Universet & dets hemmeligheterSvalbard & 2012..!? (Frozen Garden)

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
Ole Jonny Brænne
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Mar 2008 19:05
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Ole Jonny Brænne »

Antall ord: 14
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ole Jonny Brænne
http://www.ufo.no/files/Bibliography.pdf

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shampo!
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Feb 2008 16:07
16

Innlegg av Shampo! »

Jammen herregud da, hvis jorda "går under" og alt annet liv dør ut og sola eksploderer og alle mennesker og dyr er døde, så vil ikke JEG være den eneste gjenlevende i hvert fall!
Da foretrekker jeg heller å være uforberedt.

HVIS det faktisk skjer noe, så hjelper det vel ikke så mye å gjemme seg i et bomberom.
Ærlig talt, man har da sin stolthet.
Antall ord: 69
Du er født som en orginal, så ikke dø som en kopi!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Shampo! skrev:Jammen herregud da, hvis jorda "går under" og alt annet liv dør ut og sola eksploderer og alle mennesker og dyr er døde, så vil ikke JEG være den eneste gjenlevende i hvert fall!

HVIS det faktisk skjer noe, så hjelper det vel ikke så mye å gjemme seg i et bomberom.
Det er 'når', ikke 'hvis' sola eksploderer. En eller annen gang vil sola vår eksplodere, og innen den tid får vi håpe vi har funnet en lun, fin planet et annet sted i verdensrommet å slå oss ned på.

Men det er nok adskillig lengre enn fire år til sola sier takk for seg.
Antall ord: 128
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FandenTa
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 12 Mar 2008 05:09
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av FandenTa »

Shampo! skrev:Jammen herregud da, hvis jorda "går under" og alt annet liv dør ut og sola eksploderer og alle mennesker og dyr er døde, så vil ikke JEG være den eneste gjenlevende i hvert fall!

Har du ikke sett den nyeste Indiana Jones filmen ??

Kjøleskap er svaret på alt!
Antall ord: 86
FandenTa de som nekter for alt det ukjente, mystiske!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shampo!
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Feb 2008 16:07
16

Innlegg av Shampo! »

Joda, jeg vet at sola eksploderer en gang, og at det er leeengee til :mozilla_wink:
Men det er jo ikke sikkert at jorda går under i 2012. Var det jeg mente :mozilla_tongue:
Antall ord: 33
Du er født som en orginal, så ikke dø som en kopi!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Forgotten_One
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Aug 2008 19:15
16
Lokalisering: Norge

Re: Svalbard & 2012..!? (Frozen Garden)

Innlegg av Forgotten_One »

-Pedersen- skrev:At myndigheter og regjeringer skjuler en hel del i fra oss er ingen hemlighete.

Hvorfor bygger de underjordiske baser flere steder på jorden?
Bare for at "hvis" det skal skje noe??
Ikke bare i USA og store land som driver med det, men også Norge, Sverige og mange andre land.

De sier at den nyåpnede "Frozen Garden" er for å lagre frø osv hvis vi skulle ha bruk
for de i en krisesituasjon.
krisesituasjonen er nær, situasjonen er i 2012

Jeg mener det er på tide å våkne opp!!

Regjeringen i Norge bygde ikke denne "Frozen Garden" for å sikre seg hvis det skjer noe.
De sikrer seg for NÅR det skjer noe, de vet mer enn oss. De vet om hva som skjer i 2012!!
De vil alltid ligge noen steg foran oss.

Regjeringen vil være så forberedt som overhodet mulig.
Hvor mange andre her kan si med hånda på hjerte at de er forberedt på det som skjer
og har en plan?
Vi burde ha en plan.

At verden går under i 2012 tviler jeg sterkt på. At det kan skje noe skal man ikke se bort i fra. Men uansett man skal gå rundt å skremme folk om at verden skal gå under da. Ingen som har bevist at verden vil gå under da. Men det får jo tiden vise..
Antall ord: 229
Man skal ikke tro på alt som blir sagt og skrevet. Er noen som liker å skremme folk. Hvorfor gå rundt å tro at sånne ting kan skje? Livet blir ikke akkurat noe bedere for folk da. Skjer så skjer det. Men uansett, så kan nyte livet uansett..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Johnny
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Aug 2008 04:15
16

Innlegg av Johnny »

Det er sånn som dette hjernevasking foregår. Dere kan jo bare melde dere inn i en dommedags sekt, jeg tror jeg kulern og lever det livet jeg har gjort hele tiden. Det skjer ikke en dritt bare ro dere ned!

Det med pol områdene det er jeg litt usikker på, jeg tror nok myndighetene kan holde info skjult for oss JA. Dette er ikke snakk om Aliens eller Nibiru, tror heller dette er snakk om baser for en framtidig atom krig. En krig som myndighetene i Norge antageligvis allerede er klar over.
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
CoLLecToR
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Okt 2006 23:54
18

Re: Svalbard & 2012..!? (Frozen Garden)

Innlegg av CoLLecToR »

-Pedersen- skrev:Greit, fortsett å være negativ.

Noen vil garantert le, mens andre også GARANTERT vil stoppe opp å prøve å tenke litt.
Noen vil ta forhåndsregler og bli forberedt.

Så om det kanskje redder bare noen få mennesker, så må det jo være verdt det?
Ikke kom å si noe annet..

Nå sier jeg ikke med 110% sikkerhet at det kommer til å skje noe, selv om jeg tror det gjør det.
Men det handler kun om å ta forhåndsregler, hvis dere har hørt om det :)
Ta forhåndregler mot hva? Aner jo ikke hva som skal skje i 2012 jeg, bortsett fra at jeg må skyte opp raketter varsomt på nyttårsaften, kjøpe ny kalender og pusse tenna.
Antall ord: 122
h4xx0r

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Raketter er forbudt nå, ikke noe moro skal skje her i gården, neste nyttårsaften tar e ifra oss alkoholen, blir bare fattigere og fattigere nyttåraftner fremover.
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Johnny
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Johnny »

Vil myndighetene virkelig ha en del av menneskene utslettet?? Dette klippet var litt scary det må jeg si...

http://www.youtube.com/watch?v=oHw3BMMi ... re=related
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Sep 2006 01:12
18
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

greit nok johnny.. første del av klippet har jeg hørt før.. virka som en ganske desp fyr da.. Har faktsik hørt noe lignende av en som sa han var Freeman i HL2 ' den karen kunne lyve overbevisende da.. haha.. men d var jo bare tull.. Resten av klippet var CRAP- virkelig søppeL drit.. 7 synder og guds SkummLe Ord om at vi skal alle brenne i Helvete for å onanere litt i ny å ne.. stakkars skamfulle kristne.. så redde.. så gud fryktige... Hvem oppfant lyst og begjær? -- jaja.. spora om mulig litt av nå me.. tiden vil vise.. Jeg har i mellomtiden, jobb, familie, økonomi å bryne meg på.. om verden går under så er det ikke mye jeg kan gjøre for å stoppe det.. annet enn å prøve å smilie å være takknemmelig for alle goder jeg har i livet..
Antall ord: 145
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Johnny
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Johnny »

keke skrev:greit nok johnny.. første del av klippet har jeg hørt før.. virka som en ganske desp fyr da.. Har faktsik hørt noe lignende av en som sa han var Freeman i HL2 ' den karen kunne lyve overbevisende da.. haha.. men d var jo bare tull.. Resten av klippet var CRAP- virkelig søppeL drit.. 7 synder og guds SkummLe Ord om at vi skal alle brenne i Helvete for å onanere litt i ny å ne.. stakkars skamfulle kristne.. så redde.. så gud fryktige... Hvem oppfant lyst og begjær? -- jaja.. spora om mulig litt av nå me.. tiden vil vise.. Jeg har i mellomtiden, jobb, familie, økonomi å bryne meg på.. om verden går under så er det ikke mye jeg kan gjøre for å stoppe det.. annet enn å prøve å smilie å være takknemmelig for alle goder jeg har i livet..
Hehe jeg lasta ned HL2 etter at du nevnte det, jævlig fett spill! :)
Antall ord: 161

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Riegrot
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Des 2005 13:23
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Riegrot »

Ja i 2012 vil det skje en hel masse!!!?? Jeg hadde en drøm for noen år siden. mer som en UKO kan man si. jeg dro inn i en annen dimmensjon og kunne oppleve fortid og fremtid. Det første jeg opplevde var at natten ble opplyst av ett rødlig lys,og jeg kunne se landskapet rundt meg bade i rødt lys. Jeg så mellom trærne en rødlig komet som kom inn fra sør-vestlig retning. Jeg satt i lynget på en liten haug der huset mitt står no, men det var ingen hus å se, heller ingen veier eller annet tegn til menneskelige inngrepen. Likevel kunne jeg høre biltrafikk og folk som snakket fra den virkelige dimmensjonen. Jeg kunne oppfatte begge dimmensjonene samtidig. For få uker tilbake fikk jeg ett syn for meg der jeg så denne røde kommete/planeten var omtrent rett over oss. det så ut for meg som om den hadde med seg noe. jeg tar det som et symbolsk syn, for jeg så et vesen som strakte seg ned fra den. Vesenet hadde en lys rød-gul farge, og hadde menneskelig form. På jorden sto ett menneske og strakte seg opp mot denne skikkelsen. Mennesket på jorden hadde en blå farge. Så dette som et klårt bilde akkurat idet de skulle til å få kontakt med hverandre. Jeg skal lage ett bilde av dette en dag. Male det. Jeg så tegnefilm i går. Mumidalen med "kometen kommer" Heftig film om hvordan ting vil forløpe seg rundt 2012, og det går som vanlig bra til slutt!!!
Antall ord: 272
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Riegrot
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Riegrot »

La meg skrive av det som står bak på mumidal-film coveret: Sommeren er som sommerer flest i mumidalen, varm og hyggelig-og full av muligheter. Men en natt blir det storm, og langt ute i himmelmørket lyser ett rødt øye som blir større og større for hver dag. Det er en komet som kommer nermere og nermere mumidalen. Himmelen er rød, havet krymper og alle små kryp pakker sakene sine og flykter.. gidder ikke skrive alt, men filmen minnet fortreffelig mye på disse 2012 profetiene som er servert rundt på dette internettet. Kansje det er myndighetene som har laget filmen for å berolige unger og voksne unger hvis ett slikt rødt voksende øye en dag skulle bli synlig på nattehimmelen. Da er det bare å henvise til mumitrollfilmen og si at dette er greit, og slettes ikke farlig. Forløpet blir jo sansynligvis det samme som i filmen. stormer, havet som synker en plass, og vokser en annen plass. Ja det går bra.. tilslutt!
Antall ord: 171

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Riegrot
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Riegrot »

La meg..Dobbelpostinng
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links