jøss viste ikke drapstrusler var lovlig herALP skrev:Jeg er så jævla slem ,nei ikke drep meg,er ikke så illeTheMartine skrev:Hvis du hadde gjort det, DA altså. Jeg hadde nok bare satt meg ned og begynte å grine. Fikk jo helt tårer i øynene bare av filmklippene :mozilla_surprised:ALP skrev:Skulle låst deg inn på loftet,ja det hadde jeg gjortTheMartine skrev: Ja, hahaha! Du får spørre ham om du kan lage deg en loftsleilighet der. Fytti helvete så noia jeg hadde hatt i det huset der :mozilla_surprised:
Også hadde jeg myrdet deg hvis jeg slapp ut!
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Elingaard herregård.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Jul 2008 15:18
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: mandal
Re: hehe
Antall ord: 109
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Jun 2008 16:57
- 16
- Har takket: 78 ganger
- Blitt takket: 186 ganger
Re: hehe
Skal anmelde horavnen01 skrev:jøss viste ikke drapstrusler var lovlig herALP skrev:Jeg er så jævla slem ,nei ikke drep meg,er ikke så illeTheMartine skrev:Hvis du hadde gjort det, DA altså. Jeg hadde nok bare satt meg ned og begynte å grine. Fikk jo helt tårer i øynene bare av filmklippene :mozilla_surprised:ALP skrev:Skulle låst deg inn på loftet,ja det hadde jeg gjortTheMartine skrev: Ja, hahaha! Du får spørre ham om du kan lage deg en loftsleilighet der. Fytti helvete så noia jeg hadde hatt i det huset der :mozilla_surprised:
Også hadde jeg myrdet deg hvis jeg slapp ut!
Antall ord: 114
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Hehe. Men jeg hadde jo dødd på loftet, av skrekk sannsynligvis. Så du kom med (indirekte) drapstrusler først!
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Jun 2008 16:57
- 16
- Har takket: 78 ganger
- Blitt takket: 186 ganger
TheMartine skrev:Hehe. Men jeg hadde jo dødd på loftet, av skrekk sannsynligvis. Så du kom med (indirekte) drapstrusler først!
Antall ord: 22
Hide post links |