Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Magikeren skrev:Spurte faktisk om dette i går, da et medium jeg kjenner var i transe. Det som gjerne kalles en demon er en veldig lavtstående ånd som sitter fast i et slags mørke. Den klarer ikke å komme seg videre, og er ofte fyllt av hat, sjalusi og sinne. Disse kan hvis de får muligheten ta bolig i et menneske som er åpen for dette, men det er veldig, veldig sjeldent at det skjer.
Ånden som kom gjennom i transen at man kunne hjelpe disse "demonene" ved å sende dem lys og kjærlighet. Navnet demon var noe som kom fra gamle dager, og var bare ett av mange navn på disse "fortapte" sjelene...
Å høre på en Ånd som snakker til noen gjennom transe er det liten vits i, det er laverstående Ånder som kommer igjennom i slike seanser, de vet overhode ingenting om andre nivåer en sine egne, demoner sitter i en helt annen energi.
Kenneth
Jasså, så det sier du. Og på hvilket grunnlag er det du sier dette? Vet du alt som har med ånder å gjøre eller? Svært så hyggelige og kjærlighetfyllte disse såkalt lavtstående åndene er da.
Hvor er det du har dette fra egentlig?
Det jeg enda ikke har erfart kan jeg lære av, det jeg har lært om laverstående Ånder i løpet av 38år er at de gjerne kommer til et transe medium, så om du kan motbevise mitt svar så er du velkommen til det, min dør står åpen for det transemedium som kommer med noe annet en laverstående Ånd
Kenneth
Ok, Kirsten ree kanaliserer på forum i Trøndelag hver tirsdag. Ta deg en tur, eller lån en av bøkene hennes. Få tak i "Barn av Maria" . Og SÅ hvis jeg høre hvordan du har plukket henne og den laverestående ånden hennes fra hverandre. Kirsten kanaliserer engler.
Den er også grei vi gjør en avtale møter henne hun går i transe, jeg garanterer igjen at jeg skal overbevise deg på 1min at denne Ånden ikke er særlig smart.
kthon2 skrev:
Å høre på en Ånd som snakker til noen gjennom transe er det liten vits i, det er laverstående Ånder som kommer igjennom i slike seanser, de vet overhode ingenting om andre nivåer en sine egne, demoner sitter i en helt annen energi.
Kenneth
Jasså, så det sier du. Og på hvilket grunnlag er det du sier dette? Vet du alt som har med ånder å gjøre eller? Svært så hyggelige og kjærlighetfyllte disse såkalt lavtstående åndene er da.
Det jeg enda ikke har erfart kan jeg lære av, det jeg har lært om laverstående Ånder i løpet av 38år er at de gjerne kommer til et transe medium, så om du kan motbevise mitt svar så er du velkommen til det, min dør står åpen for det transemedium som kommer med noe annet en laverstående Ånd
Kenneth
Ok, Kirsten ree kanaliserer på forum i Trøndelag hver tirsdag. Ta deg en tur, eller lån en av bøkene hennes. Få tak i "Barn av Maria" . Og SÅ hvis jeg høre hvordan du har plukket henne og den laverestående ånden hennes fra hverandre. Kirsten kanaliserer engler.
Den er også grei vi gjør en avtale møter henne hun går i transe, jeg garanterer igjen at jeg skal overbevise deg på 1min at denne Ånden ikke er særlig smart.
Kenneth
Og du selv kommer med mange gullkorn fortalt av høyerestående eller?
En ting er vel at noen ånder er laverestående, en annen ting er å bevise at de ikke er det. Så hvordan vet du at du har kontakter høyere opp?
kthon2 skrev:
Kenneth
Kenneth
Kenneth
Da må du aller først overbevise meg om at du kan komuniserer med høytstående ånder. Hvordan i alle dager skal du klare å bevise at åndene du komuniserer med ikke er lavtstående?