Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Orber, egentlig bare tull..
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Ja det var faktisk ironisk ment, det har vært så mange bilder av tilsynelatende ekte orber her og alle har blitt nedstemt som støvkorn så når jeg så bildet av orben til Asbjørn ble jeg så glad, jippi, endelig en ekte orb!! Eller er den det?
Antall ord: 50
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Tviler.Det er støvkorn det Asbjørn?Jane, skrev:Ja det var faktisk ironisk ment, det har vært så mange bilder av tilsynelatende ekte orber her og alle har blitt nedstemt som støvkorn så når jeg så bildet av orben til Asbjørn ble jeg så glad, jippi, endelig en ekte orb!! Eller er den det?
Antall ord: 60
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
JA ! Til begge ;-)BMFLEX skrev:Tviler.Det er støvkorn det Asbjørn?Jane, skrev:Ja det var faktisk ironisk ment, det har vært så mange bilder av tilsynelatende ekte orber her og alle har blitt nedstemt som støvkorn så når jeg så bildet av orben til Asbjørn ble jeg så glad, jippi, endelig en ekte orb!! Eller er den det?
Dette er EN ORB ! EN sirkel , en runding, ref beskrivelsene av ORB lenger oppe.
( ORB er da det engelske betegnelsen på noe rundt ).
JA, Dette er mest sannsynligvis STØV, ISkrystall, eller annet objekt ( veldig lite, nært linsen, ute av fokus, og opplyst av en blitz . .
En ORB er KUN en beskrivesle, å si at en orb er magisk, er å si at et sykkelhjul er magisk, fordi det og er rundt.
Det samme med en stekepanne, den og er rund... Og så har den i tillegg hale... ;-) hehe
( greide ikke å holde meg der, gitt... ;-) )
På samme måte som et lys kan lyse opp et rom, så er det ikke noe magisk ved det.
Dersom lyset henger i løse luften, det er ikke insekt, det passerer GJENNOM hånd / vegg, osv, DA er det sannsynligvis noe magisk.
Men er det en ildflue, en lommelykt, sollys, stjerner, o.l. - da er det helt naturlige ting.
Allikevel snakker vi om LYS...
Allikevel snakker vi om ORB...
som om DET er noe magisk i seg selv... Det er det IKKE. Det er bare en beskrivelse.
mvh Asbjørn
Antall ord: 251
Hide post links |