det finnes positiv energi og negativ energi, så da jeg sa mørk energi så mente jeg negativ, er enig i at folk er forskjellige og har forskjellige meninger, men tror det er veldig sjeldent at vist en mener det er positivt og stjele,myrde,ta kontroll over folk ( slaveri) så er det flere som mener at det er positivt.Kimbara skrev:Jeg tror folk legger litt mer i ting enn det egentlig er. Det finnes ikke "mørke energier", bare forskjellige trosystemer og menneskelige valg. Det ett menneske ser på som ondt, vil en annen person se på som noe godt.
2. verdenskrig. Hitler hadde en idé om en, i hans øyne, perfekt verden. For ham var dette en god idé. Store deler av verden vendte seg imot ham. Gikk til krig mot ham, og drepte en god del mennesker selv. Dette ble for Hitler en "ond" handling.
Ser du poenget?
Jeg har mine tvil om at en planet, bestående for det meste av vann og mineraler, sender et "distress signal" til fremmede arter med høyt utviklet teknologi og intellekt. Jeg tror heller ikke disse fremmede ville engste seg for å lande midt iblandt oss hvis de er i besittelse av så høy intelligens og velutviklet teknologi at de klarer å tilbakelegge avstander som måles i tusenvis av lysår (noe de må ha gjort i løpet av en periode på ca 100 år, give and take, siden vi ikke direkte begynte å gjøre stor skade på planeten vår før den industrielle revolusjon).
Det er en behagelig tanke, at en reddende engel kommer fra en annen planet for å redde jorden...men jeg tror det bare er bortkastet tid rett og slett. Da er det bedre om vi heller konsentrerer oss om å rette opp de feilene vi selv gjør. Vi trenger ikke en fremmed rase for å redde kloden, bare vilje til å tjene litt mindre penger.
hitler hadde en fyr ved sin side som var veldig flink med propaganda,derfor hadde han mye tillit hos folket, jeg ser poenget ditt at hitler trodde han gjorde noe positivt,men da kommer vi inn på hva er riktig og hva er galt,noe som er forskjellig for en hver sjel.
tror nok at vår moder jord er noe mere enn mineraler og vann, den gir oss alt vi trenger og den gir oss liv,er vi mennesker bare bygd opp av vann og mineraler vi også??
synes ikke at det er en behagelig tanke at vi trenger hjelp for og redde planeten jorden jeg, vi burde klart og ta vare på henne,men det har vi ikke, vist vår moder jord dør så vil det ikke bare påvirke oss mennesker, men flere arter og vesener, derfor har vesener som er høyt utviklet spirituelt og teknologisk kommet for og stabilisere henne til sinn sanne natur igjen
jeg tror at de har en såpass høyt utviklet teknologi at de bruker ikke 100 år og komme seg hit, vi på jorden er på barnehage nivå når det gjelder utvikling i universet tror jeg.
men heldigvis så begynner folk og våkne opp etter en lang dvale, folk vil ha sannhet og ikke flere løgn fra de negative energiene som styrer denne planeten.