Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Science skrev:Ja, og hvis noen av dere vil pongtere at hun traff på det ene navnet så gjør gjerne det, så kan begynne å regne ut sannsynligheten for at det har eksisterert en John på det stedet i løpet av det siste 300 årene som i dag er død.
misunnelig på lena og evnene hennes?
eller sitter du her inne bare for å kvervulere?
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Science skrev:Ja, og hvis noen av dere vil pongtere at hun traff på det ene navnet så gjør gjerne det, så kan begynne å regne ut sannsynligheten for at det har eksisterert en John på det stedet i løpet av det siste 300 årene som i dag er død.
Jeg bare lurer på en ting, Olav... (og det er ikke for å kverulere )
Hvordan har det seg at hun får inn fire bokstaver istedetfor navnet?
Syntes det var litt merkelig...
Jeg lurer så fælt på hvordan dere synske ser spøkelser?
Hører dere stemmer inne i hodet som forteller dere ting, eller ser dere spøkelsene som vi andre ser normale ting ?
Hvorfor kan ikke bare spøkelsene si hva de heter, hvor de kommer fra, hvorfor de er det osv... ??
Hvordan se spøkelsene ut, ser de døde ut?
Er spøkelsene sånn som i the sixth sense ?
Burde ikke uttale meg.. siden jeg ikke så på det... men.. jeg syns det er riktig å la begge sider få komme til ordet Olav.. respekt for dialogen.. som kan by på noe.. hvis den ikke sklir til usaklighet fra BEGGE sider
off...
er litt lei av at folk er så skeptiske og av og til ødelegger litt stemning for oss som faktisk tror på dette og kansje har opplevd lignende..
hvorfor er dere medlem på denne siden om dere ikke tror eller vil ødelegge stemning?
skulle ønske alle skeptikere innpå her kommer til å oppleve noe snart.
unskyld meg, men er det misunelse å være uenig??
i såfall er alle bare misunnelige her slik jeg ser det, siden det er massiv kritikk av denne lenaen.
og du er uenig i alt som skrives her inne, siden du poengterer at det bare er søppel, men altså, du er her, eller???????(bare litt misunnelig, kanskje)
Nei, jeg sier det jeg føler. Hadde hun gjort en bra jobb så hadde jeg sagt det. Det samme kan jeg si om neste søndag og du kommer til å høre det hvis du gjør det like elendig som Lena. Det finnes altfor mange hull i logikken og evnene deres. Jeg skal skrive et lengre innlegg om det, men nå må jeg på jobb så jeg kan skrive i natt hvis du lover å svare seriøst.
Jeg er ingen skeptiker, men liker ikke det programmet.
For det første må de spille på folks frykt ved å legge på skummel musikk
og klippe på en måte som er ment å skremme?
Har ikke de som er med noe de skal ha sagt der?
Det kunne vært en fin måte å få folks angst rundt temaet ett hakk
ned, istedet gjør de det motsatte.
Til dere som er skuffet, jeg tror dere har en alt for stor
tro på de Klarsynte som liker å vise seg frem på den måten.
Ikke meningen å henge ut noen spesielt, men nivået på klarsynte i norge
generelt er ikke særlig høyt og de få som en egentlig kan kalle klarsynte
gjør ikke en sånn jobb.
De er alt for ydmyke overfor sine evner til å dytte de frem på den måten.
Selv kaller jeg meg ikke klarsynt, men kan kommunisere greit med både ånder og Guider og det som ble vist her var på linje med det jeg selv og de jeg kjenner personlig greit kan
klare å komme opp med. Med denne uttalelsen vil jeg kun vise at de fleste som jobber for å ha kontakt kan gjøre dette og synes det er synd at det kalles å være klarsynt.
For meg er klarsyn noe helt annet og på ett helt annet nivå enn det som ble vist her.
snuppedilla skrev:det er forskjell på å være skeptisk til det paranormale.. og evnt måten det blir fremlagt på... to essensielt forskjellige ting...
jeg er her fordi jeg vil.. og det holder for de som lurer? generellt sagt he he
nei jeg har ikke noe imot at du er her fordi du vil jeg:mozilla_smile:
ble bare litt irritert..for av og til virker det som om noen liker å skrive for å prøve å overbevise oss om at sånne ting er ikke sannt..og sånne ting er bare tull..ogsåvidere...
bare synes de skulle fått oppleve noe en gang som får dem til å tenke seg om litt før dem bynner å skrive sånne ting..hehe :mozilla_smile:
ikke noe vondt ment.
håper ikke noen misforstår meg nå da :mozilla_smile:
Kaja.. jeg slår meg på det du sier også...
Lizzie.. jeg forstår din irritasjon.. men husk.. noen ganger kan du vokse på takle hva andre provoserer deg med.. og det er din frie vilje å heve deg over det eller å la deg lede av det
jeg trives uansett her enn så lenge.. skeptisk eller ei på den eller den måten... men jeg velger å la være å se på programmet.. det er ikke helt min stil og syns ikke det er så skummelt eller fantastisk som noen vil ha det til..( av den ene gangen jeg klarte å følge med for lenge siden) kanskje er det noe i det at for noen er det som en del av en hverdags pakke.. no big deal.. og ikke noe å leve ut på.. liker den tanken jeg.. selv om jeg ikke er vel bevandret i det med evner og ånder og gud vet hva som følger med av slikt...?
Silmarill skrev:Mamma`n min har bodd i andre etg på vertshuset når hun var liten!
Spøkelsene likte tydeligvis familien min da, siden de ikke har vært utsatt for noe der!
tviler jeg sterkt på. verstshuset har vært spisested de siste 80-100 årene.. vet ikke hvor gammel moren din er da men..
Antall ord: 57
Litt kjedelig at det kansje står en hel forsamling spøkelser og ser på deg når du sitter på do?