æsj ja ekkel drøm usjSvartepus skrev:Jeg drømte at jeg hadde på meg noen rare sko med snøring oppover leggene, med noen metalltrekanter til pynt på snøringen. Da jeg skulle ta de av hadde trekantene skjært seg inn i leggskinnet og lagd store åpne sår. De var skikkelig dype og betente, full av grønn betennelsesgugge. Æsj.
Var temmelig glad når jeg våknet ja...
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Hva drømte du?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
Re: Hva drømte du?
Antall ord: 73
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
drømte at jeg leste vg og for hver side jeg bladde i så datt det ut penger, tusenlapper:) håper det betyr at jeg vil motta pæng hehe,
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2006 19:00
- 18
- Kjønn (valgfri): kvinne
- Lokalisering: Fetsund
det er en drøm/mareritt jeg har hatt flere ganger. Det samme skjer hver gang, men nå sist var det litt annerledes, alt føltes så forferdelig ekte at jeg tvang meg selv til å våkne, om jeg kan si det sånn, og når ejg var våken var jeg redd!
Alt som skjer har liksom ingen mening for meg, det er en som skal drepe meg, ta ett elelr annet organ:S det er ett kjøpe senter med tre etasjer og diagonale rulletrapper. Denne gangen var det en ung mor som henge seg og babyen sin. jeg ble lurt inn på rommet mitt av to mennesker, en voksen dame og en yngre gutt. de låste døren min og virket redde. jeg lå i sengen min, fanget. jeg hørte dunkingen på døren, nå kom han for å ta meg. jeg var virkelig fanget, får de andre gangene jeg ahr drømt det har jeg alltid kunne slippe unna, men nå, nå var jeg fanget! mens jeg lå der visste jeg at om ikke lenge kom han, for å skjære meg opp, samme om jeg var levende eller død, så jeg tenke som så, hvorfor ikke sette på ipoden? så merker jeg det kanskje ikek så fælt når han kommer? men akkurat da jeg trodde jeg skulle dø, sa en stemme inne i meg, ta deg sammen, kom deg ut. jeg tvang meg selv til å våkne, rett og slett av redsel. men når jeg våknet befant jeg meg fortsatt på rommet mitt i sengen. jeg lå musestille, livredd for at drømmen ikke var en drøm men ren virkelighet. jeg var livredd! men heldigvis viste det seg at det bare var en virkelig fæl drøm! men de andre gangene jeg hr hatt den drømmen har jeg løpt fra den kommende drapsmannen oppover rulletrappene på senteret. uff, virkelig forferdelig drøm!
er det noen som kanskje kunne hatt en anelse om hva det kan bety? Svar sendes på PM=)
Alt som skjer har liksom ingen mening for meg, det er en som skal drepe meg, ta ett elelr annet organ:S det er ett kjøpe senter med tre etasjer og diagonale rulletrapper. Denne gangen var det en ung mor som henge seg og babyen sin. jeg ble lurt inn på rommet mitt av to mennesker, en voksen dame og en yngre gutt. de låste døren min og virket redde. jeg lå i sengen min, fanget. jeg hørte dunkingen på døren, nå kom han for å ta meg. jeg var virkelig fanget, får de andre gangene jeg ahr drømt det har jeg alltid kunne slippe unna, men nå, nå var jeg fanget! mens jeg lå der visste jeg at om ikke lenge kom han, for å skjære meg opp, samme om jeg var levende eller død, så jeg tenke som så, hvorfor ikke sette på ipoden? så merker jeg det kanskje ikek så fælt når han kommer? men akkurat da jeg trodde jeg skulle dø, sa en stemme inne i meg, ta deg sammen, kom deg ut. jeg tvang meg selv til å våkne, rett og slett av redsel. men når jeg våknet befant jeg meg fortsatt på rommet mitt i sengen. jeg lå musestille, livredd for at drømmen ikke var en drøm men ren virkelighet. jeg var livredd! men heldigvis viste det seg at det bare var en virkelig fæl drøm! men de andre gangene jeg hr hatt den drømmen har jeg løpt fra den kommende drapsmannen oppover rulletrappene på senteret. uff, virkelig forferdelig drøm!
er det noen som kanskje kunne hatt en anelse om hva det kan bety? Svar sendes på PM=)
Antall ord: 346
There's more between heaven and earth
Ida Jonette
Ida Jonette
Hide post links |