Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderJente på 2 1/2 år trenger hjelp......

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Muttern
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Apr 2008 20:52
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Muttern »

Jael:
Spør meg igjen senere. Nå har vi fått hjelp, så jeg vil se hvordan det går først. :-) Men takk for at du bryr deg! :-)

Kimbara:
Mulig dette er bare oppe i våre hoder, men da får vi se om det som vi har gjort nå hjelper. Hjelper det, så viser jo det at vi har tenkt riktig. Hjelper det ikke, så får vi se på andre muligheter.

Sol@ngelica:
Dersom du leser mitt første innlegg her, så vil du se at jeg viser til hennes åndelige besøk. Nei, hun har ikke vært fysisk her.
Antall ord: 105
Muttern

Livet er ikke som det engang var. Takk og pris

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Okey, da er det greit begynte å lure her, ha ha.
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jael
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Jan 2007 19:33
17
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Jael »

Muttern skrev:Jael:
Spør meg igjen senere. Nå har vi fått hjelp, så jeg vil se hvordan det går først. :-) Men takk for at du bryr deg! :-)
Ønsker dere alt godt og lykke til!
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 02 Mar 2005 17:17
19
Lokalisering: Hjemme <3
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 31 ganger

Innlegg av Medi »

Sol@ngelica skrev:Okey, da er det greit begynte å lure her, ha ha.
det er greit det, Sol, søte du. Ikke alt er så enkelt å forstå noen ganger. Glad jeg kunne hjelpe deg :)
Antall ord: 34
~ Don't feed the internet trolls ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Jael skrev:
Det gjør vi hele gjengen :)
Antall ord: 46
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Medi skrev:
det er greit det, Sol, søte du. Ikke alt er så enkelt å forstå noen ganger. Glad jeg kunne hjelpe deg :)
Nei, ikke når det ikke går an å skrive ting rett ut, skjønte forklaringa til muttern :D
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Muttern
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Apr 2008 20:52
16
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Muttern »

Brenda skrev:
Jael skrev:

Tusen takk! Godt å vite at det finnes noen der ute som faktisk bryr seg om mennesker de ikke engang kjenner! :-) Det er dessverre ikke så mange av de igjen...
Antall ord: 77
Muttern

Livet er ikke som det engang var. Takk og pris

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
hmmfff
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Aug 2006 19:53
18
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av hmmfff »

Kimbara skrev:Muttern og Hmmfff:

Dere ser ut til å ha bestemt dere for hva som er problemet, og det har dere gjort ut ifra deres egen overbevisning.
Greit nok det, jeg skal ikke blande meg opp i deres anliggende, men jeg vil likevel gi dere et tips; Forsøk i det minste å tenk at det faktisk kan hende at det ikke er noe overnaturlig. Istedet for BARE å tenke i overnaturlige baner - prøv mer jordnære muligheter også. Som BA sier; barnevernet er ingen dum idè. Det er ikke slik at det er flaut eller nedverdigende å søke hjelp der.

Jeg vet ikke hvordan dere oppfører dere rundt ungen, men vær klar over at selv rolig, vennlig snakk om spøkelser eller liknende kan nære fantasien til barn. Dere trenger ikke nødvendigvis ha gjort noe som i deres øyne er skremmende.

Så ikke dra raske konklusjoner her. Det er vel egentlig mitt tips.
Nei, jeg har ikke bestemt meg. Slikt gjør jeg aldri, det er egoistisk. Og som skrevet over her så har jeg tenkt ting ut uten paranormale tanker i hodet. Men hvorfor bare prøve en ting?
Og jeg har ingenting imot barnevernet. Det er en flott ting de gjør for mennesker. Men tror nok ikke mareritt er noe for de.
Hadde selv et bestemt mareritt som gjentok seg hver kveld i tre måneder i åtte års alderen. Hvet i dag hva det kom av, men ingen hadde kunnet fjerne de. Det som fjernet de var at jeg lærte mer om det jeg drømte. Men jeg var jo eldre en denne jenta som bare er to og ethalvt.
Ingen har heller noensinne fortalt henne om spøkelser eller slikt. Hun prater heller ikke om det.
Og selvfølgelig prøver man andre ting en "bare" det paranormale. Man er da ikke helt fanatisk selv om man tror på det paranormale. Man prøver jo bare og gjøre alt godt man kan for dette lille barnet. Og hvem har vel ikke hatt mareritt? Det er jo ikke noe unormal.
Antall ord: 350
Jeg er alt og jeg er ingenting. Kommer ann på øyet som ser c",)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Muttern skrev:
Brenda skrev:
Jael skrev:

Tusen takk! Godt å vite at det finnes noen der ute som faktisk bryr seg om mennesker de ikke engang kjenner! :-) Det er dessverre ikke så mange av de igjen...
Lykke til ja, håper virkelig noen kan gi dere hjelpen dere trenger.
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Brenda
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Jan 2008 22:37
16
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Brenda »

Muttern skrev:
Brenda skrev:
Jael skrev:

*Rødmer* Det var da så lite :)
Antall ord: 86
*** OOO***

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Medi »

Sol@ngelica skrev:
Medi skrev:
Nei, ikke når det ikke går an å skrive ting rett ut, skjønte forklaringa til muttern :D
Det er bra at du skjønte henne tilslutt da. At du endelig skjønte at hun ikke hadde inviterte Angel 2003 på kaker. Skjønner godt at det kan ha virket rart. :D

Fremover så lover jeg å gjøre meg mer forståelig, siden det virket som at du ikke klarte å sette ting sammen :)

må du sove godt da :D
Antall ord: 116

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

hmmfff skrev:
Nei, jeg har ikke bestemt meg. Slikt gjør jeg aldri, det er egoistisk. Og som skrevet over her så har jeg tenkt ting ut uten paranormale tanker i hodet. Men hvorfor bare prøve en ting?
Og jeg har ingenting imot barnevernet. Det er en flott ting de gjør for mennesker. Men tror nok ikke mareritt er noe for de.
Hadde selv et bestemt mareritt som gjentok seg hver kveld i tre måneder i åtte års alderen. Hvet i dag hva det kom av, men ingen hadde kunnet fjerne de. Det som fjernet de var at jeg lærte mer om det jeg drømte. Men jeg var jo eldre en denne jenta som bare er to og ethalvt.
Ingen har heller noensinne fortalt henne om spøkelser eller slikt. Hun prater heller ikke om det.
Og selvfølgelig prøver man andre ting en "bare" det paranormale. Man er da ikke helt fanatisk selv om man tror på det paranormale. Man prøver jo bare og gjøre alt godt man kan for dette lille barnet. Og hvem har vel ikke hatt mareritt? Det er jo ikke noe unormal.
Hvis du leser det innledende innlegget ditt en gang til, så ser du at du gir veldig inntrykk av at du/dere har bestemt dere for at det er et spøkelse. Det var dette jeg gikk ut ifra.
Antall ord: 234
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Medi »

Muttern:

Håper virkelig dere får ordnet opp i dette. Para er en plass for både skeptikere og troende og de imellom. Dere har vel kommet bort i alle kategorier nå. Håper dere fikk den hjelpen dere trengte :)

Virkelig lykke til videre. :D
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Ja, det er vel skole kveld så du får drømme søtt :D
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Medi »

Sol@ngelica skrev:Ja, det er vel skole kveld så du får drømme søtt :D
Jepp, utdanning er viktig. Selv om det kan være slitsomt, så har jeg jo bedt om det selv nå, siden jeg ikke lenger trenger å måtte gå, men velger det selv. Uansett om det blir mange korte kvelder, så håper jeg på flere år med skole :D Viten er jo alt :mozilla_wink:
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links