UFO, Kornsirkler & fenomengratis energi, regjeringer rundt om i verden har teknologien

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
guardian
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Feb 2007 21:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av guardian »

Kimbara skrev:Jeg tror folk legger litt mer i ting enn det egentlig er. Det finnes ikke "mørke energier", bare forskjellige trosystemer og menneskelige valg. Det ett menneske ser på som ondt, vil en annen person se på som noe godt.
2. verdenskrig. Hitler hadde en idé om en, i hans øyne, perfekt verden. For ham var dette en god idé. Store deler av verden vendte seg imot ham. Gikk til krig mot ham, og drepte en god del mennesker selv. Dette ble for Hitler en "ond" handling.
Ser du poenget?

Jeg har mine tvil om at en planet, bestående for det meste av vann og mineraler, sender et "distress signal" til fremmede arter med høyt utviklet teknologi og intellekt. Jeg tror heller ikke disse fremmede ville engste seg for å lande midt iblandt oss hvis de er i besittelse av så høy intelligens og velutviklet teknologi at de klarer å tilbakelegge avstander som måles i tusenvis av lysår (noe de må ha gjort i løpet av en periode på ca 100 år, give and take, siden vi ikke direkte begynte å gjøre stor skade på planeten vår før den industrielle revolusjon).

Det er en behagelig tanke, at en reddende engel kommer fra en annen planet for å redde jorden...men jeg tror det bare er bortkastet tid rett og slett. Da er det bedre om vi heller konsentrerer oss om å rette opp de feilene vi selv gjør. Vi trenger ikke en fremmed rase for å redde kloden, bare vilje til å tjene litt mindre penger.
det finnes positiv energi og negativ energi, så da jeg sa mørk energi så mente jeg negativ, er enig i at folk er forskjellige og har forskjellige meninger, men tror det er veldig sjeldent at vist en mener det er positivt og stjele,myrde,ta kontroll over folk ( slaveri) så er det flere som mener at det er positivt.

hitler hadde en fyr ved sin side som var veldig flink med propaganda,derfor hadde han mye tillit hos folket, jeg ser poenget ditt at hitler trodde han gjorde noe positivt,men da kommer vi inn på hva er riktig og hva er galt,noe som er forskjellig for en hver sjel.

tror nok at vår moder jord er noe mere enn mineraler og vann, den gir oss alt vi trenger og den gir oss liv,er vi mennesker bare bygd opp av vann og mineraler vi også??

synes ikke at det er en behagelig tanke at vi trenger hjelp for og redde planeten jorden jeg, vi burde klart og ta vare på henne,men det har vi ikke, vist vår moder jord dør så vil det ikke bare påvirke oss mennesker, men flere arter og vesener, derfor har vesener som er høyt utviklet spirituelt og teknologisk kommet for og stabilisere henne til sinn sanne natur igjen :)

jeg tror at de har en såpass høyt utviklet teknologi at de bruker ikke 100 år og komme seg hit, vi på jorden er på barnehage nivå når det gjelder utvikling i universet tror jeg.

men heldigvis så begynner folk og våkne opp etter en lang dvale, folk vil ha sannhet og ikke flere løgn fra de negative energiene som styrer denne planeten.
Antall ord: 551
love'n peace

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Og du kan tilby denne Sannheten?

Sannheten er at du ikke aner hva du snakker om, for det er strengt tatt bare tankespinneri og fantasi. Du har ikke noe konkret å legge fram her, annet enn det du selv tror.

Jeg skrev ikke at jorden består utelukkende av bare mineraler og vann, men for det meste. Det organiske livet vi kjenner som planter og trær er bare en ørliten del av jorda hvis vi tenker masse. Og livet her på jorda er det ikke jorda alene som sørger for, det er sola.

Og jeg vil bestemt påstå at dette med positive og negative energier når det gjelder menneskers handlinger bare er tull. Det dreier seg ganske enkelt om hva vi mennesker ser på som moral og etikk. Dyr har ikke disse reglene. Styres de av negative og positive energier?
Antall ord: 143
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kraBat
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Jan 2007 15:00
17
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av kraBat »

Kimbara skrev:Og du kan tilby denne Sannheten?

Sannheten er at du ikke aner hva du snakker om, for det er strengt tatt bare tankespinneri og fantasi. Du har ikke noe konkret å legge fram her, annet enn det du selv tror.

Jeg skrev ikke at jorden består utelukkende av bare mineraler og vann, men for det meste. Det organiske livet vi kjenner som planter og trær er bare en ørliten del av jorda hvis vi tenker masse. Og livet her på jorda er det ikke jorda alene som sørger for, det er sola.

Og jeg vil bestemt påstå at dette med positive og negative energier når det gjelder menneskers handlinger bare er tull. Det dreier seg ganske enkelt om hva vi mennesker ser på som moral og etikk. Dyr har ikke disse reglene. Styres de av negative og positive energier?
Du er typisk eksempel på at alt skal handle om det fysiske. tror vi er 99% fysiske og kanskje 1% pshykisk, konkret konkret fysisk fysisk, hva er det abstrale mån tro?
Antall ord: 177

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

Det kan du godt si, men skal man først snakke om sannheter og påstander, burde det være legitimt å ha noe fysisk å støtte seg til.
Du snakker om ville fantasier om diverse energier og interplanetariske nødrop, og det gagner ikke akkurat deg selv at du forfekter fysiske lover og fakta.

Du snakker også om romvesener som tilbakelegger mange hundre/tusen lysår på noen få tiår, uten å A) vite om disse finnes, B) vite noe om eventuell teknologi, og C) hvorfor de skulle gidde å hjelpe.

Det er helt greit å bruke kapasitet på å faktisk tro på dette, men du fremlegger det som en sannhet.
Antall ord: 108
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

En ting har jeg lært, og det er at alle kan utvikle seg hvordan de vil og at alle finner sin tro. Uansett hva de tror på (om det er en felles religion, etc.), får det sin unike vri. Personlig plan kan ikke utvikles utifra normer og rammer som allerede er satt. Det handler om å nettopp bryte dem. Her inne kolliderer gjerne de som snakker om selvutvikling og skeptikerne, de deler ikke samme syn på verden rundt seg selv.
Forskjellen er liten. De snakker egentlig om de samme tingene, artig nok.
Antall ord: 93
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

Klart at alle kan utvikle seg hvordan de vil. Klart alle kan tro på hva de vil. Jeg ser bare ikke vitsen med å tviholde på noe som er helt søkt. Fantasier og adopsjoner av popkulturell science fiction og paranormale fenomener. Spesielt dumt blir det å påstå at "dette er sannheten, dette vet jeg skjer", når man strengt tatt ikke har peiling på hva man snakker om, men går ut ifra egne konklusjoner og fantasifulle antakelser.

Uansett er det du snakker om der ganske off topic i denne tråden, selv om jeg er enig til en viss grad.

Det som er forskjellen på troende og skeptikere er at skeptikere holder seg til fakta, mens troende holder seg til løse tråder og fri fantasi (ikke misforstå, det er ikke noe i veien med fantasi, det bare forekommer meg ikke logisk at noen velger å se totalt bort ifra ting vi vet, og ting som er bevist).
Antall ord: 159
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Kimbara skrev:Klart at alle kan utvikle seg hvordan de vil. Klart alle kan tro på hva de vil. Jeg ser bare ikke vitsen med å tviholde på noe som er helt søkt. Fantasier og adopsjoner av popkulturell science fiction og paranormale fenomener. Spesielt dumt blir det å påstå at "dette er sannheten, dette vet jeg skjer", når man strengt tatt ikke har peiling på hva man snakker om, men går ut ifra egne konklusjoner og fantasifulle antakelser.
Ja, det er dumt å ta for raske konklusjoner. Spesielt når det gjelder det paranormale. Man bør ikke si at man sitter inne med sannheten og alt det der.
Igjen så er det jo et produkt av at det er en sterk og levende følelse for den som sier disse tingene, og man kan bli blendet av sin egen tro, men også sine egne opplevelser, og det er ikke alltid like lett å tenke rasjonelt, det er menneskelig å bli overhvelmet og overdrive eller snakke uten om å tenke seg for mye om i situasjoner hvor man har opplevd noe uvanlig eller sjokkerende.
Dessuten ligger den trangen for å formidle det der også tilstede.
Uansett er det du snakker om der ganske off topic i denne tråden, selv om jeg er enig til en viss grad.
Off topic? Det var bare en kommentar basert på observasjoner fra hva som har blitt sagt i selve tråden. Synes det blir for mye fokus på å "spore av" jeg. En ting fører liksom til en annen i en diskusjon, men man kan alltid gå tilbake og trenger ikke se på et innspill som ikke forholder seg 100% direkte til trådstarters innlegg som off topic?
Slik utarter mange av diskusjonene seg:
a) Emne
b) Off topic
c) Diskuteres om hvordan det diskuteres
d) Krangling, personangrep, etc.

Selv om det gjerne går fra A-D med en gang, men det er mindre sannsynlig.
A-B er mer vanlig, men så må man også huske at det kun er snakk om perspektiv her. En skriver noe, en annen legger merke til andre ting enn nødvendigvis det han som skreiv mente. Misforståelser eller avsporing, ja gjerne det, men også en annerledes måte å se det på i mange tilfeller.
Det som er forskjellen på troende og skeptikere er at skeptikere holder seg til fakta, mens troende holder seg til løse tråder og fri fantasi (ikke misforstå, det er ikke noe i veien med fantasi, det bare forekommer meg ikke logisk at noen velger å se totalt bort ifra ting vi vet, og ting som er bevist).
Her har du jo satt opp to sterke motsetninger til hverandre.
Jeg mener ikke det er så kontrastfyllt. Jeg tror de fleste havner et sted imellom.
Ellers er jeg enig om at du har tatt to standardeksempler for deg,
og det kan jo i mange tilfeller stemme.

Igjen: det som er bevist og det vi vet er viten som er tilpasset vår tid.
Tiden går fremover, skal vi også tro på at tid eksisterer som vi kjenner den.
Altså viten endrer seg med tid.

(Nå ble jeg kanskje litt off topic. Sorry.)
Antall ord: 528
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
guardian
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av guardian »

Kimbara skrev:Og du kan tilby denne Sannheten?

sannheten er at jeg skrev JEG TROR,ikke at du tror, det er sant at jeg har ikke noe konkret og legge frem her, men detter er paranormal.no ... ikke normal.no,skjønner??

det meste som blir lagt frem her er jo vanskelig og dokumentere ,for de som må ha all fakta på bordet.
det er mye mellom himmel og jord og det er mye som vi mennesker ikke vet enda.

nei..sier du at sola er viktig...hmmm det viste jeg ikke gitt. alt har en årsak :)
Antall ord: 234
love'n peace

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

Spennende diskusjon, tror jeg må se litt x-files nå jeg.
Antall ord: 11
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
IRIEH
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Aug 2007 13:37
17

Re: gratis energi, regjeringer rundt om i verden har teknolo

Innlegg av IRIEH »

Det har du rett i! Også antigravitasjons fartøyer finnes, eller det som i flere miljøer kaller UFO, romskip osv

guardian skrev:jeg begynner og bli lei av alle løgn og bedrag som kommer fra de med makta rundt om i verden, hvordan kan illuminazi folka komme seg unna alt de har gjort??
jeg bare gleder meg til sannheten kommer frem og at vi mennesker kan leve i en verden der de mørke kreftene aldri vil sette sine fot her.

jeg fant denne dokumentaren på google, anbefaller alle og se den,handler om noen forskere som laget sin egen ufo, før fbi,cia kom og tok den for nasjonens sikkerhet...phø.

http://video.google.com/videoplay?docid ... q=nazi+ufo

peace'n love
Antall ord: 127
IRIEH is a research project into illegal experimentation on humans. Our goal is to shed light on, disclose the facts and inform the public about illegal science projects.
http://www.irieh.net

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
guardian
Nybegynner
Nybegynner
17

Re: gratis energi, regjeringer rundt om i verden har teknolo

Innlegg av guardian »

IRIEH skrev:Det har du rett i! Også antigravitasjons fartøyer finnes, eller det som i flere miljøer kaller UFO, romskip osv

guardian skrev:jeg begynner og bli lei av alle løgn og bedrag som kommer fra de med makta rundt om i verden, hvordan kan illuminazi folka komme seg unna alt de har gjort??
jeg bare gleder meg til sannheten kommer frem og at vi mennesker kan leve i en verden der de mørke kreftene aldri vil sette sine fot her.

jeg fant denne dokumentaren på google, anbefaller alle og se den,handler om noen forskere som laget sin egen ufo, før fbi,cia kom og tok den for nasjonens sikkerhet...phø.

http://video.google.com/videoplay?docid ... q=nazi+ufo

peace'n love
ja jeg tror også at de finnes,men jeg håper vi kan begynn og bruke slike fartøyer snart,men tror du oljeindustrien vil at vi forbrukere skal begynn og bruk fartøyer som er miljøvennlige og gratis da...nei,de er noe maktgale pengegriske svin :-s
Antall ord: 177
love'n peace

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Ah. endelig flere som begynner å Skjønne det! Siden 1947 har UN fått tilbakemelding om over 150 millioner ufo observasjoner over hele verden!
Jeg har og venner av meg har selv sett ufo'er!

masse fakta om ufo'er. statestikker og annet spennende: http://www.ufoevidence.org/

Folk som ikke hr hørt om http://www.disclosureproject.org/ burde ta en titt. eller søke på "disclosure" på youtube for å høre vitneutsagnene fra troverdige folk høyt oppe i systemet.

Ordet dsclosure betyr å "avsløre" altså fortelle ut om hvordan Cover up fungerer.

Her er et klipp fra CNN når diclsoureproject var i National Press conferance:
http://www.youtube.com/watch?v=bTqVHZOTrwY
Antall ord: 116

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

KB skrev:Ah. endelig flere som begynner å Skjønne det! Siden 1947 har UN fått tilbakemelding om over 150 millioner ufo observasjoner over hele verden!
Jeg har og venner av meg har selv sett ufo'er!

masse fakta om ufo'er. statestikker og annet spennende: http://www.ufoevidence.org/

Folk som ikke hr hørt om http://www.disclosureproject.org/ burde ta en titt. eller søke på "disclosure" på youtube for å høre vitneutsagnene fra troverdige folk høyt oppe i systemet.

Ordet dsclosure betyr å "avsløre" altså fortelle ut om hvordan Cover up fungerer.

Her er et klipp fra CNN når diclsoureproject var i National Press conferance:
http://www.youtube.com/watch?v=bTqVHZOTrwY
Disclosure Project er en gjeng med løgnere og lekeforskere. De er ikke på noen måte troverdige, og det er heller ikke de som til tross for at de vet om deres mangel på ærlighet stadig fremhever deres sider.

Project Bluebook undersøkte over 12 000 UFO-rapporter fra 1947 til prosjektet ble nedlagt i 1969. Bare 700 av disse har ikke fått noen naturlig forklaring.

Manglende naturlig forklaring betyr ikke at det har noen unaturlig forklaring, men at man ikke har kunnet fastslå hva som var årsaken til fenomenet.
Antall ord: 209

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Project bluebook var opprettet for å forklare vekk observasjonene.

Du peker på et par medlemmer i DP, og sier disse snakker uærlig. Er det da slik at hele organisasjonen ikke snakker sant?

Astronau godron cooper og andre astronauter snakker om observasjon om flygende tallerkner når de var i rommet. Jeg tror på han. Hvis du har litt utviklet intuisjon og ser videopptakk av de ulike vitnene så kan du fort se hvem som er snakker sant og ikke.
Antall ord: 79

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

KB skrev: Astronau godron cooper og andre astronauter snakker om observasjon om flygende tallerkner når de var i rommet. Jeg tror på han. Hvis du har litt utviklet intuisjon og ser videopptakk av de ulike vitnene så kan du fort se hvem som er snakker sant og ikke.
Snakket han om "flygende tallerkener" eller UFO'er? Det er to vidt forskjellige ting.

Nei, du kan ikke lett se om noen lyver ved å bare observere dem. Intuisjonen har ikke noe med sannhet å gjøre, kun en følelse av det.
Antall ord: 90
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links