Så demoner er avhengig av totalt mørke? De kan kun utføre sine ærend i lysisolerte værelser?Xirque Z'dataan skrev:
Har du evnen toil å se lys bli absorbert av mørket i mørket?
Du ser ikke ett sort hull, du registrerer abrorbering av allt rundt det.
Mennesker har en Aura Ett energifelt som virker som en beskyttelse (slm du heller ikke har evnen til å se),og som utstråler varme, en demon vil ikke ha ett sligt felt, men et felt som tiltrekker seg andres energi.
Den energien det er snakk om er Phrana/Qi eller rett og slett livsenergi om du vil.
Energi er negative og positive utladninger atomene i mellom. kan seès av sensitive som sort/hvit/rosa prikker i luften, akkurat som om du skulle se på TV utenfor frekvens.
Dette er den samme energien som Healere benytter seg av i behandlingene sine, Er det noe jeg vet hva er så er det dette siden det er fagfeltet mitt. Er det noe jeg har vert plaget med hele oppveksten min så er det dette, siden det virker forstyrrende på det meste, utøylet energi og stråling.
Mens vi er inne på Stråling så: I kjerne kraft så tlifører du energi foe å få mer energi tilbake ved å splitte eller å smelte sammen atomkjærner, Skaper ny energi, skjer på solen hele tiden.
Siden du i utgangspunktet ikke tror på engler; helt sikkert pga samme grunn; HOLD DEG LANGT UNNA.
Det er Snakk om motsatsen til Engler, som er alment kjent i flerereligioner ikke bare i kristen tro.
Det er nok ingen mennesker som er i stand til å se "auraen" til mennesker, for denne eksisterer ikke. Det finnes noe som heter intimgrenser, men dette er psykisk, og kroppen utveksler varme. Denne varmen er ganske riktig energi, men kan dog ikke bli sett uten spesielle hjelpemidler. Har du termosyn?
Forklar også hva livsenergi er, og hvordan denne skiller seg fra annen energi.
Energi kan ikke sees i lufta slik du beskriver. Det du snakker om høres ut som den effekten for lavt blodtrykk kan gi på synet.
Beklager, men det du snakker om er bare svada fram til du kan legge fram teorier eller bevis som har rot i virkeligheten. Jeg hadde ikke vært så brysk om det ikke var for at du snakker om dette her som en gitt sannhet.
Det hjelper sikkert på selvtilliten å tro at man har evner utenom det vanlige og er i stand til å påkalle demoner.