Forfulgt var et dårlig ordvalg, for det kan lett leses som; paranoid. Det jeg mente å si var at noen har tillatt seg å ha for vane å kommentere mine innlegg med mistenkeliggjøring av mine hensikter med innleggene. Om du leser x og vo sine innlegg i mine siste postinger (spesielt de siste to uker), så vil du se at det er ikke tema i tråden de er ut etter å kommentere, men meg som person. Jeg har bedt om unnskyldning for å ha kommet med stygge hentydninger til dem( nyttige idioter/ikke den skarpeste kniven i skuffen), og bedt om fred (fredspipe), men de ville ikke ta imot.Bearchild skrev:Nå svarte Xyrea forsåvidt på dette, det er ikke aktivitetsmengden som gjør at du "får bank". Jeg leste det du skrev, hadde du lest hva jeg skrev ville du sett at det er dine noe... spesielle påstander og utsagn det reageres på. Hvis man føler seg forfulgt på et diskusjonsforum har man et problem. Kanskje et bibliotek eller en ensom lysning i skogen er en bedre arena?armageddon skrev:
Hadde du lest innlegget mitt, så ville du sett at jeg skrev at jeg må tåle bank siden jeg er så aktiv her inne. Jeg tåler det, men forfølgelse er noe annet.
PS
Takker for hjelpen i pm. Det funket.