Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Varig fjerning av plagsomme ånder
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Aug 2012 19:34
- 12
- Kjønn (valgfri): dame
- Har takket: 75 ganger
- Blitt takket: 80 ganger
- Varig fjerning av plagsomme ånder
Må nå først og fremst finne ut hvem, og så sette inn en eller annen form for motmidler. Men det finnes så mye som man kan finne på, avhengig av hva som skjer og hvem det gjelder og hva som er gjort, at det er vanskelig å liste opp.
Antall ord: 49
Finn meg på Facebook http://on.fb.me/1bwmLgV
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2006 09:44
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Blitt takket: 9 ganger
Er det gamle saker det her, er det ikke sikkert det er så lett å finne ut hva eller hvem som evt. er ansvarlig for "forbannelsen"...anyway, det er nok snakk om flere forskjellige problemer her, ikke bare ETT, men det er nok allikevel i all hovedsak EN TING som er hovedproblemet, og som er kilden til de andre tingene også. Så da gjelder det om å få eliminert det FØRST, før man går på de andre problemene.
Er det snakk om naturenergier, som kan lage istand masse leven - hvis de vil, så er det neppe mulig å "jage dem bort". Er det snakk om gammel "trolldom", så må det like gammel "trolldom" til for å bryte den - gamle teknikker på gamle problemer.
Er det snakk om en portal, så må man finne igjen NØYAKTIG hvor den er, og lukke den og stenge den etter alle kunstens regler. Klarer man ikke det, så kan den "poppe" opp igjen en annen plass i nærheten iløpet av kort tid.
Forbannelser KAN brytes ut at man nødvendigvis vet hvem som er avsenderen, men det er jo klart en fordel å finne ut av det først, hvis mulig..
Er nok ingen enkel sak det her nei...
Er det snakk om naturenergier, som kan lage istand masse leven - hvis de vil, så er det neppe mulig å "jage dem bort". Er det snakk om gammel "trolldom", så må det like gammel "trolldom" til for å bryte den - gamle teknikker på gamle problemer.
Er det snakk om en portal, så må man finne igjen NØYAKTIG hvor den er, og lukke den og stenge den etter alle kunstens regler. Klarer man ikke det, så kan den "poppe" opp igjen en annen plass i nærheten iløpet av kort tid.
Forbannelser KAN brytes ut at man nødvendigvis vet hvem som er avsenderen, men det er jo klart en fordel å finne ut av det først, hvis mulig..
Antall ord: 205
Skinwalker
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Mai 2012 16:24
- 12
- Blitt takket: 8 ganger
- - Varig fjerning av plagsomme ånder
galaxy skrev:Mente du at energiene forutser ditt/deres mønster og dermed endrer overraskelsesmomenter når dere begynner å se mønstreret og være klar på en måte, også at dere blir manipulert til å gjøre noe annet enn tiltenkt? Forstod jeg det riktig da ?
.... grøss og huttetu
Ja. Du forstod det riktig.
Og igjen, uten å gå i detaljer: Fra å være en fyr som har vært overbevist om at mennekser lager sin egen hverdag, har jeg på bakgrunn av x antall hendelser, med de samme like parametre innen start, utvikling, handling og konsekvens, blant flere i familen, over 3 generasjoner, kommet til at vi mennesker (i større eller mindre grad) kanskje er mer styrt enn vi er klar over!
Illustrert Vitenskap omtalte en forskning rundt hva som skjer i hjernen når vi gjør noe vi har bestemt oss for å gjøre. Ett eksempel: Forsøkspersonen var tilkoplet ledninger "overalt". I det han bestemte seg for en ting, eksempelvis å rekke fram hånda etter et glass vann, viste det seg at involverte muskler fikk beskjed om å utføre handlingen FØR den delen av hjernen som GIR denne beskjeden! Jeg tenker da at handlingen, eller tanken/bestemmelsen om handling muligvis oppstår et sted i auren først, og at beskjeden går til både muskler og hjerne. (Jeg har teorier, men ikke noe fullgodt svar på det opplagte spørsmålet; Hvorfor innom hjernen?) Men dersom min antakelse er riktig, er det ikke vanskelig å tenke at energivesener kan påvirke handlinger via eventuelle energibaner som (såvidt meg bekjent) ikke er oppdaget/beskrevet. At de f.eks. påvirker elektriske ting er vel nokså ofte omtalt. Og mennesket er jo også et elektrisk fenomen.
Why
Antall ord: 294
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 12
Visenda skrev:Hvis noen har drevet med ondskapsfull magi der, trenger du noen som tør å ta tak i det med hardere midler enn lys og røkelse.
Visenda har helt rett. Og (atter en gang), uten å gå i detaljer, så forstår jeg etterhvert som vi (=vi berørte + det teamet som hjelper/ har hjulpet oss over lengst tid) har funnet ut av ting, at de mange som har vært hos oss uten resultat, antakelig kan oppsummeres slik:
1. De HAR/kan ha oppnådd noe der og da, og noe kan ha hatt varig effekt, men ikke vært merkbart i den store sammenheng der og da.
2. De er blitt lurt. (som vi også er blitt flere ganger!!!)
3. Jfr også min beskrivelse av "Blinken" litt tidligere i tråden! (30.09.12)
Why
Sist redigert av WHY på 01 Okt 2012 23:50, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 138
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 12
Manitou har rett i mye her. Når det gjelder portaler, så er det beskrevet tidligere i tråden av flere, om portaler. Vår erfaring er at det er enda flere "muligheter" med portaler!manitou skrev:Er det gamle saker det her, er det ikke sikkert det er så lett å finne ut hva eller hvem som evt. er ansvarlig for "forbannelsen"...anyway, det er nok snakk om flere forskjellige problemer her, ikke bare ETT, men det er nok allikevel i all hovedsak EN TING som er hovedproblemet, og som er kilden til de andre tingene også. Så da gjelder det om å få eliminert det FØRST, før man går på de andre problemene.
Why
Antall ord: 243
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2006 09:44
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Blitt takket: 9 ganger
WHY: Ja, det blir interessant å følge dette videre. Jeg håper du får orden på sakene og fred og ro på stedet igjen, men er ting fortsatt like håpløst i tida fremover, så er det bare å si fra. Jeg trives med slike "tunge" saker som dette her. Da andre kaster inn håndkleet og gir opp, da er jeg klar for dyst, hehe!
Antall ord: 67
Skinwalker
Hide post links |