Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ bursdag på 13
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Aug 2006 16:58
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: huse mitt!
Silmarill skrev:
alchemist skrev:
kommer det til å sje noe med dem som har bursdag på den dagen?
Hva tror du ? Kjenner du noen som har dødd bare fordi dem ble født den 13`nde?
Det er et tall, ikke en sykdom!
dei so e fød den 13 kjeme til å dø! men d jere ej og å ej e fødd den 26!
ej kjenne en so e fødd den trettande..å han er ikke dø!
men tretten er et ulykkes tal!ej hoppa alti over det trettande stege!
alchemist skrev:
kommer det til å sje noe med dem som har bursdag på den dagen?
Hva tror du ? Kjenner du noen som har dødd bare fordi dem ble født den 13`nde?
Det er et tall, ikke en sykdom!
dei so e fød den 13 kjeme til å dø! men d jere ej og å ej e fødd den 26!
ej kjenne en so e fødd den trettande..å han er ikke dø!
men tretten er et ulykkes tal!ej hoppa alti over det trettande stege!
Antall ord: 90
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Jun 2006 22:48
- 18
- Lokalisering: sarpsborg
sånt liker viAraciss skrev:De som er født på 13. er helt unike og geniale mennesker, med et utall av evner som venter på å bli utviklet!
Det gjelder for så vidt alle mennesker på hele jorda, uansett hvilken dato de er født på
Antall ord: 47
" Danger could be my middle name, but it's John."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Des 2007 11:55
- 16
- Lokalisering: Bærum
Jeg ble jo 13 år 6.6.06.
Er jo helt normal fordet.^^
Er jo helt normal fordet.^^
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2007 17:36
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente :D
- Lokalisering: På kirkegården
- Blitt takket: 2 ganger
morsomt...Vennina mi har bursdag da Hun blir 13 på fredag den 13
Antall ord: 13
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Nov 2007 18:52
- 17
- Lokalisering: oslo
har ei venninde som er født på fredag den 13, hu brakk benet på fredag den 13, bulka bilen fredag den 13, hadde brann i leiligheta fredag den 13, faren døde i en ulykke fredag fen 13, hmmmmRosalind skrev:morsomt...Vennina mi har bursdag da Hun blir 13 på fredag den 13
Antall ord: 55
linda63
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Oi oi! Sånne ting får deg til å lure...Er fredag den 13 virkelig en ulykkese dag? Ja jeg tror det....linda63 skrev:har ei venninde som er født på fredag den 13, hu brakk benet på fredag den 13, bulka bilen fredag den 13, hadde brann i leiligheta fredag den 13, faren døde i en ulykke fredag fen 13, hmmmmRosalind skrev:morsomt...Vennina mi har bursdag da Hun blir 13 på fredag den 13
Antall ord: 79
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Jan 2008 19:18
- 16
Hoho, jeg er ny her, eller.. har ikke orket å regge meg før nå Måtte bare skrive et innlegg når jeg så den tråden her.
Jeg er selv født fredag den 13ende og kan si at det ikke har skjedd noe spesielt på mine bursdager utenom at jeg får gaver og at jeg blir eldre.
Men angående uflaks : Flere mener på jeg har en del uflaks med saker og ting (jeg _har_ hatt uflaks med en god del saker og ting), men om det har med at jeg er født den dagen skal jeg ikke påstå.
Moren min mener på at det er en dag da hun har flaks, fordi når hun var ung så fant hun alltid penger på fredag den 13ende.
EDIT: Har forresten bursdag 13 juni som hun ovenfor
Jeg er selv født fredag den 13ende og kan si at det ikke har skjedd noe spesielt på mine bursdager utenom at jeg får gaver og at jeg blir eldre.
Men angående uflaks : Flere mener på jeg har en del uflaks med saker og ting (jeg _har_ hatt uflaks med en god del saker og ting), men om det har med at jeg er født den dagen skal jeg ikke påstå.
Moren min mener på at det er en dag da hun har flaks, fordi når hun var ung så fant hun alltid penger på fredag den 13ende.
EDIT: Har forresten bursdag 13 juni som hun ovenfor
Antall ord: 141
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Nov 2007 14:55
- 17
jeg tenker positivt tallet 13 er bare et tall som bringr lykke akkura som alle andre tall og svart katt over veien du får bare en ekstra lyke boost
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Vennina mi blir 13 fredag den 13 ende,men tror neppe det skjer noe.
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
Gikk i klasse med ei som er født 13.juni. Bortsett fra at noe pyntegreier i taket tok fyr i bursdagsselvskapet en gang for lenge siden, har det ikkje skjedd noe som jeg vet
Jeg er født den 18. Og like vel skal jeg dø en gang! :mozilla_surprised:
Så urettfeigt
Jeg er født den 18. Og like vel skal jeg dø en gang! :mozilla_surprised:
Så urettfeigt
Antall ord: 53
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 25 Apr 2007 16:49
- 17
For meg, så er ikke 13 et spesielt tall. Verken ulykkes eller lykkes tall.
Man kan jo være maks uheldig, det kan jo skje med alle og er dette den 13 så er det ikke sikkert det kommer "tilbake".
Man kan jo være maks uheldig, det kan jo skje med alle og er dette den 13 så er det ikke sikkert det kommer "tilbake".
Antall ord: 40
Skyggen er som en gåte full av mysterier.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Søsteren min ble født på en ganske spesiel dato.. 29.09.89. Hun har alltid vert heldig jeg mener det har kanskje noe med datoen å gjøre for 999 vil jeg si er det motsatte av 666 for du snur bare tallet på hode :mozilla_wink:
13 er bare et ulykke tall det er verre med 666 det kan være døden vil jeg si. Min søster fortelte om en mann som var født 6.06.86. Og han hadde vert med på 2 flyulykker og en togulykke tror jeg foreldrene hans døde vist tideligt også...Han lever fremdeles i dag merkelig kanskje djevelens tall faktisk eksisterer?
13 er bare et ulykke tall det er verre med 666 det kan være døden vil jeg si. Min søster fortelte om en mann som var født 6.06.86. Og han hadde vert med på 2 flyulykker og en togulykke tror jeg foreldrene hans døde vist tideligt også...Han lever fremdeles i dag merkelig kanskje djevelens tall faktisk eksisterer?
Antall ord: 113
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 25 Apr 2007 16:49
- 17
Ja, dette kan jo gi svaret på dette sprøsmålet. :mozilla_wink:Rosalind skrev:Søsteren min ble født på en ganske spesiel dato.. 29.09.89. Hun har alltid vert heldig jeg mener det har kanskje noe med datoen å gjøre for 999 vil jeg si er det motsatte av 666 for du snur bare tallet på hode :mozilla_wink:
Antall ord: 128
Skyggen er som en gåte full av mysterier.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Yeah may be :mozilla_wink:
Antall ord: 5
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Feb 2008 16:34
- 16
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Sandefjord
Hvis du har bursdag på fredag den 13. en dag, så vil det absolutt ikke skje noe. Det pleier ikke å skje noe med de fleste uansett. Det eneste du vill oppleve er masse morro, gaver og spenning!
Antall ord: 37
Hide post links |