Off Topic ;-)
sissa skrev:
Jeg er vel ikke så liten, nei... men føler meg liten i den store sammenhengen... særlig nå for tiden!
Føler ikke jeg har kontroll på livet mitt. Tror mer og mer at alt er skjebnestyrt. Og derfor ble det en hilsen fra lille meg...
Stor klem til Larsrolle fra nette meg!
Vi har i utgangspunktet fri vilje, men vi har og visse ting vi skal igjennom, tror jeg.
( visse ting er skjebnebestemt , ja - vi har bestemd det selv i "mellomlivene" - altså fra andre siden)
Så når ett av disse "skjebne-punktene" dukker opp, må ting skje slik at vi "treffer der vi skal" ,
rett og slett for å få den erfaringen vi skal ha.
Dersom vi er ute av kurs for å treffe dette "skjebnepunktet" pågrunn av hva vi har valgt ( fri vilje),
må vi styres slik at vi treffer - dvs skjebnepunktet og vi må møtes ett sted.
At våre Hjelperefinner beste punkt for det stedet, er greit, så må de styre oss så vi og kommer dit.
Personlig tror jeg at man kan flytte om på steder og situasjoner slik at man får den opplevelsen man skal ha ifølge planen sin,
men det er det Hjelpere og Guider som gjør.
Så når vi kommer styrket ut i "andre enden av skjebnepunktet", får vi igjen "tilbake" livet vårt, men nå en erfaring rikere.
Det er de som mener at man har en 5-6 slike skjebnepunkter i livet,
og dette er ting man på en eller annen måte skal igjennom.
Noen slike punkter varer bare i timer, andre kan ta opptil flere år.
Uansett hva og hvordan ting og tang utvikler seg ; ta en dag av gangen. Og plutselig er vi ferdig med prøvelsen....
Asbjørn ( som har noen tøffe siste 12-15 mnd. bak seg... og sikkert enda noe i vente ;-)
mvh Asbjørn.
PPV
Se og
Parapsykologiens Venner sitt forum.
Sjekk her
http://www.aa-mot.no SKYPE:
phpMyChat på PPV server - Nederst på siden
Vi snakker på SKYPE: