lullu skrev:g.r.y skrev:lullu skrev:Æ kjøre en ny runde om noen har lyst på et kort
Tar gjerne en runde til når/dersom anledningen byr seg jeg oxo

Det du trenger å vite er: Gnisten
Det er en gnist av kreativitet i deg, og du har all grunn til å bevege deg fremover med optimisme og håp. Vær åpen for inspirasjon, og la livet vise deg sin skjønnhet og din rolle som medskaper av det. Dette er det perfekte øyeblikket til å sette en ide ut i livet, innlede et nytt forhold, begynne i en ny jobb eller gi seg i kast med et hvilket som helst nytt prosjekt. Tiltrekningen er sterk når du oppretter kontakt med andre som kan være medskaper av gledelige opplevelser og gå sammen med deg om å uttrykke de finere aspektene ved livet. Det er oppløftende å se en gnist utvikle seg til en flamme og bære ved til bålet.
Wow.. Det der var rimelig sært, heller!?.. Jeg skal nemmelig på intervju for en journalist-stilling i morgen, -og jeg som ikke har har formulert meg på trykk i form av en innsendt kunngjøring engang!
Jeg bare fikk et infall hvor jeg gikk all inn med en forestilling om at den greia med den gamle sirkushesten som kjenner lukten av sagmugg i manesjen etc inkluderer stil-skriving på videregående, og knotet ned noen sider ihht temaet ungdom á-la 2017 som kompensasjon for nada erfaring. At det skulle bli intervjuv av noe sånt, anså jeg snart som fullstendig latterlig, og stappet det bak i bevisstheten som en småflau impuls. -Inntil det brått skulle vise seg at disse her åpenbart har ansettelsesrutiner som går godt utenfor rammene for hva som er vanlig, for å si det sånn (he, he).
I løpet av uken som har gått siden innkallelsen, har jeg ikke tenkt nevneverdig på det, annet enn at det hadde vært extremt kult å fått den jobben. -Og da spesielt om dette spalte-greine blir bestående i å lufte egne meninger og/eller observasjoner! -Det hadde
virkelig vært noe! Her har jeg oxo vist meg å ha en viss appell, om en kan kalle det dét, gjennom en god dose debattinnlegg o.l. -På den annen side, har imidlertid at det meste vært på engelsk, så (he, he)..
Siden det må ansees som et mirakel bare å ha kommet med i intervjuv-runden, har den reelle utfordringen liksom bare kokt ned til å gjøre en god figur. -Men nå har brått vinden snudd, og jeg er drit-nervøs for å fremstå som en idiot i det ene øyeblikket, før jeg plutselig går inn i en selvtillitskrise hvorav det forutsetter at jeg får denne stillingen i det neste; -For hvordan i himmelens navn skal
det gå, når jeg ikke vet en dritt om noen av de rammene journalister opererer innenfor..
- Oxo kommer da akkuratt DET kortet akkuratt nå.. Uansett hvordan det blir med selve ansettelsen, er det jo en indikasjon på at jeg på ett eller annet vis vil ha vunnet noe ved å sende den søknaden åkke som

Takker så mye!