Jeg har linket til dette som kalles "Disclosure projekt" noen ganger tidligere men de trådene havner bare til "opprydding". Så folk får heller søke selv hvis de er nysgjerrige.
Men akkurat dette prosjektet synes jeg er veldig spennende, nettopp fordi alle disse menneskene setter omdømmet sitt på spill ved å fortelle åpent om hendelser som de tidligere var pålagt taushetsplikt om. Omdømmet som i at de faktisk har full anledning til å holde kjeft og nettopp nyte pensjonisttilværelsen heller enn å fortelle om sånt som av mange ansees som røverhistorier.
Den første pressekonferansen ble vel avholdt i 2001 og det var vel bare rundt 20 personer som stod fram, derav en av disse månefarerne. Etter dette har stadig fler kommet til for å fortelle sine historier og mye av dette finnes på nettet, både dokumentarer og åpne signerte brev.
Og det som gjør det såpass spesielt at jeg finner det interessant er jo nettopp at dette er mennesker med høyt ansette stillinger/ posisjoner fra hele verden.
Hvorfor noen ønsker å hemmeligholde dette?
Hvis det er tilfelle at aliens er ekte, at de har besøkt oss jevnlig siden tidenes morgen må antagelig all historie omskrives og
alt myndighetene er tuftet på; tillitt, religion, økonomisk styring ifht teknologi mm vil falle i grus. Den perfekte oppskriften til en konspirasjon..
Det blir vel et spørsmål om troverdighet. Inntil videre.
Edit; endret antall vitner