Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Jeg liker ironien i dette; at du slenger et kildekrav i trynet på noen, når det eneste du selv henviser til er hobbyforskning via en tilfeldig nettside som ikke virker pålitelig på noen andre enn deg, og femti bøker som du påstår er "hemmelige" - så vi ikke har noen muligheter for etterprøving i det hele tatt.
Det er ikke hva boka sier, boka sier det flyvende spagettimonsteret er Gud, og siden boka sier det, så må du også tro på AKKURAT det, hvis vi skal følge din tankegang her. Du kan ikke tro det er en alien når det står at den er Gud
Antall ord: 51
Don't believe everything you think. The voices in my head may not be real, but they have some good ideas! Some people hear voices. Some see invisible people. Others have no imagination whatsoever.
Min tankegang er aldri å akseptere det som står i bøker uten å filtrere det. Og ettersom mine undersøkelser har avslørt at utenomjordinger ofte ser rare ut og at sekter nesten alltid er ofre for mørke utenomjordinger så er dette en alien.
Hjördís skrev:Min tankegang er aldri å akseptere det som står i bøker uten å filtrere det. Og ettersom mine undersøkelser har avslørt at utenomjordinger ofte ser rare ut og at sekter nesten alltid er ofre for mørke utenomjordinger så er dette en alien.
Så kopperbøkene har overhodet ikke tendenser til sekterisme? Dette med at de ikke er lett tilgjengelig for alle og at kun noen få "utvalgte" kjenner den hele og fulle sannhet er etter min mening typiske tegn på sektvirksomhet.
Antall ord: 88
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Hjördís skrev:Xyrea: Nå er det deg som snakker paranoid. Forskeren har aldri snakket om å utrydde noe folk eller noen mennesker!!! Tvertimot, han kritiserer akkurat de som uttaler seg slik! Ingen folkegrupper er umenneskelige eller onde. Det kan finnes mange "røde" i visse land, men det har ikke noe å gjøre med selve folket der. Dessuten vet ingen hvordan man kan finne mørk DNA i prøver utenom veldig få høytstående adelfamilier. Forskeren har fått trusler av rasister og nazister og New World Orderfolk fordi han har vist for alle hvilket spill de spiller. Nå har jeg ikke lest nøyaktig hvordan de som har gjort sammendraget uttrykker seg, men jeg gidder ikke å lese lange biter av deres tekster fordi det står på dårlig engelsk. Det skrevne ordet kan ellers alltid missforstås. Men en intelligent leser med et åpent sinn finner sannheten bak uheldige uttrykk og gir blaffen i eventuelle fordommer forfatteren har. Alle har noe å bidra med.
Jeditrond: Wikileaks? Er det det samme som Wikipedia? Wikipedia hører til systemet, det hadde aldri tillatt å få frem sannheten om nefilimene.
Rasister og nazister og NWO-folkene?
Så er han svart da eller? Og bryr det nationale sosialist (Nazi) partiet seg noe særlig? Er det ennå aktivt? Vel..ikke svar på det.
Kopperbøkene ble først tilgjengelige i landet hvor de ble funnet, men nå kan man lese innholdet i nettstedet jeg har nevnt. Og snart blir de også oversatt til engelsk.
Hjördís skrev:
De englene var de fallne elohimene og barna deres er nefilimene, som først var jotnene og siden brukte dyrenes DNA for å lage nye stammer. Slik ble resten av nefilimene født, bl.a. bahomene.
Jotnene er ikke barna til noen falne "elohimer". Du må holde den norrøne mytologien unna din egen tro. Det bidrar til forvirring.
Det er ikke den norrøne mytologien, men alle folkenes mytologi, som egentlig er en brøkdeler av historien. Og det har ikke noe med tro å gjøre, jeg bare forteller hva som står i Kopperbøkene.
Hjördís skrev:Det er ikke den norrøne mytologien, men alle folkenes mytologi, som egentlig er en brøkdeler av historien. Og det har ikke noe med tro å gjøre, jeg bare forteller hva som står i Kopperbøkene.
Det er den norrøne mytologien jo. Det er fra den kunnskapen om jotnene kommer. Og den norrøne mytologien er relevant for alle verdens folkeslag.
Hjördís skrev:Kopperbøkene forklarer det som mytologiene utelater, så jeg stoler på dem istedenfor!
Jeg tror han der TV-predikanten som har skrevet Kopperbøkene har gjort det for reklamen sin del, og akkurat nå sitter han i den feite kåken sin i Hellas og ler seg ihjel over de som har tatt hele greia alvorlig, og jobber livet av seg for reklamestuntet hans, nemlig å spre historien om forbudte bøker som inneholder sannheten, så han kan selge mer når han bare greier å få lurt noen til å gi dem ut.
Sannheten din er et dårlig reklametriks, Hjørdis.. du sier at vi andre blir styrt av mørket, mens du selv blir styrt til å gjøre gratisarbeid for en grådig gresk TV-predikant/lokal klovn. Du gjør nøyaktig det han vil du skal gjøre, uten et eneste kritisk spørsmål.
Antall ord: 151
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...
D. Liakopoulos er en seriøs fysiker og forsker og hans hensikt er å vekke mennesker til sannheten om de skjulte nefilimene i underjorda og tankekontrollen de utfører på folk her oppe. Så han er sikkert glad for å ha klart å utgi så mange bøker. Jeg har sjekket disse historiene med min åndelige veileder, så jeg vet at de er sanne.
Hjördís skrev:D. Liakopoulos er en seriøs fysiker og forsker og hans hensikt er å vekke mennesker til sannheten om de skjulte nefilimene i underjorda og tankekontrollen de utfører på folk her oppe. Så han er sikkert glad for å ha klart å utgi så mange bøker. Jeg har sjekket disse historiene med min åndelige veileder, så jeg vet at de er sanne.
Du burde slutte å høre på disse nefilimene.
Antall ord: 73
Don't believe everything you think. The voices in my head may not be real, but they have some good ideas! Some people hear voices. Some see invisible people. Others have no imagination whatsoever.