Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderJeg er blitt gannet!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
heiwa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Des 2004 17:08
19

Innlegg av heiwa »

kthon2 skrev:
heiwa skrev:
kthon2 skrev:
Lee skrev:Well, well, well... Kan ikke si annet enn: Slapp av!! En hvilken som helst seriøs sjaman, heks eller warlock med respekt for seg selv og sin kraft, hadde aldri gått med på å gjøre noe sånn. For de skal jo være meget opplyste om at alt ondt de gjør mot andre, vil falle tilbake på dem selv. Dette er en klar regel for hekser og warlock'er i hvertfall. Jeg tror heller ikke de er i stand til å ganne mennesker de selv ikke har vært i direkte kontakt med. Men en ting er sikkert og visst. Negativ tankegang fører kun negative ting med seg. Voodoo påstås å ikke fungere uten at den som er offeret tror på voodoo, og tro kan jo flytte fjell :mozilla_smile:
Var jeg deg, ville jeg tatt det helt med ro.
Magi fungerer på de som aldri har hørt ordet.

Kenneth
jeg sier meg faktisk litt enig med kenneth her... min bror er psykisk utviklingshemmet, og han falt å slo seg i sommer, slik at han fikk en kraftig hevelse i beinet som gjorde at han ikke klarte å gå på det.. jeg syns synd på han, så jeg sendte han fjernhealing mens jeg satt på toget.. han viste ikke at jeg gjorde det, og ikke familien min heller.. og jeg tror ikke han skjønner så mye av healing.. men han kunne gå på beinet sitt noen timer senere.. så det funket på han... jeg sendte ut positiv energi til han.. hvorfor skulle det ikke gå ann å sende ut negativ?

jeg skal også si meg enig om at en selv og ens egen underbevisthet spiller stor rolle på utfallet av slike situasjoner som dette.. det er utrolig hvordan menneskehjernen fungerer, og jeg tror nok at dette er et tilfelle i den kategorien her.. blir det samme som at hvis du går rundt å tenker at du er syk, så tenker hjernen din og underbevistheten at, ok greit, da er jeg syk! og da blir du faktisk syk.. blir samme her..

jeg leste for litt siden i en bok som jeg tror het noe sånt som "healer, vismann og shaman".. fikk aldri lest den ferdig, men der beskrev forfatteren om ganning.. kort fortalt, så var han på hawai, og han var også helt overbevist om at for at voodoo skulle funke, så måtte mottakeren tro på dette selv.. så han gikk med på å la seg ganne av en voodoo prest, for å bevise at han hadde rett.. de avtalte en dag for dette, og han var sikker på at dette ikke ville virke.. det var selvfølgelig med i avtalen at om dette skulle virke, så skulle voodoo presten fjerne alle skader og gjøre han frisk igjen.. dagene går, og dagen for når ganningen skulle skje kom.. ingenting skjedde med han.. det går to dager, og ingenting har fortsatt skjedd.. men den tredje dagen, da får han plutselig intense magesmerter (mener å huske dette).. husker ikke alt hva som skjedde med han, men han trengte hvertfall legehjelp.. husker ikke om han ringte hawai folka eller om de ringte han, men i samtalen sa hawai mannen at de hadde blitt tre dager forsinket med voodoo ritualtet, men at det nå var utført.. han som var blitt gannet fortalte om situasjonen, og hawaimannen sa at greit, da skulle presten ta det tilbake.. og han hadde blitt frisk kort tid etterpå... og han trodde ikke dette ville virke, fordi han selv ikke trodde på det.. legen trodde heller ikke hva de så.. han ble akkutt syk på kort tid, og frisk igjen rett etterpå.. helt "av seg selv" i dems øyne :mozilla_wink:

som jeg har skrevet tidligere, så tror jeg de fleste tilfeller med dette her i dag har med psykologi å gjøre... at han tenker seg gannet.. ganske enkelt.. tror nok det er veldig få som kan dette som ville gjort noe sånt, fordi prossesen for å lære disse tingene er lang og til tider hard.. jeg tror personlig at personer som ville gått med på å ganne folk på den måten der, aldri hadde fått tilbud om å lære det i utgangspunktet.. fordi etter det jeg har fått med meg, så plukker de samiske sjamanene seg ut lærlinger, og det må jo da bli noen som kan bære dette med ære og respekt..

så jeg tror nok du kan ta det helt med ro, Henna.. så lenge du tenker at dette ikke rammer deg, så gjør det ikke det.. tankens kraft er sterk! om han fortalte deg at han hadde gjort dette igjennom en dame som kaldte seg åndekontakter, så tror jeg hvertfall du kan ta det med ro.. fordi det er ingen som kan ta kontakt med åndene.. som et medium åpner man seg opp for åndeverdnen, også kan åndene komme om de har lyst... man kan tenke hardt på avdøde før man åpner seg opp, og da kommer de som regel.. men det er fordi de selv velger det.. og etter min oppfattning er dette er et ganske viktig poeng å forstå om man driver som medium... jeg tror heller ikke hun kunne ha gannet deg igjennom åndene heller.. fordi de er på den andre siden, og den andre siden er fylt med kjærlighet.. de har rett å slett ikke behov for å hjelpe en eller annen "åndekontakter" med å ganne et menneske som lever på jorda... jeg tror personlig de ikke har muligheten til å gjøre noe sånt, og de har rett å slett ikke behov for det heller.. de ser ikke vitsen med det, nettopp fordi de er på den andre siden..

skriver ikke dette her for å skremme på noen som helst måte asså.. jeg lufter bare mine meninger og mine tanker rundt dette, da jeg syns dette er veldig intressant! håper ikke jeg sporet alt for mye av nå da... hehe..

ønsker deg lykke til Henna! håper alt ordner seg rundt dette!

Heiwa :D
Nå er det ikke bare sjamanene som driver med magi, Buddhister bla. gjør det der er det stor kunnskap nettop om magi.

Kenneth
ja, det er sant... jeg tror egentlig man driver med dette stort sett over hele verden, bare at det kanskje ikke er like utbredt overalt... men intressant at dette er stort hos buddistene! etter jeg var i thailand for litt siden har jeg fått øynene litt opp for buddismen, så jeg håper jeg finner ut mer om dette en dag... hadde vært artig og fått snakket litt med en munk eller noe neste gang jeg skal ditt... men vet ikke om sånt er mulig jeg.. vet du?

Heiwa :D
Antall ord: 1130
den som skryter av gårsdagens seiere, får ikke mye å skryte av i morra!

(kinesisk ordtak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
eira
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Jan 2007 02:14
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Re: Jeg er blitt gannet!

Innlegg av eira »

Sparrow skrev:
Henna skrev:Eksen min har gannet meg via en dame med kontakt med åndene.

Må sies at jeg har ren samvittighet og har ikke gjort noe galt. Men bør jeg bekymre meg?
Og noen som vet om en bør gjøre noe for å beskytte seg?

Det samme har skjedd meg, her er hva du skal gjøre: Sett opp en ring av speil rundt deg (Altså mentalt sett, se det for deg) Slik vil det andre påfører deg ramme deg selv.

Her er hva som skjedde med meg; Jeg begynte å miste hår i store klaser. Alt ble prøvd av kosttilskudd og hårkurer uten hell. Til en mediumistisk venninne av meg "så" forbannelsen og fjernet den. Senere hørte jeg at en eks-venn av meg hadde skrytt av forbannelsen han hadde lagt, at jeg skulle miste hvert hårstrå på hodet.

Etter det har jeg brukt knepet med de mentale speilene. Funker for meg, og er nyttig uansett... La det være dobbeltsidig speil, da klarer du holde fokus på ditt eget liv.

Klem

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Aron

Re: Jeg er blitt gannet!

Innlegg av Aron »

Henna skrev:Eksen min har gannet meg via en dame med kontakt med åndene.

Må sies at jeg har ren samvittighet og har ikke gjort noe galt. Men bør jeg bekymre meg?
Og noen som vet om en bør gjøre noe for å beskytte seg?
Ja, han er litt av en type, han eksen din. Og han kjenner deg, og vet at du ville gå bananas hvis du fikk vite hva han hadde funnet på. Og det er greia; en må vite at man er blitt ganet for at det skal ha effekt,.... og man må tro på at det virker. Så bare slapp av du.

Ta heller og snu leken; takk ham for tipset og fortell ham at du har gjort det samme mot ham, og at han snart vil bli impotent i lang tid framover :mozilla_wink: Og tro meg; det vil funke, bare mottakeren tror på det. Særlig hvis han ikke er klar over at en ung mann vil oppleve en funksjonssvikt en gang iblant, og at det er helt normalt.
Og har det først skjedd en gang og han begynner å bli engstelig for at det skal gjenta seg, så vil det gjenta seg. :badgrin:
Antall ord: 201

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Tjohei
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Aug 2006 12:59
18

Innlegg av Tjohei »

Hehe Aron, det er nok akkurat det jeg vil gjort hvis jeg kom i en sånn situasjon. Jeg støtter ditt forslag :mozilla_smile:
Antall ord: 25
Lev livet mens du har det
Terron sin Madam :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

tonjeiss
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Jan 2007 19:29
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av tonjeiss »

d er jo bare til å finne en formel eller noe på internett, som skal oppheve "ganningen"..:)
nja, d var vell d;)
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

GJEST

Innlegg av GJEST »

Noe sier meg at eksen din bare lyver til deg, og dette må du bare slutte å tenke på.

En som seriøst kan ganne følger sine regler, og ganner ikke mennesker med mindre dem vet selv at dem har gjort veldig mye slemt, og kunne hun ganne ville hun ALDRI gannet en stakkars eks av en person som var bitter. Aldri. Så ingen fare.
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links