Karma skrev:Ok, så over 6 måneder senere, lurer jeg på om du har lyst å prøve deg igjen? Det ser ut som om jeg er på vei mot den retningen som det ble nevnt sist. Greien nå er at jeg er i midt i et veikryss og skal prøve å komme meg en plass og ting er litt all over the place. Så spørsmålet er vel hvordan ting er ut fremover, type herfra og 5-6 måneder i tid. Det er litt vagt, men jeg skal heller være mer utfyllende om det trengs. Hadde bare vært interessant å se hva som kom opp.

Vagt kan være interessant så jeg prøver å legge et par kort for tiden nå og fremover, så får vi se hva i alle dager som kommer opp (mens jeg drikker vin, det blir sikkert bra!). Værsgo':
Jaaa, det ble rare kort men jeg får prøve.
Sånn ca nå for tiden:
Her får jeg opp et kort som står for hvile. Kortet sier noe om at du trenger å stoppe litt opp og lade batteriene etter en periode med stress, mye jobb eller følelsesmessige traumer. Det antydes at du ikke har sovet nok eller ikke sover godt, og dette kan faktisk gå ut over tankene dine og evnen til å ta avgjørelser. Her mener kortet at mye av kaoset i livet ditt ligger: at ting er litt ekstra overveldende fordi du er trøtt og sliten. Sørg for mye hvile og å få deg god søvn, og stol på det underbevisstheten forteller deg. Du mangler trygghet i livet nå og trygghet føles svært viktig for deg nå.
De nærmeste månedene fremover:
Her kommer merkelig nok opp et kort som står for sjalusi. Det er noe her som enten handler om deg eller hvordan andre behandler deg. Det er destruktive følelser i form av sjalusi, misunnelse og frykt, og muligens ligger det en form for konkurranse bak dette. Det kan komme fra venner, familie eller jobbkollegaer og kan bunne ut i usikkerhet eller fordommer. Kanskje oppfyller du ikke en eller annens forventninger til hvordan du burde være eller leve. Dette kan også handle om at noen føler seg berettiget til å fortelle deg hvordan du skal være eller gjøre. Men igjen, dette er antakelig sjalusi og misunnelse. Den eneste måten å unngå å bli såret av dette er å fokusere all din energi på ditt eget liv og det du er fornøyd med og la andre tenke og mene det de vil.
Et vanskelig kort å tolke men det sier i hvertfall at det er snakk om sterke følelser her.
Jeg følte for å trekke et til kort for fremtiden for å prøve å få svar på hva som skjer fremover i livet ditt, så jeg trakk... Månen. Et enda vanskeligere kort. Det sier noe om at du har hatt en liten stemme i deg som du kanskje begynner å lytte mer til fremover. En liten stemme som sier at du trekkes mot ny kunnskap, og da kanskje studier som handler om filosofi eller et trossystem/en læreretning. Du kjenner draget mot en ny vei i livet og kortet sier også noe om et ønske om å finne en partner å utforske dette nye livet og alt det innebærer sammen med. Faktisk nevner kortet seksualitet, så muligens kjenner du kanskje litt seksuell spenning eller frustrasjon som får utløp? Klisjeaktig nok er det snakk om en følelse av å være en del av det store altet, den store felles bevisstheten.
Jeg sitter med en følelse av at det er veldig mange følelser i deg nå og også i tiden fremover. Du tenker mye og lengter etter noe nytt og spennende. Kanskje noe som føles i overkant dristig men som samtidig føles skremmende rett for deg. Jeg ser ingen advarsler i kortene så jeg tror egentlig de varsler om at du bør gå inn i det ukjente med godt mot. Ingen grunn til å nøle. Ikke gjør det som føles tryggest og mest fornuftig, velg det som føles mest spennende for det er faktisk det rette for deg. Skrekkblandet fryd kan være en veldig riktig følelse, nesten som å løpe mørkredd gjennom mørket for å komme til et mål. Det er litt skremmende og føles utrygt, men du vet innerst inne at det ikke er noen ting å være redd for
Ja lykke til med å få noe ut av dette!

Jeg prøvde i hvert fall men kortene var litt diffuse og tydeligvis mest opptatt av følelser i stedet for faktiske hendelser. Men jaja, det ble som det ble

When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap