chupacabra18 skrev:ragerod skrev:chupacabra18 og jaktmann;
Kutt ut denne hetsingen.
Er det ikkje bildene og kva dei viser som er saken her?
Kva om du chupacabra18 kunne være litt mer åpen for flere forklaringer, kanskje vurdere kva naturlige årsaker som kan vise seg slik på et bilde?
huff eeeeenda mer å forklare....
du skjønner det, at det du ser på bildene, er også ting vi OPPLEVDE. Vi kjente energien rundt oss og hvor den var osv.
Dette får du verken av frostrøyk eller lignende.
Det er noe helt annet å være der å oppleve det, enn å bedømme det ut i fra et bilde eller 3..
dermed syns jeg bare at folk burde akseptere at det dere ser på bildet, er ekte, ved å ta vårt ord på det.
Vi er ingen løgnere...
Treng ikkje forklare meg noe.
Dere følte trykk på brystet og følte dere rare, mange som opplever det når redselen eller frykten jobber i bakgrunnen, spesiellt viss alle forventer aktivitet eller hisser opp kvarandre til å tro at det er aktivitet av det paranormale slaget.
Du reagerte på temperaturforandringer, at pga energier var det kaldere der. Dere var tynt kledd og dette er ca klokka 18 om kvelden. Det er ganske sikkert minusgrader og dagsvarmen har forsvunnet noe som fører til at temperaturen synker enda mer.
At noen reagerer når du bastant står på ditt, og alle ser det du glemte, så får du garantert reaksjoner på det. Om bildet er ekte eller trikset med kan sikkert Asbjørn finne ut av.
Eg forsetter å tro at dette er av normal opprinnelse. Opplevelsen deres er noe helt annet. Denne frost-røken var vel usynlig helt til dere kikket på bildene...