Fakta, teori & skepsis ⇒ Vend dere om!
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
Jeg skal si bare en ting. Det er. At de som bruker hasj, de vil vel så og si ALDRI se problemet. Og om de ser det så er de i en stilling der det ikke er så lett å innrømme. Man kan ikke bare, sånn helt uten videre, innrømme at vi gjør noe som ødelegger psyken vår. Spesielt ikke når vi er innpodet med at det overhode ikke er skadelig og helller ikke avhengighetsskapende. De som innrømmer problemet, det er de som HAR vært brukere og ikke er det lenger.
De kikker ned i bordet og flirer - så sier de "hehe, ja, det er helt vanvittig hvilken endring jeg gikk gjennom da jeg brukte dette" Så sier de "men jeg ville aldri innrømt det da, og de kompisene mine som fortsatt gjør det, de innrømmer det aldri."
De forteller om store endringer i tanker og psyke etter å ha sluttet med hasj. Og - en person som røyker hasj i dag, han kan ikke forventes å se dette. Noe som gjør at i hvert fall jeg, syns slike diskusjoner er døfødt. Gidder ikke få det helt store engasjementet lenger.
Men for de som bruker hasj, og ikke tror det. Slutt - du er jo ikke avhengig likevel. Så slutt med det - gå uten hasj i to år - finn frem disse trådene og se hva du da vil svare - i forhold til hva du svarer i dag. men det nytter ikke å holde seg en uke, heller ikke 6 uker. Har du røykt hasj over lang tid vil rusen forsvinne på ca 6 uker, men tankemønsteret har endret seg og må "trenes" opp på ny. Det tar tid. Røyker du lite - vel, da spørs om du merker særlig forskjell. For da har du forhåpentligvis ikke bygget opp denne cannabispersonligheten, som de kaller det.
Atmi
De kikker ned i bordet og flirer - så sier de "hehe, ja, det er helt vanvittig hvilken endring jeg gikk gjennom da jeg brukte dette" Så sier de "men jeg ville aldri innrømt det da, og de kompisene mine som fortsatt gjør det, de innrømmer det aldri."
De forteller om store endringer i tanker og psyke etter å ha sluttet med hasj. Og - en person som røyker hasj i dag, han kan ikke forventes å se dette. Noe som gjør at i hvert fall jeg, syns slike diskusjoner er døfødt. Gidder ikke få det helt store engasjementet lenger.
Men for de som bruker hasj, og ikke tror det. Slutt - du er jo ikke avhengig likevel. Så slutt med det - gå uten hasj i to år - finn frem disse trådene og se hva du da vil svare - i forhold til hva du svarer i dag. men det nytter ikke å holde seg en uke, heller ikke 6 uker. Har du røykt hasj over lang tid vil rusen forsvinne på ca 6 uker, men tankemønsteret har endret seg og må "trenes" opp på ny. Det tar tid. Røyker du lite - vel, da spørs om du merker særlig forskjell. For da har du forhåpentligvis ikke bygget opp denne cannabispersonligheten, som de kaller det.
Atmi
Antall ord: 320
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
BA: Javel... en påstand om at jeg tyr til personangrep hver gang noe går meg imot, skal kunne bevises med ETT innlegg? Hva med disse "hver" gangene da?
Forøvrig ser jeg ikke det er noe videre å kommentere med det du har komt med, ettersom det er unødvendig flisespikkeri og fokusering på enkelte ting som bare ble til din interesse. På samme måte har jeg også kommentert det jeg syntes var essensielt, og det har ikke noe med neglisjering på resten av innlegget ditt å gjøre.
Så vi er like langt der, og kommer ikke videre uansett.
Forsåvidt skulle jeg ønske at vi heller kunne ha en diskusjon som kunne dreie seg om emnet snart. Det er mangelvare på paranormal.no for tiden.
Enkelte henger seg mer opp i konfrontasjon (mtp. henvisning til kilder, etc.) og gjør alt de kan for å få et utsagn verdiløst. Alt kan kokes ned til et nullpunkt, men hva er vitsen med det? Enkelte ting må man kunne diskutere i en løs og fin tone. Og det blir ikke å ta ting for gitt og være ukritiske. Det er liksom disse nyansene og denne åpenheten jeg ser mangler.
Det kan du også være svarskyldig i, Atmi.
Dessuten har du ikke gjort annet enn dine forsøk på å provosere.
Du kommer nok et lite stykke med det også,
men også slikt ødelegger en ellers saklig debatt.
Takk til enige og uenige i denne diskusjonen som hadde gode poeng.
Inntil videre konstruktivt stoff kommer på bane igjen...
Forøvrig ser jeg ikke det er noe videre å kommentere med det du har komt med, ettersom det er unødvendig flisespikkeri og fokusering på enkelte ting som bare ble til din interesse. På samme måte har jeg også kommentert det jeg syntes var essensielt, og det har ikke noe med neglisjering på resten av innlegget ditt å gjøre.
Så vi er like langt der, og kommer ikke videre uansett.
Forsåvidt skulle jeg ønske at vi heller kunne ha en diskusjon som kunne dreie seg om emnet snart. Det er mangelvare på paranormal.no for tiden.
Enkelte henger seg mer opp i konfrontasjon (mtp. henvisning til kilder, etc.) og gjør alt de kan for å få et utsagn verdiløst. Alt kan kokes ned til et nullpunkt, men hva er vitsen med det? Enkelte ting må man kunne diskutere i en løs og fin tone. Og det blir ikke å ta ting for gitt og være ukritiske. Det er liksom disse nyansene og denne åpenheten jeg ser mangler.
Takk til enige og uenige i denne diskusjonen som hadde gode poeng.
Inntil videre konstruktivt stoff kommer på bane igjen...
Antall ord: 259
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
Syns du virkelig at dette er å diskutere tema?ludoburgero skrev:
...
kanskje en fordel om du selv holdt deg til tema, så kanskje vi andre ikke hadde måttet svare på masse utenomsnakk.
Atmi
Antall ord: 71
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Jul 2006 02:07
- 18
- Blitt takket: 1 gang
-
- Standard bruker
- Startet: 02 Jul 2006 00:59
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
Da sa Gud: «Jorden skal la grønne vekster gro fram, planter som setter frø, og trær som bærer alle slags frukt med frø i, på jorden!» Og det ble slik. Jorden bar fram grønne vekster, planter som setter frø, og trær som bærer frukt med frø i, hvert etter sitt slag. Og Gud så at det var godt.Svartepus skrev:Lurer på hva Joh 3.16 mener om hamp/hasj/marihuana... Kanskje finnes det et spennende bibelsitat som kan belyse hans mening om saken...?
-1Mos1,11-12 :mozilla_smile:
Antall ord: 95
<^~--rutangis--~^>
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Jul 2006 02:07
- 18
Haha det er alltid gøy å se når noen prøver å bruke bibelen mot de kristne. Men vær sikker, de som virkelig er inne i dette kan sin bibel godt, og vet nok å finne minst 2-3 bibelsitater som skal kunne motbevise det du sier. Å tå dem på bibelkunnskap er neimen ikke lett...MikkelRev skrev:Da sa Gud: «Jorden skal la grønne vekster gro fram, planter som setter frø, og trær som bærer alle slags frukt med frø i, på jorden!» Og det ble slik. Jorden bar fram grønne vekster, planter som setter frø, og trær som bærer frukt med frø i, hvert etter sitt slag. Og Gud så at det var godt.Svartepus skrev:Lurer på hva Joh 3.16 mener om hamp/hasj/marihuana... Kanskje finnes det et spennende bibelsitat som kan belyse hans mening om saken...?
Antall ord: 152
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Slik som dette?Civilized skrev: Men vær sikker, de som virkelig er inne i dette kan sin bibel godt, og vet nok å finne minst 2-3 bibelsitater som skal kunne motbevise det du sier. Å tå dem på bibelkunnskap er neimen ikke lett...
Enhver skal være lydig mot de myndigheter han har over seg.
-Rom13
Når det gjelder hamp, så gikk jo munkene i hampklær, og de skrev sine bibler på hamppapir.
Antall ord: 75
<^~--rutangis--~^>
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Så Gud at det var godt med klær o.l. av hamp, eller røyking av hasj/marihuana?MikkelRev skrev:Da sa Gud: «Jorden skal la grønne vekster gro fram, planter som setter frø, og trær som bærer alle slags frukt med frø i, på jorden!» Og det ble slik. Jorden bar fram grønne vekster, planter som setter frø, og trær som bærer frukt med frø i, hvert etter sitt slag. Og Gud så at det var godt.Svartepus skrev:Lurer på hva Joh 3.16 mener om hamp/hasj/marihuana... Kanskje finnes det et spennende bibelsitat som kan belyse hans mening om saken...?
Dette var da en finfin måte å styre tråden inn på det opprinnelige temaet igjen...:mozilla_wink:
Antall ord: 134
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Du ba ikke om hver gang, du spurte når eller hvor du har gjort det, og fikk ett eksempel. Det hadde ikke vært noe problem å finne fram til flere.ludoburgero skrev:BA: Javel... en påstand om at jeg tyr til personangrep hver gang noe går meg imot, skal kunne bevises med ETT innlegg? Hva med disse "hver" gangene da?
Skal vi diskutere sak igjen, så står mitt innlegg der enda. Både i denne og i den andre tråden.
Antall ord: 85
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Skrev dem ikke de gamle biblene vi har idag også på hampepapir?MikkelRev skrev: Når det gjelder hamp, så gikk jo munkene i hampklær, og de skrev sine bibler på hamppapir.
Enkelte "Rizla" er jo fremdeles lagd av hamp...
Antall ord: 41
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Aug 2006 16:02
- 18
- Å tro på Jesus vil ikke si det samme som at livet blir en dans på roser. Det er et liv med mange prøvelser, et liv der man må fornekte seg selv og følge Kristus.Hvordan er det mulig at et menneske kan leve et godt liv uten troen på Jesus?
Jeg mener selv at jeg har hatt det godt i mitt liv, og at jeg enda har det godt,
stort sett, selv om jeg som også de kristne mennesker, opplever sorg
og enkelte stunder hvor alt ikke er like rosenrødt og fint.
"Derfor mister vi ikke motet. Og selv om vårt ytre menneske går til grunne, blir vårt indre menneske fornyet dag for dag. De trengsler vi nå må bære, er lette, og de skaper for oss en evig rikdom av herlighet som er uendelig mye større. Vi har ikke det synlige for øye, men det usynlige. For det synlige tar slutt, det usynlige er evig." ( 2.Kor.4,16)
- Å følge Jesus, å være hans disippel, det er et liv levd i hans evige miskunnhet, et liv der man har syndenes forlatelse ved troen på Ham. Man har fred med Gud.
Alle mennesker er syndere, alle er fordervet og kommet på avveier. Gud kaller oss til omvendelse, til frelse ved troen på Hans Sønn Jesus Kristus. Søk Herren mens det ennå er tid. Om du hører Hans røst idag, så forherd ikke ditt hjerte.
Det finns ikke et rettferdig menneske. Det er ingen som gjør det gode. Hvis et menneske ikke tar imot Jesus Kristus, så er går det fortapt. Gud er god. Hans ufattelige nåde og kjærlighet er åpenbaret for oss da han lot sin Sønn gå i døden for menneskeheten, for at hver den som tror på ham ikke skal gå fortapt, men ha evig liv.Hva om de ikke gjør noe galt, kommer de da likevel til Helvete?
Isåfall - hvis det er galt å ikke tro - hvorfor er kristendommen så fordømmende?
Jeg trodde den skulle være god.
Antall ord: 352
Jeg er Alfa og Omega, sier Gud Herren, han som er og som var og som kommer, Den Allmektige. Åp. 1, 8.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Nov 2005 09:09
- 19
- Lokalisering: (Hehe)
- Blitt takket: 3 ganger
Til deg, trådstarter:
Det smerter meg å si dette, fordi jeg ønsker å la andre få ha sin tro i fred:
Slik som du fremstiller dette her, vil du gå i en eldgammel felle som adskillige blodkristne før deg har ramlet nedi. Hvis man forsøker å hamre et firkantet syn tatt fra en "lærebok" inn i tenkende menneskers hjerne uten å krydre dette med litt sunn fornuft, virker det nesten alltid motsatt vei..
Det er for det meste den som allerede er innlemmet i folden som lar seg skremme til underkastelse og ydmykhet uten spørsmål..
Legg fra deg BOKEN din et øyeblikk i ny og ne: Så skal du se at de mørke tankene dine om den evige fortapelsens piner går an å finne frelse for gjennom en enkel velprøvd oppskrift:
Lev litt, - så blir ikke alt så tungt. :mozilla_wink:
Det smerter meg å si dette, fordi jeg ønsker å la andre få ha sin tro i fred:
Slik som du fremstiller dette her, vil du gå i en eldgammel felle som adskillige blodkristne før deg har ramlet nedi. Hvis man forsøker å hamre et firkantet syn tatt fra en "lærebok" inn i tenkende menneskers hjerne uten å krydre dette med litt sunn fornuft, virker det nesten alltid motsatt vei..
Det er for det meste den som allerede er innlemmet i folden som lar seg skremme til underkastelse og ydmykhet uten spørsmål..
Legg fra deg BOKEN din et øyeblikk i ny og ne: Så skal du se at de mørke tankene dine om den evige fortapelsens piner går an å finne frelse for gjennom en enkel velprøvd oppskrift:
Lev litt, - så blir ikke alt så tungt. :mozilla_wink:
Antall ord: 145
Nu går alt sikkert så mye bedre..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Jeg tror jeg har funnet spørsmålet ingen klarer å svare på :mozilla_cool:MikkelRev skrev:Det er joh som har sagt dette. Jeg skal prøve forklare hvis/når jeg finner et godt svar iom at det var nytt for meg også.karina skrev:Og jeg lurer fremdels på dette. Hvis jeg er et djevelens barn, og den hedningen av en synder det påstås av enkelte her, hvorfor ber jeg og får svar gang på gang på gang?
Antall ord: 83
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Apr 2006 19:35
- 18
- Lokalisering: Oslo
Re: Vend dere om!
du trenger ikke komme her å be folk vende seg om!!!!! lille køddJoh. 3,16 skrev:Til okkultister kanaliserere, sjamanere, spiritister, medier og guruer - Til de som er nysgjerrige, søkende, utilfredsstilt i livet. Du finner intet sant svar i dine okkulte leker. Kanskje du får svar, men da er det løgn. For det er demoner\satan som svarer deg. Og de har sant og visst mange forkledninger, sånn som gode hjelpere, veiledere, vismenn fra gamle tider, det overbevisste sinn, osv.. Men det er egentlig bare Satan . og han taler løgn.Uansett. Når han taler, så taler han løgn. Det eneste han gjør er lete etter folk han kan oppsluke. Djevelen går omkring som en brølende løve for å finne noen å sluke. Han vil sluke sjelene deres. Satan vil ikke at noen skal tro på Jesus Kristus.
Den eneste person, Den eneste sanne Gud som kan noensinne sette deg virkelig fri er Jesus Kristus. Omvend deg fra alt det okkulte! Bare Jesus kan hjelpe deg. Han vil sette Deg som leser dette i frihet. For Han er Veien, Sannheten, Og livet! Du kommer ALDRI til himmelen utenom ved ham. Bekjenn dine synder for ham, og så skal han rense deg for all urett. Du kan ikke gjøre deg fortjent til det evige liv. Det gis deg bare ved troen på Guds Sønn, av nåde.
"Dagen etter ser han Jesus komme, og han sier: «Se, der er Guds lam, som bærer verdens synd." Joh. 1, v. 29.
Jesus har tatt på seg all verdens synd. All synd bar han og naglet det til korset for at du og jeg skulle gå fri. Men du må ta imot denne gaven. Omvend deg og tro på Herren Jesus Kristus! Du skal en gang stå til regnskap for Den evige opphøyede Gud, han som har skapt deg. Det eneste som kan redde deg fra den evige fortapelsen er troen på Jesus Kristus.
Du kan søke mange plasser, i mange ting, i mange tomme døde religioner. Du kan prøve alt mulig og gjøre alt mulig, men du finner intet. Det er bare tomhet. Kjære leser! Alt det du noengang har måtte ønsket, det har du i Kristus. Og bare i ham.
Jesus sier: "Kom til meg, alle dere som strever og bærer tunge byrder, så vil jeg gi dere hvile. Ta mitt åk på dere og lær av meg, for jeg er tålsom og ydmyk av hjertet, og dere skal finne hvile for deres sjeler." Mat. 11. 28.
Hver den som påkaller Herrens navn skal bli frelst. Jesus lever. Han er oppstanden. Han skal komme igjen for å dømme levende og døde. Venn, ta imot hans frelsende hånd.
Alt er tomhet uten Jesus.
"Det var Guds vilje å la
hele sin fylde ta bolig i ham,
og ved ham forsone alle ting med seg selv,
alt i himmelen og på jorden,
da han skapte fred ved hans blod, på korset.
Også dere var en gang fremmede og fiender av Gud i sinn og tanke på grunn av deres onde gjerninger. Men nå har han forsonet dere med seg selv, da Kristus led døden med sitt jordiske legeme. Hellige, uten feil og uangripelige ville han stille dere fram for seg. Dere må bare bli stående i troen, grunnfestet og faste, uten å la dere rokke i det håp som evangeliet gir. Og evangeliet har dere hørt, for det er blitt forkynt for alle skapninger under himmelen, og jeg, Paulus, er blitt en tjener for det." Kol. 1, v. 19 - 23.
Antall ord: 613
Frøya kristine
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Hvordan er det mulig at et menneske kan leve et godt liv uten troen på Jesus?
Det er fullt mulig.
Minuset er vel at du ikke tror på sannheten.Er det eneste minus at de ikke kommer til Himmelen?
For det første, så vet jeg ikke om fortapelse betyr “helvete”. Kanskje betyr det bare “tilintetgjørelse/bli til jord”. Om du ikke gjør noe galt, så er jo det en fin ting. Det var det Jesus oppfordret til også, og da er du jo lydig mot ham. Det er ikke jeg som skal dømme, men jeg tror ikke det. Jeg har svart litt mer utfyllende tidligere i tråden.Hva om de ikke gjør noe galt, kommer de da likevel til Helvete?
Det er ikke kristendommen i seg selv som er fordømmende, men enkelte mennesker.Isåfall - hvis det er galt å ikke tro - hvorfor er kristendommen så fordømmende? Jeg trodde den skulle være god.
Det er ikke alle maktsyke som er representanter for Gud. Noen mener at rettferdigheten vil bli gjort opp i løpet av livet. Og livet er ikke begrenset til dette korte livet her.Hvor er rettferdigheten hen da, om man ser på at de maktsyke skal styre disse oppfatninger og skal være representanter for Gud?
Kanskje, se feks her fra Thomasevangeliet:Nå så jeg jo at du skrev at du tror at til og med kanskje de ''snille'' men ikke-troende kommer til himmelen. Men det er vel egentlig ikke det Bibelen sier, er det?
"De som gjør min Fars vilje er mine brødre og min mor. Det er de som skal gå inn i min Fars rike"
Og fra Matteusevangeliet19:16-19, så står det også om de gode gjerninger som er betingelsen for å få evig liv.
Ja, korstog var et stort feilgrep som kirken også har vendt seg vekk ifraEttersom Gud også sies å være god, så handler man feil dersom man prakker på andre læren om Gud. Tvang er og forblir en av de ondeste handlinger vi begår.
Det kommer an på hvordan du lever det. Mennesker som ikke har hørt om gud, har samvittighetens lov i sitt hjerte, og vil da vite utfra sin samvittighet og/eller det han lærer i sin kultur hva som er rett og galt. Gjør han det som er rett, så er han også på rett vei. Alle kan feile (svakhet), men ondskap fører til Gehenna.Men, det går da ikke ann å mene at alle mennesker som ikke har hørt om gud kommer til å treffe på styggen sjøl? Hadde det vært så viktig at alle trodde og viste om gud og jesus hadde vel gud ordnet det slik at alle viste? Eller sitter det urfolk inne i regnskogen uviten om gud bare så satan skal få noe å gjøre?
Hvis helvete finnes, så tviler jeg du vil få anledning til mange hyggestunder der. Hvis fortapelsen er å bli gjort til jord, så har du et minst like stor problem med å mimre.paranormalvenner...jeg tror vi kan få det riktig så hyggelig sammen i helvete....da kan vi mimre om de heftige diskusjonene våre i all evighet.
Det ser ikke helt sånn ut. Og ikke vet jeg hvordan det skulle fungert heller om han ikke kan bli sint på ondskap, men vende det andre kinnet til for ondskap. Dermed avler han vold. Han kan ikke være dømmende til noen som begår ondskap heller, for da er han jo ond selv mot dem. Gud har både uendelig kjærlighet og vrede (som står imot kjærlighet).det er ikke noe som heter Guds vrede. For Gud har ikke vrede! For Gud er bare godhet! Det er jo opplagt!
Fordi sånn og sånn er til beste for mennesker.hvis gud er godheten selv, hvorfor er han da så opptatt av at alle skal gjøre sånn og sånn?
"Og Gud sa: «Se, jeg gir dere alle planter som setter frø, så mange som det finnes på hele jorden, og alle trær som bærer frukt med frø i. De skal være til føde for dere."Så Gud at det var godt med klær o.l. av hamp, eller røyking av hasj/marihuana?
Antakelig det siste, iom at klær ikke var nødvendig før syndefallet
Jeg er ikke sikker på hva våre gamle bibler er laget av. Når det gjelder Rizla og de fleste andre sigarettpapir er jeg ganske sikker på at de ikke er laget av hamp. Isåfall er hampingrediensen ikke stor. Det finnes ren hamp sigarettpapir, som Cañuma, og det er mindre glatt og noe tykkere enn vanlig Rizla.Skrev dem ikke de gamle biblene vi har idag også på hampepapir?
Enkelte "Rizla" er jo fremdeles lagd av hamp...
Jeg har også funnet et svar på det, men jeg venter med å svare, så vi høre hva du har funnet frem til førstJeg tror jeg har funnet spørsmålet ingen klarer å svare på
Nei, tro uten gjerninger er dø tro. Den som tror på Jesus, tror også på hans lære om (neste)kjærligheten og det evige livet, og h*n vil ikke handle slik. Nåden er heller ikke ment for å misbrukes. Og om det er "himmelen" eller en ny oppstandelse på denne jord, er en annen ting. Les matt19:16-19.Så det er egentlig sånn at mennesker kan være gode hele livet, å gjøre gode gjerninger hver eneste dag uten å komme til himmelen? For det eneste som er godt nok til å slippe inn er å tro på jesus? Kan man da ta livet av folk, voldta og plyndre og samtidig havne i himmelen bare fordi man tror?
Slemheten er løgner og ondskap i verden.Kan du snart finne en konkret beskrivelse som viser hvorfor du sier at Satan er slem? Nå har du vist meg så mange skriftsteder som sier at han er det, men ingen som sier hva han har gjort for noe galt.
Kanskje det, eller kanskje Gehenna er en tilintetgjørelse."djevelen som forførte dem, ble kastet i sjøen med ild og svovel, hvor også dyret og den falske profeten er. Der skal de pines dag og natt i all evighet." Åp. 20, 10.
Dette viser jo hvor ond Gud er, som sender folk til pine natt og dag i all evighet.
Hva om du tok en ærlig lesning av bibelen en stund? Hva om du hadde PRØVD å finne ut hva den virkelig har å fortelle? Tror en ville blitt forbauset av hvor mye sannhet vi ville finne der..Hva om vi tok en ærlig diskusjon og la bort bibelen en stund? Hva om vi PRØVDE å kjenne etter I OSS SELV hva vi mener om dette? Tror en ville bli forbauset av hvor mye vi ville finne der...
Dessverre leser mange den med det målet å finne feil.
Antall ord: 1177
<^~--rutangis--~^>
Hide post links |