ung jord.angående 6000 år sener så er det 5 miliarder menesker her er faktisk et veldig sterkt argument for at menneskene ikke kan hatt levd så lenge...forskere sier selv de ikke vet hvorfor den plutselige veksten i mennesker for ca 5-10 tusen år siden..